javascript (coords)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Bart Klaasen

Bart Klaasen

17/06/2009 19:19:00
Quote Anchor link
Ik heb een plaatje en als je met je muis de coordinaten 200,250 bereikt. Moet die een stukje html weergeven:

<li><a href="#link">link</a></li>

Als dit mogelijk is ben ik er erg blij mee.

Om het nog een beetje lastiger te maken: de coordinaten kunnen elke seconden verschillen. De coordinaten worden afgelezen uit de mysql database.

Als alleen de eerste optie mogelijk is ben ik er ook erg blij mee :)
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 05:09:17
 
Steen

steen

17/06/2009 20:07:00
Quote Anchor link
coördinaten javascript

Wanneer je antwoord wilt op zo'n vraag raad ik je aan eerst te gaan zoeken. Mensen die hier antwoorden geven op je vraag doen dat namelijk ook, tenzij ze dit toevallig weten.

Het tweede resultaat is:
http://www.sitemasters.be/forum/3/32917/JavaScript/muisklik_plaats_bepalen
 

17/06/2009 20:07:00
Quote Anchor link
Ok?
En nu?
Het is mogelijk. Beide manieren denk ik wel.
 
Steen

steen

17/06/2009 20:13:00
Quote Anchor link
Karl, was dat geen nutteloze post? Je geeft geen oplossing of iets dergelijks, wanneer 'webjoch' iets wil weten horen we dat vanzelf.

Probeer een beetje meer te werken aan een helpende bedoeling achter je berichten.

Je zou de code in een div kunnen zetten en die via javascript zichtbaar maken of iets dergelijks (of hetzelfde, maar dan met de ul tag).
 
Bart Klaasen

Bart Klaasen

17/06/2009 20:25:00
Quote Anchor link
Bedankt steen :D
 
Bart Klaasen

Bart Klaasen

17/06/2009 20:31:00
Quote Anchor link
Steen, de coordinaten met de muis die heb ik al opgevangen. Alleen weet ik nu niet hoe ik de html kan weergeven.


Zoeken doe ik meestal wel alleen vind ik meestal niks omdat ik nooit de juiste trefwoorden heb.

Gelieve Niet Bumpen::
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bart Klaasen
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.