iPad knoeit met sessies

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Bobbie Feenstra

Bobbie Feenstra

12/09/2014 11:59:17
Quote Anchor link
-- EDIT --
Aangezien het probleem ligt bij het sluiten van de browser en hierdoor verliezen van POST en SESSION data, is het probleem niet op te lossen zoals ik dat zag. Ik zal mijn probleem even herschrijven naar deze bevindingen.

Mijn webapplicatie maakt veel gebruik van sessies. De gebruiker vult tijdens een traject vragen in waarvan de antwoorden tijdelijk in sessies worden bewaard. Wanneer een gebruiker de browser sluit (dat is wat de iPad in feite doet), en hem daarna weer opent wordt de pagina opnieuw geladen maar is alle data verdwenen.

Heeft iemand hier ervaring mee, en is het misschien mogelijk om sessies in leven te houden (bijvoorbeeld 1 uur lang) terwijl de browser gesloten is?

Inmiddels heb ik het probleem al wel kunnen isoleren en krijgt de gebruiker een bericht dat hun toestel de voortgang heeft gewist.

Bij voorbaat dank!
Gewijzigd op 12/09/2014 12:47:03 door Bobbie Feenstra
 
PHP hulp

PHP hulp

04/05/2024 03:41:19
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/09/2014 12:40:01
Quote Anchor link
Dan is het niet nodig om het topic te verwijderen. Graag zie ik de inhoud terug, als het nog mogelijk is.
Misschien is er toch wel een oplossing te vinden, doordat we dit forum een grote community is van zowel beginners als gevorderden.


Toevoeging op 12/09/2014 13:02:09:

ini_set(’session.gc_maxlifetime’, 1800);

of anders de data in een cookie opslaan, of in de database?

Genoeg mogelijkheiden.
Gewijzigd op 12/09/2014 13:02:28 door - Ariën -
 
Bobbie Feenstra

Bobbie Feenstra

12/09/2014 13:14:48
Quote Anchor link
Thanks, ik zat verkeerd te zoeken.. Probleem opgelost!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.