Je mening graag....

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Joe Boos

Joe Boos

29/10/2015 16:13:31
Quote Anchor link
Over mijn eigen site, www.projectrollins.com, ik ben nog een beetje zoekende naar wat voor style mij past. In iedergeval heb ik geprobeerd de site voor verschillende afmetingen beeldscherm te stylen. Als er geen rare opmerkingen komen laat ik de pagina voorlopig voor wat het is.


Onderaan de pagina staat een link naar www.dierenartssandra.nl, als je tijd hebt daarover ook graag je mening. Deze site is bijna letterlijk gestyled naar een tekening van degene voor wie de site is gemaakt en ben benieuwd naar de mening van meer ervaren personen.


Bij voorbaat dank!

J.
Gewijzigd op 29/10/2015 16:16:10 door Joe Boos
 
PHP hulp

PHP hulp

28/04/2024 11:48:55
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

29/10/2015 17:00:21
Quote Anchor link
Heb je jouw site als eens door de validator gehaald? Er zitten een hoop fouten in, waaronder veel bejaarde <font>-tags, en een missende </html> tag.

Verder is de site erg donker, en met het Courier-font lijkt het in mijn ogen meer op een 'nerd'erige site. Iets meer kleur, en wat mooie font's zou geen kwaad kunnen. Je zou via Google font wel wat moois kunnen toepassen.

Ook zou een menu handig kunnen zijn om de pagina's op je site te groeperen.

Verder klopt de HTML-code van de site van Dierenarts Sandra ook van geen kant. Gooi maar eens door de validator. Daarnaast zijn tabellen allang niet meer bedoeld voor het indelen van een website.

Ik zou zeggen: verdiep je eens in CSS, en rommel vooral niet aan en weet wat je allemaal doet. Anders is de kans groot dat de website niet goed in elke browser zal renderen.
Gewijzigd op 29/10/2015 17:03:07 door - Ariën -
 
Joe Boos

Joe Boos

29/10/2015 18:13:52
Quote Anchor link
Bedankt voor je snelle reactie... ;)

Ik heb de eerste meteen onder handen genomen en alle meldingen van de validator weggepoetst. (ik wist van het bestaan....my bad. 2de site volgt.)

Ik neem je opmerkingen wat betrefd de kleur en de font zeker in overweging. Voorlopig komt er niet meer op dan 1 pagina met wat tekst en links, ik weet nog niet wat een menu dan voor toegevoegde waarde heeft. Ik hoor graag waarom je dat alsnog zou aanraden.


Als we het over de HTML/CSS hebben....wat valt je dan het meeste op of stoort het meeste...waar kan ik me het beste in verdiepen? Ik doe dit al een tijdje autodidactisch en geloof het meteen als je zegt dat er verbeterpunten zijn...

Dank!
 
Pepijn van Gastel

Pepijn van Gastel

30/10/2015 13:18:32
Quote Anchor link
De site voelt wel erg 2002 voor mij persoonlijk. Ik snap dat je niet achter de grote groep aan wilt lopen, maar heb je overwogen om Bootstrap te gaan gebruiken?
 
Peter K

Peter K

30/10/2015 13:29:42
Quote Anchor link
Pepijn van Gastel op 30/10/2015 13:18:32:
De site voelt wel erg 2002 voor mij persoonlijk.


Hier sluit ik me bij aan. Het ziet er allemaal wat stijfjes uit.
 
Joe Boos

Joe Boos

30/10/2015 14:52:08
Quote Anchor link
@pepijn en/of peter

Welke site bedoelen jullie nu?


Ik ken de naam bootstrap maar heb me er niet in verdiept...bedankt voor de tip.
 
Peter K

Peter K

30/10/2015 14:57:25
Quote Anchor link
Allebei de sites eigenlijk wel.
 
Marthijn Buijs

Marthijn Buijs

30/10/2015 16:33:24
Quote Anchor link
Bootstrap geeft ook het voordeel dat het responsive is :D
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.