jquery mobile framework of html5 mobile boilerplate.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Reshad F

Reshad F

05/07/2012 22:47:59
Quote Anchor link
Hallo,


voor een mobiele website.. wat is dan het handigst om te gebruiken om voor meerdere apparaten compatible te maken.

jquery mobile framework.
jquery mobile framework.


of html5 mobile boilerplate?
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 12:09:28
 
Wouter J

Wouter J

05/07/2012 23:00:53
Quote Anchor link
Gewoon normale HTML + CSS? Wordt door elk browser gesuppord, jQuery Mobile is meer om je uiterlijk een beetje te laten lijken op het geen je gewent bent van een smartphone. En ook dingen als pagina overgangen doormiddel van zo'n schuif.
Ik ben daar zelf niet zo'n grote voorstander van, hou gewoon de look en feel van je eigen design en zet dat om in een mobiel design.
 
Reshad F

Reshad F

05/07/2012 23:03:52
Quote Anchor link
ja ik dacht zelf ook aan html5 boilerplate voor mobiele apparaten te gebruiken. maar ik las op veel plekken over jquerry mobile framework. vandaar dat ik me afvroeg hoe dat in zijn werk gaat.
 
Wouter J

Wouter J

05/07/2012 23:06:42
Quote Anchor link
HTML5 boilerplate gedoe is ook een beetje onzin, de dingen erachter zijn goed maar om nou speciaal telkens die boilerplates te gebruiken. Gewoon zelf wat code schrijven en wat media queries toevoegen en je bent al klaar.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.