[Javascript] punt vervangen voor komma????

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Tamara

Tamara

01/12/2008 14:27:00
Quote Anchor link
omdat ik daar mee werk?

en er zijn enorm veel mogelijkheden mee...
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 03:50:57
 
Yorick17

yorick17

01/12/2008 14:28:00
Quote Anchor link
ja dat klopt maar kun je dit niet doen door php, gewoon door number_format()
 
Tamara

Tamara

01/12/2008 14:30:00
Quote Anchor link
zoals ik al eerder zei, ik kan geen php gebruiken, omdat het niet de bedoeling is dat dat het formulier server side gecontrolleerd wordt...
 
Robert Deiman

Robert Deiman

01/12/2008 14:37:00
Quote Anchor link
@Tamara

Wordt er dan gecontroleerd of JS aan staat en zo niet dan geen formulier tonen? Want anders moet je toch altijd wel zorgen dat er serverside ook wat gecontroleerd wordt. JS staat namelijk niet bij iedereen aan, wat dan voor fouten kan zorgen.

Het is een goede gewoonte om (ook al controleer je met JS) ook serverside te controleren. Maar je kan natuurlijk wel met JS controleren voor het verzenden.
 
Storeman storeman

storeman storeman

01/12/2008 15:11:00
Quote Anchor link
@Robert: Je weet niet om wat voor applicatie het gaat. Voor intranet applicaties kun je javascript best verplichten.

@Tamara: Beetje jammer dat je niet in je startpost vermeld dat je met JQuery werkt, ik zit een heel voorbeeld in elkaar te sleutelen voor je, en dan kom je met dergelijke cruciale info. Ik haak af bij dit topic en alle volgende topics die je start. Je redt je er maar mee.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door storeman storeman
 
Tamara

Tamara

01/12/2008 15:24:00
Quote Anchor link
@storeman
ik ben ook maar een mens, en mensen vergeten wel is wat... ik dus ook.
jammer dat je afhaakt.

@robert
het is een formuliertje waarmee wordt berekend hoeveel geld je bespaart met brandstof... dus lijkt me niet dat t ook serverside gecontrolleerd moet worden. Ik weet dat het t beste is om ook bv. met PHP een extra foutafhandeling te maken.
 
Storeman storeman

storeman storeman

01/12/2008 15:44:00
Quote Anchor link
@Tamara: vergeten kan gebeuren uiteraard. Maar gezien je reacties in dit topic lijk je gewoon op een pasklaar antwoord te wachten zonder al te veel moeite. Daar krijg ik helaas jeuk van en geef ik zulke reacties. Je startpost is 6 regels, PHPNewbie komt met een mooie oplossing en dat werkt voor één veld. Als je vervolgens aangeeft JQuery te gebruiken mag men ervan uitgaan dat je hier toch iéts van weet zeker met een klein beetje hulp. Daarnaast komt jQuery pas ter sprake nadat mootools al 3x genoemd is.

Ik stel voor: kom eens met iets wat je zelf hebt geprobeerd en er logisch uit ziet, zeg wat er fout gaat. Dan kan dit topic weer veel constructiever worden.
 
Yorick17

yorick17

01/12/2008 15:47:00
Quote Anchor link
zet anders het hele script even op het form
 
Toine vd P

Toine vd P

01/12/2008 16:24:00
Quote Anchor link
Probeer eens JQuery.
Daarmee kun je b.v. met $(".classnaam").each(function(){ iets met this.value.replace() }); gebruiken.
 
Yorick17

yorick17

01/12/2008 16:27:00
Quote Anchor link
@Twan van der Poel
als je de hele topic had doorgelezen weet je al dat ze met JQuery werkt, maar alsnog misschien handig
 
Tamara

Tamara

01/12/2008 16:30:00
Quote Anchor link
@storeman
Ik kraak PHPNewbie's oplossing totaal niet af. Hij werkt goed, maar bij mij niet in combinatie met een veld. Ik ben in dit topic niet met Mootools begonnen, maar toen ik het zag staan, toen meost ik ineens aan JQuery denken. ik zit al 1,5 dag een oplossing te vinden hiervoor. Ik heb echt van alles geprobeerd. Als ik al die mogelijkheden moet posten dan worden jullie daar ook niet blij van.


@Twan van der Poel
Ik was al van plan om JQuery te gebruiken. Ik zal er vanavond nog even naar kijken of ik het dan wel kan fixen...
 
Lode

Lode

01/12/2008 17:19:00
Quote Anchor link
Voor een simpele each() functie is jQuery beetje overkill natuurlijk.
Daarnaast is replace(); een standaard string method.
 
--

--

01/12/2008 17:23:00
Quote Anchor link
yorick17 schreef op 01.12.2008 14:25:
waarom zograag met JQuery?
Als je daar mee werkt?
Edit: had niet gezien dat er al een 2e pagina was.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door --
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.