Javascript call to user function idee

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Core Software Developer gericht op de toekoms

Bedrijfsomschrijving Dit bedrijf in Hoofddorp is per direct op zoek naar een ervaren Software .Net Developer die het technisch team bestaande uit 25 professionals komt versterken. Het bedrijf ontwikkelt geavanceerde softwaretoepassingen bestemd voor de optimalisatie van financiële bedrijfsprocessen bij diverse bedrijven, nationaal en internationaal. De organisatie is al tientallen jaren erg succesvol en zij zijn nog steeds groeiende. Enkele kernpunten die het bedrijf beschrijven zijn informeel, geavanceerd, klantgericht, service minded en duurzaamheid. Een echt mooie organisatie dus om onderdeel van uit te maken! Functieomschrijving Je 7 Software Development collega's van de R&D afdeling hebben je versterking nodig om de intern

Bekijk vacature »

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

09/08/2009 17:55:00
Quote Anchor link
Ik heb een klein systeem gebouwd dat als een desktop werkt, als je op een link klikt wordt er een programma geladen. Dit is eigenlijk gewoon een JS file met functies die naar de browser wordt gestuurd.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
function openNewWindowTerminal(cmd) {
    // programma code
}

Nou roep ik die functie zo aan:
Code (php)
1
2
var loaderFunction = new Function("openNewWindow" + appName + "(" + cmd + ");");
loaderFunction();

Maar ik krijg een error:
Code (php)
1
2
3
4
missing ) after argument list
http://localhost/extend.js
Line 80
[Break on this error] openNewWindowFinder(app:Terminal::goto:/Home/Tommy);

Line 80 = var loaderFunction = new...

Weet iemand wat zorgt voor die error?

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.