Jquery plugin gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Tim Fendt

Tim Fendt

05/07/2012 13:15:34
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb een machine in de database waar ik onderdelen aan toe kan voegen. Ik wilde dit eigenlijk met jquery doen. Maar ik kan eigenlijk geen goede plugin vinden.

De bedoeling is:

Machine009a Onderdelen:
-onderdeel3 |onderdeel1
-onderdeel5 |onderdeel2
|onderdeel4

En dan wilde ik eigenlijk de onderdelen naar de machine toe slepen.

Groets
Gewijzigd op 05/07/2012 13:55:14 door Tim Fendt
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 07:06:42
 
Kris Peeters

Kris Peeters

05/07/2012 13:24:15
Quote Anchor link
Slepen van divs in een dropzone, dus

Kijk hier eens. Dit lijkt op wat je vraagt.
Met jQuery en jQuery-ui
http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/drag-and-drop-in-table/82694/#588040
 
Tim Fendt

Tim Fendt

05/07/2012 13:45:22
Quote Anchor link
Dit is eigenlijk niet helemaal wat ik bedoel,

Hier een voorbeeld van jouw suggestie: http://jsfiddle.net/HzcDk/
 
Kris Peeters

Kris Peeters

05/07/2012 14:06:36
Quote Anchor link
... onderdelen naar een machine slepen.
Dat wil je toch he?


Die onderdelen zijn HTML-elementen. Wat die elementen ook zijn, geef ze een class "draggable"
Die machine is ook een HTML-element. Geef die een class "droppable".

Dan lees je in het commentaar:
// laat ons, als voorbeeld, de background ...

Dit is een voorbeeld. Iets waarmee je ziet dat de dropzone werkt.
Uiteraard hoort daar iets anders te gebeuren, maar wat jij er mee van plan bent, weet ik ook niet.

Geef eens het bredere plaatje. Wat zoek je precies?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.