Javascript

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

John Doe

John Doe

14/09/2009 15:21:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,
Ik ben bezig met een script waarmee ik direct met een frame in kan loggen op mijn msn maar nu loop ik vast op iets.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<html>
<head>
<script language="JavaScript">
function login() {
parent.test.forms['f1'].i0116.value = 'e-mail';
parent.test.forms['f1'].i0118.value = 'pass';
parent.test.forms['f1'].submit();
}
</script>
</head>
<body>
<frameset onLoad="login();">
<iframe name="test" src="https://login.live.com/login.srf?id=2&vv=650&lc=1043&bk=70859647">
</frameset>
</body>
</html>


ik zie niet wat er mis is met dit script? iemand anders hier wel?
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 22:31:02
 

14/09/2009 15:26:00
Quote Anchor link
Waarom ga je niet gewoon verder lekker in dit topic? Daar heeft het toch mee te maken?
 

14/09/2009 15:28:00
Quote Anchor link
En zoiezo, we weten nog steeds niet waarom je dit wilt. En, iframes? Not done....
 
John Doe

John Doe

14/09/2009 15:33:00
Quote Anchor link
@karl kijk is in mijn laatste post laatste regel
@Chris dat staat in mijn 5e post van dit topic.
 

14/09/2009 15:37:00
Quote Anchor link
Dan nog, persoonlijk vind ik het niet nodig dat je een nieuw topic opent. Maar goed, ik ben geen mod, dus kan er niks aan doen.
Verder vraag ik me af waarom je met parent werkt, is dat stukje code weer een frame? Volgens mij is dat niet zo. Dus dan moet je ook geen parent gebruiken (is toch ook logisch).
Dus ik vraag me af in hoeverre jij met javascript en (i)frames werken hebt uitgezocht.
Ook vraag ik me af wat nou precies de bedoeling is van dit topic.
 
John Doe

John Doe

14/09/2009 15:43:00
Quote Anchor link
Inderdaad ik heb tot nu toe nooit javascript gebruikt omdat het client side is en vaak een site traag en buggy maakt. Ik zou even kijken wat er gebeurd als ik parent weg haal.

Ook geef ik je groot gelijk dat je het niet vertrouwd het ziet er inderdaad erg uit als phishing dus ik zou even mijn hele idee uitleggen.
Ik ben in vb2008 bezig met een marktplaatsbrowser omdat mijn zusje nogal een marktplaats freak is nou heb ik in mijn programma aan de ene kant marktplaats in een webbrowser en aan de andere kant hotmail. zo kan je ontzettend snel en makkelijk handelen en dat is de bedoeling van marktplaats. Ik load zo wel even een screen van het progamma en als het hotmail systeem werkt dan load ik het hele progamma wel even up.
 

14/09/2009 15:48:00
Quote Anchor link
Daniel schreef op 14.09.2009 15:43:
Inderdaad ik heb tot nu toe nooit javascript gebruikt omdat het client side is en vaak een site traag en buggy maakt. Ik zou even kijken wat er gebeurd als ik parent weg haal.

Niet zomaar iets gaan doen. Je springt toch ook niet zomaar in de sloot als iemand zegt 'spring eens in de sloot'. Ga eens eerst op onderzoek uit.

Daniel schreef op 14.09.2009 15:43:
Ook geef ik je groot gelijk dat je het niet vertrouwd het ziet er inderdaad erg uit als phishing dus ik zou even mijn hele idee uitleggen.
Ik ben in vb2008 bezig met een marktplaatsbrowser omdat mijn zusje nogal een marktplaats freak is nou heb ik in mijn programma aan de ene kant marktplaats in een webbrowser en aan de andere kant hotmail. zo kan je ontzettend snel en makkelijk handelen en dat is de bedoeling van marktplaats. Ik load zo wel even een screen van het progamma en als het hotmail systeem werkt dan load ik het hele progamma wel even up.

Dit is dus precies hetzelfde als je vorige topic.
En hieruit blijkt weer dat je verder geen onderzoek hebt gedaan.
Heb je bijvoorbeeld al eens gekeken of er niet een of andere api is? (Volgens mij wel.)
Waarom doe je die hotmail ook in 'een browser'? Je kunt ook gewooon imap of pop3 gebruiken, wat volgens mij veel beter is, aangezien je dan niet vast zit aan mail.live.com.
 

14/09/2009 16:05:00
Quote Anchor link
Wat Karl zegt, inloggen via de webclient is dan niet wat je zoekt. Je zult dan toch echt de mail moeten ophalen, en wellicht de titel/afzender bekijken of daar marktplaats in staat (zodat je enkel je marktplaats mailtjes krijgt te zien en niet andere, want voor deze applicatie heb je die niet nodig lijkt mij).

Dit is op zich niet zo heel erg lastig, zeker met vb2008 niet :)
 
John Doe

John Doe

14/09/2009 16:14:00
Quote Anchor link
Nou... mail zenden is niet zo moeilijk maar ontvangen wel er is weinig tot niets te vinden op google/youtube en pop of imap of iets dergelijks zie ik ook niet bij net.mail staan
 

14/09/2009 16:27:00
Quote Anchor link
Dan moet je echt wat beter googlen...
 
John Doe

John Doe

14/09/2009 16:32:00
Quote Anchor link
Ik gebruik visual studio 2008 en die werkt niet met dat script

weer wat geleerd hij kan ook converten :D dankjewel
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door John Doe
 

14/09/2009 16:46:00
Quote Anchor link
:)

Geen probleem. Google doet wonderen, je moet gewoon weten waar je naar zoekt :)
 
John Doe

John Doe

14/09/2009 18:14:00
Quote Anchor link
Nee ik dacht dat vb6 scripten niet werkten in vb2008 dat is ook zo maar een project convert hij direct goed naar vb2008
ow lolz deze werkt tegenwoordig niet meer :(
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door John Doe
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.