iOS app maken op Windows-pc

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP er

PHP er

07/04/2014 15:21:25
Quote Anchor link
Hi,

Ik zou mij dolgraag willen verdiepen in het maken van iOS apps, maar heb een Windows-pc. Weet iemand hoe ik daar dan aan kan beginnen?

Het liefst een (mogelijk betaald) programma waarbij je ook kan zien wat je bouwt (zoals Frontpage voor HTML), en niet alleen coden.
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 14:10:10
 
Michael -

Michael -

07/04/2014 15:27:53
Quote Anchor link
computeridee:
Altijd al een eigen app willen maken, maar geen zin in ingewikkeld programmeerwerk of dure software? Met de online dienst iBuildapp is het niet alleen gratis, maar ook heel simpel. Leuk om eens op een regenachtige herfstmiddag mee aan de slag te gaan!
Gewijzigd op 07/04/2014 15:28:46 door Michael -
 
PHP er

PHP er

07/04/2014 17:45:08
Quote Anchor link
Heb even gekeken, ziet er goed uit, de app is gemaakt maar toen kwam ik bij de kosten.

Schijnt dat je 99 euro eenmalig moet betalen, en daarna 9 euro per maand voor 100 gebruikers, 29 euro per maand voor 2000 gebruikers en 79 euro per maand voor een ongelimiteerd aantal gebruikers, vrij prijzig dus..

Zou dus 800 euro per jaar kwijt zijn. Zijn er alternatieven voor iBuildapp die goedkoper zijn?
 
Reshad F

Reshad F

07/04/2014 22:57:23
Quote Anchor link
Om even een aantal dingen de wereld uit te helpen..


- iOs app bouwen vereist 80 euro per jaar lidmaatschap om developer te mogen worden.
- Voor iOS MOET je in het bezit zijn van een mac computer omdat dit een vereiste is.
- Alle alternatieven hiervoor zoals phonegap en iBuildapp zijn niet echt goed genoeg om de app store in te mogen vanwege de strenge eisen die Apple stelt.

Wil je toch apps kunnen bouwen? Leer dan Java en begin met android.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.