jQuery history plugin werkt niet.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Javascript developer voor grote organisatie in jon

Functieomschrijving Jij gaat hier werken in een jong team die gemiddeld rond de 30 jaar is. Het is een multidisciplinair team van 6 personen die Scrum/Agile werken. Jij gaat er met het team voor zorgen dat de webapplicaties ontwikkeld worden zodat ze ingezet kunnen worden als integrale portalen. Het is een gezellig en jong team waar plezier en gezelligheid ook zeer belangrijk is. Jij gaat hier werken op zowel de Front- als Backend. Dat doe je met Angular, Node.js, JavaScript, TypeScript, HTML en CSS. Daarnaast werk je in de Cloud met AWS. Ben jij een developer maar heb je in

Bekijk vacature »

C# Developer

De uitgebreide versie Jij hebt ruim twee jaar ervaring als developer. Nu wil je graag je tanden zetten in nog complexere projecten. Samen met je team bereik je nieuwe hoogtes en zelfstandig maak je meters. Je hebt behoefte aan collegae die jou alles leren op het gebied van technologie maar wilt tegelijkertijd ook graag je eigen opgedane kennis delen. Alles wat vandaag nog onbekend is, moet je morgen toepassen in de volgende uitdaging en dàt is wat jou scherp houdt. Je hebt geen zin in een 60-urige werkweek maar haalt wel plezier uit zo nu en dan een technische meeting,

Bekijk vacature »

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar Actief Wat ga je doen? Als Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar kom je te werken bij onze gerenommeerde klanten op projecten of opdrachten van omvang en formaat. Je bent verantwoordelijk voor het omzetten van functionele specificaties naar een technisch ontwerp, het ontwerp van programmaspecificaties voor toepassingen, de realisatie van (gewijzigde) programmaonderdelen en databestanden van toepassingen en de technische systeemtest van applicatietoepassingen. Daarnaast geef je vorm aan webpagina’s en applicaties, stel je gebruikersdocumentatie op en verleen je ondersteuning bij het oplossen van productiefouten. Tevens ben je verantwoordelijk voor het samenstellen en onderhouden van de applicatie c.q.

Bekijk vacature »

C# backend developer, Rotterdam

Voor een grote organisatie in Rotterdam zijn we op zoek naar iemand met ruime ervaring in het ontwikkelen van applicaties in .NET C#. Het gaat hier om een organisatie met een maatschappelijke impact. Hun systemen zijn gericht op een groot aantal klanten waarbij het belangrijk is dat de applicaties helder, toegankelijk en up-to-date zijn. Als .NET C# developer werk je aan uiteenlopende applicaties, APIs en het interne framework. Dit doe je binnen een SCRUM team en meedenkt binnen het hele proces. Het team bestaat uit meerdere C# developers variërend van medior tot senior. Er is dus veel kennis en ervaring

Bekijk vacature »

System .NET Developer en duurzaam bezig zijn!

C#, developer, delft Functieomschrijving Je komt te werken in een leuk en gezellig team van ongeveer 4 developers. Zelf ben ik hier geweest en de sfeer is er aangenaam en daar is niks van gelogen. Je loopt door een creatief vormgegeven pand omhoog naar de tweede verdieping waar de developers programmeren. Thuiswerken is op bepaalde momenten ook gewoon mogelijk en verder is er veel te regelen voor de individuele medewerker. Als ervaren developer kom je hier weer compleet nieuwe dingen tegen. Je gaat werken aan een groot op duurzaamheid gericht softwaresysteem met allerlei geïmplementeerde database koppelingen, geïntegreerde (web)applicaties en mobiele

Bekijk vacature »

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar Actief Wat ga je doen? Als Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar kom je te werken bij onze gerenommeerde klanten op projecten of opdrachten van omvang en formaat. Je bent verantwoordelijk voor het omzetten van functionele specificaties naar een technisch ontwerp, het ontwerp van programmaspecificaties voor toepassingen, de realisatie van (gewijzigde) programmaonderdelen en databestanden van toepassingen en de technische systeemtest van applicatietoepassingen. Daarnaast geef je vorm aan webpagina’s en applicaties, stel je gebruikersdocumentatie op en verleen je ondersteuning bij het oplossen van productiefouten. Tevens ben je verantwoordelijk voor het samenstellen en onderhouden van de applicatie c.q.

Bekijk vacature »

Bekijk vacature »

Senior Java Developer vacature

Senior Java Developer Jij volgt ontwikkelingen op de voet. Sterker nog: jij bent er onderdeel van. Jij loopt voorop. Jij denkt met klanten mee en helpt hen innoveren. Bijvoorbeeld met de ontwikkeling van de Rabobank-app, een verbetering van de beveiliging van treinen voor Pro-rail of geef je een boost aan de website van ING! Focus op Java Wij bouwen State of the Art applicaties met de nieuwste Java technologie en frameworks. Dit doen we door ons te richten op de open source-oplossingen binnen de wereld van Java, alle nieuwe ontwikkelingen te volgen en onze kennis te delen binnen onze eigen

Bekijk vacature »

C# backend developer gezocht, hardware component,

Ben je een C# developer en zoek je een baan in Rotterdam waar je systemen ontwikkeld die communiceren met hardware? Bij een klein bedrijf met korte lijnen, een open cultuur en veel vrijheid? Wellicht dat dit dan iets voor je is. Voor een klant in Rotterdam zijn we op zoek naar een ervaren C# developer. Het gaat hier om een bedrijf dat gericht is om voor overheden en ondernemingen informatie vanuit bepaalde meetsystemen te verwerken en te presenteren. Zo is bijvoorbeeld een van de projecten waar je als ontwikkelaar aan gaat werken; het bouwen van een website waar gebruikers informatie

Bekijk vacature »

Mobile App Developer

Ons Mobile-ontwikkelteam zoekt een gedreven Mobile App Ontwikkelaar. Ben jij analytisch en heb je passie voor het ontwikkelen van apps? Dan zijn wij op zoek naar jou! Jouw baan ChipSoft heeft al diverse apps uitgebracht en het aantal gebruikers hiervan neemt snel toe. Je kunt hierbij denken aan apps voor verpleegkundigen, thuiszorgmedewerkers, de sterilisatieafdeling en - natuurlijk - de artsen zelf. Door jouw hands-on-mentaliteit, eigenwijsheid en technisch inzicht kun je nauwkeurig herbruikbare software schrijven. Die software sluit naadloos aan op onze ‘back end’ (HiX, onze ICT-totaaloplossing voor de zorg). Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor het ontwerpen en

Bekijk vacature »

SAP HANA Developer

SAP HANA Developer Utrecht Technology 13th month pay & Holiday allowance Bonus Program 26 holidays Training & Learning opportunities Laptop & Smartphone 32-40 hours p.w. Are you looking for the opportunity to become "the expert" when it comes to Business Intelligence, Data Analysis, Data Visualization and Data Management within a SAP environment? Then a role as a SAP HANA Developer is the job for you!Your jobYou contribute to the development, delivery and maintenance of business intelligence solutions based on the latest SAP technology. You improve the HANA platform for customers and you work on innovative applications that organizations are keen

Bekijk vacature »

Junior SQL ontwikkelaar Database Developer

Functieomschrijving Ben jij opzoek naar een nieuwe uitdaging als Junior ICT Consultant binnen een bedrijf met mooie doorgroeimogelijkheden? Heb je affiniteit met techniek & ben je klaar voor een volgende stap met veel afwisseling in je functie? Lees dan snel verder! De requirements in kaart brengen van de klant Het analyseren en ontwerpen maken de bedrijfsprocessen van de klant Het maken van functioneel ontwerp Ondersteunen van het ontwikkelteam De database ontwikkelen en onderhouden Queries schrijven Software ontwikkelen met behulp van een lowcode platform Het bieden van customer support Functie-eisen HBO werk en/of denkniveau, opgedaan door ervaring of opleiding. Bijvoorbeeld IT/BI&M/Bedrijfskunde

Bekijk vacature »

Software Developer Zorg-ICT

Het aannemen van nieuwe medewerkers loopt door en je kunt gewoon solliciteren. Uiteraard hanteren we hierbij de RIVM richtlijnen en is onze sollicitatieprocedure aangepast. Impact maken in de zorg door zorginstellingen te ondersteunen met slimme ICT is dagelijkse kost bij ChipSoft. Juist nu maar ook na de coronacrisis! Wil jij met ChipSoft impact maken in de zorg met jouw technische kennis als Software Developer Zorg-ICT? En lijkt het jou uitdagend om innovatieve software te ontwikkelen met de laatste Microsoft-tools en technieken? Wat doe jij als Software Ontwikkelaar? Je bent verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen, ondersteunen en onderhouden van jouw eigen

Bekijk vacature »

Developer DataPower Message Queuing Message Broker

Functieomschrijving Wil jij werken in een organisatie waar alleen de beste DataPower developers werken? Deze organisatie heeft één van de grootste en meest complexe omgevingen van Nederland. Wil je verantwoordelijk zijn voor een gateway waar miljoenen externe en interne gebruikers gebruik van maken? Lees dan snel verder! Ontwerpen, bouwen en testen van alle diensten m.b.t. DataPower, MQ, Broker en Cross File Transfer Constant verbeteren van de omgeving Nauw samenwerken met je collega's Functie-eisen Hbo werk- en denk niveau, gelieve in de richting van IT Aantoonbare werkervaring met DataPower of een vergelijkbaar systeem Kennis over IBM MQ en Message Broker is

Bekijk vacature »

Web Developer

Help jij graag mee met het optimaliseren van ons platform? Solliciteer dan naar de functie Web Developer. Op ons hoofdkantoor in Amsterdam krijg je alle ruimte om je kwaliteiten te tonen. Jouw baan ChipSoft maakt breed gebruik van webtechnologie voor de ondersteuning van administratieve processen. Als ontwikkelaar ben je verantwoordelijk voor het onderhouden en verbeteren van de applicaties op ons platform. Jij richt je met name op het ontwikkelen van nieuwe applicaties en het onderhouden van de gebruikte programmatuur op ons platform. Denk hierbij aan e-learning en projectplanning. Jouw team Je komt op de 25ste verdieping van ons hoofdkantoor in

Bekijk vacature »
Max S

Max S

04/12/2009 17:02:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Na veel geprobeerd te hebben, wil ik toch jullie hulp vragen.
Ik probeer al best lang met de jQuery history plugin een webpagina ajax te laten gebruiken.
Ik weet dat mijn JS niet zo heel goed is, maar het is toch een begin.
Oke, even naar het probleem.
Door middel van de jQuery history plugin (klik) probeer ik een pagina te maken die door middel van ajax andere pagina's kan laden. En dat ik deze pagina dan ook nog eens kan bookmarken.
Nu doe ik alles zoals in het voorbeeld gaat, maar het werkt nog steeds niet..
Hier is mijn test-pagina: http://www.renatebv.tjvb.nl/index_test.php
De eerste 2 links van het menu aan de linkerkant zijn voor deze plugin aangepast.

Hopelijk weten jullie mij te helpen!

Mvg,

Max

PHP hulp

PHP hulp

08/07/2020 03:02:04

Karl Karl

Karl Karl

04/12/2009 19:02:00
Quote Anchor link
Je laad die pagina's niet met ajax. En je javascript heeft fouten:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
File    Line    Error
    http://www.renatebv.tjvb.nl/index_test.php    31    ReferenceError
http://www.renatebv.tjvb.nl/index_test.php
Error:
name: ReferenceError
stacktrace:   Line 31 of linked script http://www.renatebv.tjvb.nl/js/js.js
    $(function() {
    http://www.renatebv.tjvb.nl/index_test.php    1    TypeError
http://www.renatebv.tjvb.nl/index_test.php
Error:
name: TypeError
message: Statement on line 1: The Object does not implement [[Call]]
stacktrace:   Line 1 of function script
    banner(0);
  ...

wat jQuery ook in de war kan schoppen. (Die js.js hoort bijvoorbeeld onder jquery.js zodat $() kan worden aangemaakt.)

Max S

Max S

05/12/2009 00:11:00
Quote Anchor link
Oh, waar laad ik die pagina's dan mee? :$
En ik heb die js.js naar onderen verplaatst, hierdoor is de 2e error weg.
De laatste error klopt, dit komt alleen omdat het een test pagina is en verder niet..
De eerste error snap ik niet helemaal, volgens mij is het niet bepaald een error maar verbeter me alsjeblieft als ik het fout heb.
Het probleem is nog steeds niet opgelost :( Hopelijk weet iemand me te helpen!

Mvg,

Max

Wim E

Wim E

05/12/2009 00:54:00
Quote Anchor link
Functie banner kan niet worden gevonden in de onLoad

Max S

Max S

05/12/2009 00:56:00
Quote Anchor link
Ja, dat wist ik ook al, dat kwam omdat het een testversie was.
Maar als ik die onLoad weg haal, blijft er nog steeds hetzelfde probleem.. :(

Stan v.

stan v.

05/12/2009 16:30:00
Quote Anchor link
Misschien kan je een ander history plugin gebruiken?
Deze bijvoorbeeld: http://www.mikage.to/jquery/jquery_history.html
succes!

groet,
zweetmuts

Max S

Max S

05/12/2009 16:32:00
Quote Anchor link
Nee, die kan ik niet gebruiken, aangezien die plugin alleen html pagina's kan laden.
Ik heb juist nodig dat je PHP pagina's kan laten, waar ook nog een $_GET bij zit..
Iemand misschien??

Mvg,

Max

Hipska BE

Hipska BE

05/12/2009 17:57:00
Quote Anchor link
waar zie jij een probleem tussen "pagina.html" en "pagina.php?get=zo" om op te geven als url?

Max S

Max S

05/12/2009 18:03:00
Quote Anchor link
@Hipska; idd, je brengt me op gedachten!
Bedankt! Ik ga meteen even aan de slag.
Kijken of het lukt..

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.