Javascript 'window.open'

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Tim

Tim

05/01/2008 21:06:00
Quote Anchor link
Beste mensen,


Op dit moment ben ik bezig met een site en is het nodig dat er een nieuw scherm opent met wat informatie. Dit werkt met de onderstaande code allemaal goed in Firefox, maar uiteraard niet in Internet Explorer:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php

echo '<A HREF="" onClick="enterWindow=window.open(\'pagina.php\',\'Titel van de pagina\',\'width=300px, height=500px, top=10px, left=10px, scrollbars=yes, resizable=no\'); return false">Klik deze link</A><br><br>';

?>


Weet iemand wat het probleem is???

Thanx
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tim
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 23:00:18
 

05/01/2008 21:11:00
Quote Anchor link
Als het goed is kan je ook er het volgende van maken:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php

echo '<A HREF="javascript:enterWindow=window.open(\'pagina.php\',\'Titel van de pagina\',\'width=300px, height=500px, top=10px, left=10px, scrollbars=yes, resizable=no\'); return false">Klik deze link</A><br><br>';

?>
 
Tim

Tim

05/01/2008 21:23:00
Quote Anchor link
Dat kan ik er inderdaad van maken, maar ook dan werkt het niet. Hij geeft aan dat er een fout is op de pagina.

Toen ik het laatste stukje (; return false) weghaalde werkte hij alleen in Firefox, maar werd er in het volledige scherm een nieuwe pagina geladen met de tekst '[object Window]'.

Ook als het volgende werkt het slechts in Firefox, niet in IE:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<A HREF="" onClick="javascript:enterWindow=window.open('pagina.php','Naam van de pagina','width=300px, height=500px, top=10px, left=10px, scrollbars=yes, resizable=no')">
<?php
echo 'LINK</A><br><br>';
?>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tim
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.