JAVA Developers gezocht!

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Ivan Heerkens

Ivan Heerkens

12/04/2012 22:44:16
Anchor link
Hallo leden.

Sinds enige tijd geleden ben ik begonnen met het maken van mijn eigen game in RPG Game Maker VX Ace.
Ik heb onlangs de eerste 2 demos uitgebracht en daar waren positieve reacties over en ook enkele over dat je het niet met RPG Game Maker moet doen, maar via Java zodat ook MAC en Linux gebruikers het kunnen spelen.

Hierover heb ik zitten na te denken en wil dit graag doen, Mijn spel in Java omzetten
Helaas kan ik zelf geen woord Java scripten, dus zoek ik mensen die dit willen doen voor mij, en natuurlijk bij het project blijven om het uit te breiden tot een succesvol spel dat multiplayer wordt en te spelen valt via je browser en kan worden gedownload met een Launcher.

Hierbij wil ik dus een oproep doen, voor diegene die geintresseerd zijn, met mij contact op te nemen.

Waarom zou ik?:
1. Het is uitdagend.
2. Jouw ideeën/opmerking tellen mee!
3. Verdiensten naar maten het spel populairder wordt.

Wat wij van jou verwachten:
1. Minimaal Java kunnen.
2. In een team kunnen werken met uiteenlopende ideeën.

Zoals je ziet verwachten we niet echt veel.

Dus spreekt je dit aan en wil je mij helpen met mijn game tot een succes te maken?
Mail mij dan nu op PHP-Hulp of via [email protected] (MSN toevoegen mag!)

Ter info: Ik bedoel JAVA, niet de JavaScript ;)

Voor de eerste 2 demos die in RPG Game Maker VX Ace gemaakt zijn, kijk op www.j2a-game.com.

Met vriendelijke groet,
Ivan Heerkens
 
PHP hulp

PHP hulp

07/05/2024 19:42:32
 
Chris -

Chris -

13/04/2012 02:08:51
Anchor link
Dubbel topic, om die reden een slotje.
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.