jQuery slide

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end Developer

Functie omschrijving Gezocht front-end developer! Voor een toffe organisatie in de regio Rhenen zij wij op zoek naar een front-end developer die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. In deze functie heb je een adviserende rol en beschik je over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Samen met collega’s en klanten overleg je om aangeleverde designs om te zetten naar unieke concepten. Zo draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Voor klanten wordt jij het vaste aanspreekpunt als het gaat over planningen hierin houdt je alle betrokkenen goed op de

Bekijk vacature »

C#.NET/Unity Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar. Dit bedrijf houdt zich bezig met de ontwikkeling van WMS Software (C#/Unity & SQL). Past dit bij jou? Lees snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Samen met 6 applicatieontwikkelaars hebben jullie de verantwoordelijkheid voor de uitbreiding en ontwikkeling van de webapplicaties; Het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de huidig draaiende applicaties; Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software. Bedrijfsprofiel Wie

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript developer (ReactJS, NodeJS, T

Functie Het team bestaat momenteel uit ruim 15 collega’s, waarvan ruim de helft in het ontwikkelteam werkzaam is. Er zijn gave plannen om het platform ook te gaan toepassen op bijv. vliegvelden, maar ook internationale groei zit in het verschiet en daarom zijn ze op zoek naar versterking. Als Fullstack JavaScript developer werk je nauw samen met 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creeren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld

Bekijk vacature »

C#.NET ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van dashboards, webapplicaties en apps voor de eigen IOT-oplossingen. Samen met een vooruitstrevend team van ontwikkelaars en engineers krijgen jullie de opdracht om de sensoren in de apparatuur te scannen en vervolgens de data om te zetten in belangrijke inzichten voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Heb jij ideeën over nieuwe technieken die jullie kunnen implementeren? Hier wordt echt naar je geluisterd en gekeken of jouw idee daadwerkelijk ingezet kan worden; Je gaat aan de slag met de

Bekijk vacature »

Java Front-end Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten in Java met tools als Springboot, MS SQL Server (T-SQL) en JavaScript; Het onderhouden van de (web-)applicaties binnen een complexe omgeving; Werken aan de migratie van een monolithisch systeem naar een architectuur gebaseerd op Kubernetes; Code reviews met collega's en actieve kennisuitdelingsessies voeren; Het uitvoeren van unit- en systeemtests Experimenteren met nieuwe tools en technieken. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen

Bekijk vacature »

Laravel PHP developer in een jong team

Bedrijfsomschrijving Als je op zoek bent naar een werkplek waar plezier en uitdaging hand in hand gaan, dan is dit bedrijf de juiste keuze voor jou. Hier kun je werken aan uitdagende projecten en krijg je als developer veel verantwoordelijkheid. Het bedrijf waardeert kwaliteit boven kwantiteit en richt zich op het ontwikkelen van hoogwaardige applicaties en websites waar klanten enthousiast over zijn. Dit bedrijf is vooruitstrevend en streeft naar het leveren van de best mogelijke resultaten voor hun klanten. Als medior PHP ontwikkelaar met 3 jaar ervaring ben jij de persoon die we zoeken. Je krijgt hier de kans om

Bekijk vacature »

Full Stack Developer/ Applicatie Ontwikkelaar

Wat jij doet Als Applicatie Ontwikkelaar ben je onderdeel van het team die de Rimote omgeving ontwikkeld en onderhoud. Hierbij kan je denk aan de cloud, on premise en webapplicaties welke worden gebruikt in bijvoorbeeld industriële bakkerijen, biogasinstallaties en kwekerijen. Deze applicaties verzorgen (remote) de aansturing en monitoring van processen, machines en robots. Van a tot z ben je betrokken bij projecten. Dit betekent vanaf ontwerp tot oplevering. Je moet samen met jouw team een goed product neer zetten. Dit begint met het opzetten van het ontwerp. De basis van de software moet staan als een huis. Daarvoor moet jij

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer begint jouw dag na een bak koffie met een stand up. De vorderingen worden tijdens de stand up besproken en de doelen worden opgesteld waar jullie als team in de volgende sprint naartoe gaan werken. Onze backend is geschreven in .NET Core en onze Front-end in Angular. Bij ons ga jij dan ook Fullstack aan de slag. Jij wordt hier opgeleid om zelfstandig te kunnen programmeren en applicaties te kunnen implementeren. Er wordt op projectbasis gewerkt, dit bied leuke uitdagingen omdat elke klant een andere visie heeft over de applicatie die wij maken. Je gaat

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer .NET, C# voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Utrecht! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Lees dan snel verder! Voor een opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer. Werk jij graag aan verschillende projecten en ga je graag klanten op bezoek? Dan is dit de ideale functie voor jou! Binnen deze functie

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Hilversum! Voor een leuk bedrijf in de omgeving van Hilversum zijn wij op zoek naar een Back-end developer die klaar is voor een nieuwe uitdaging. Ben jij iemand die graag aan verschillende projecten werkt en het ook leuk vindt om bij klanten op bezoek te gaan? Dan ben jij de perfecte kandidaat! Deze functie is erg divers, je moet dus goed kunnen schakelen. Je komt te werken in een klein team van developers. Binnen het bedrijf hangt er een gemoedelijke informele

Bekijk vacature »

Lead developer (PHP, Symfony, DDD)

Functie Als Lead developer zorg je ervoor dat het team (bestaande uit zowel junior als ervaren developers) in staat is om de kwaliteit van de software (en code) verder te verhogen. In samenwerking met het team, de product owner en de andere lead developers zet je technische lijnen uit en bepaal je de prioriteiten per sprint. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en bijvoorbeeld een nieuwe applicatiestructuur in Symfony op te zetten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en

Bekijk vacature »

Java developer Zorgsysteem

Dit ga je doen Werken aan het eigen gebouwde zorgsysteem; Verbeteringen maken en toepassen binnen de applicatie; Jij gaat werken aan de Back-end van de applicatie en sporadisch werk je mee aan de Front-end; Samenwerken met andere teams voor een optimaal resultaat; Jij kan 'clean' werken en high quality code schrijven; Jij werkt resultaatgericht. Hier ga je werken De organisatie houdt zich bezig met diverse applicaties met betrekking tot zorgregistratie. Dankzij hun systeem komt alle informatie, omtrent de zorg van een patiënt, op een overzichtelijke en toegankelijke manier samen in één systeem te staan. Op deze manier is deze informatie

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

Software Developer Mendix / Maatschappelijk Betrok

Dit ga je doen Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Werken met Scrum methodiek; Ontwikkelen van vooruitstrevende oplossingen; Meedenken over nieuwe applicaties en ontwikkelingen; On the job eigen maken van de Mendix omgeving. Hier ga je werken Deze dynamische en snelgroeiende organisatie begeeft zich in de recyclingbranche. Zij nemen op duurzame en efficiënte manier de recycling op zich. Vanwege hun snelle groei zijn zij op zoek naar een young professional die zich graag wilt ontwikkelen als Mendix Developer. Je komt te werken binnen een IT team van +/- 15 medewerkers. Het huidige ‘vaste’

Bekijk vacature »

.NET developer WO niveau voor predictive software

Bedrijfsomschrijving Dit bedrijf uit Den Bosch is om precies te zijn 15 medewerkers groot en ze ontwikkelen (predicitve) planning software. Dit doen zij voor allerlei mooie en bekende organisaties (bierbrouwerijen, gemeentes, oliemaatschappijen en diverse multinationals). Wegens meer en grotere vraag vanuit de klanten komen er nu posities vrij voor onder andere een .NET developer. Het bedrijf is goed met openbaar vervoer te bereiken. Functieomschrijving Je komt hier te werken in een team van 3 .NET developers en bent betrokken bij het gehele ontwikkelproces. Dus van idee naar ontwerp en van ontwikkeling tot testen en implementatie. Bij voorkeur ben je niet

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Vincent Huisman

Vincent Huisman

28/09/2010 20:09:17
Quote Anchor link
Hallo,

ik zat laats eens wat te spelen met jQuery en ik wou een stukje gaan inbouwen in mijn site alleen wil het niet werken.

ik heb alles letterlijk gekopieerd maar het werkt in mijn site niet maar in mijn tests wel.

dit komt uit mijn site:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
<script src="http://code.jquery.com/jquery-latest.min.js" type="text/javascript"></script>  // Dit heb ik in de <head>

<?php
    echo '<a href="javascript:void(0);" class="uitklappen" title="Reviews bekijken">Reviews bekijken</a><br />';
    echo '<div class="reviews" style="display: none;">';

        echo '</div>';
        echo '      
              <script type="text/javascript">          
                  slide=0;      
                                                              
                  $(".uitklappen").click(function() {                  
                       if(slide==0)
                       {      
                            $(".reviews").slideDown("slow");
                            $(".reviews").delay(500);
                            slide=1;
                        } else {    
                            $(".reviews").slideUp("slow");
                            $(".reviews").delay(500);
                            slide=0;
                        }              
                  });
              </script>'
;
?>


en hier de code uit mijn test pagina:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
<!DOCTYPE html>
<html>
<head>
  <style>                                                
      div {
        width:500px; height:500px;
        position:relative;
        font-size:12pt; text-align:center;
        color:gray; background:black;
        padding-top:175px;  
        top:0; left:0;
        z-index: -1;
        display: none;
      }      
      </style>
  <script src="http://code.jquery.com/jquery-latest.min.js"></script>
</head>
<body>
    <a href="javascript:void(0);" class="uitklappen" title="Reviews bekijken">Reviews bekijken</a><br />    
    <div class="reviews">
        bla bla bla
    bla bla bla
    bla bla bla
    bla bla bla
    </div>                                                                                                    
      <script type="text/javascript">          
        slide=0;      
                                      
        $(".uitklappen").click(function() {                  
            if(slide==0)
            {      
                $(".reviews").slideDown("slow");
                $(".reviews").delay(500);
                slide=1;
            } else {    
                $(".reviews").slideUp("slow");
                $(".reviews").delay(500);
                slide=0;
            }              
        });
      </script>

</body>
</html>
Gewijzigd op 28/09/2010 20:09:57 door Vincent Huisman
 
PHP hulp

PHP hulp

06/05/2024 09:32:09
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

28/09/2010 20:29:29
Quote Anchor link
Ik vraag me af of het gaat werken in combinatie met classes. Misschien dat je die div beter een id geeft en dan $("#id") gebruikt. Of als je meerdere divs wilt doen dat je de each() selector van jQuery gebruikt.

En misschien is slideToggle ook wel iets voor je. :)

Iets van dittum:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
    <a href="javascript:void(0);" id="uitklappen" title="Reviews bekijken">Reviews bekijken</a><br />    
    <div id="reviews">
        bla bla bla
    bla bla bla
    bla bla bla
    bla bla bla
    </div>                                                                                                    
      <script type="text/javascript">                          
        $("#uitklappen").click(function() {                  
            $("#reviews).slideToggle("slow");
        });
      </script>
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

28/09/2010 20:32:36
Quote Anchor link
nee, ik vind die toggle niet zo mooi gaan. in mijn test werkt het in iedergeval wel met classes maar ik zal het eens proberen met id's


edit:

het werkt nog niet
Gewijzigd op 28/09/2010 20:34:12 door Vincent Huisman
 
Niek s

niek s

28/09/2010 20:33:19
Quote Anchor link
Die tweede is dus de output die de php genereerd bedoel je?

Maak van
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
href="javascript:void(0);"

eens
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
href="#"


Dat geeft soms nog wel moeilijkheden.

Verder geef je niet aan wat er precies misgaat, ik gok er op dat het ding niet uitschuift?
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

28/09/2010 20:36:40
Quote Anchor link
@niels:

die 2e is de broncode van de testpagina waarin ik het dus getest heb en daarin werkt het wel helemaal.

de # werkt ook niet, de reden dat ik die niet had gebruikt was omdat IE er niet goed mee kan werken


uiteraard is het probleem dat hij niet uitschuift.


Edit:
Dit zegt mijn js error console:
Quote:
Uncaught TypeError: Cannot call method 'click' of null
(anonymous function)

maar dat komt zeker alleen maar door dat ik jQuery gebruik of niet?
Gewijzigd op 28/09/2010 20:42:54 door Vincent Huisman
 
Niek s

niek s

28/09/2010 21:13:44
Quote Anchor link
Nou die laatste error betekent dat die selector blijkbaar niet je div pakt.
Verder lijkt het er op dat je div sowiso leeg is, dus wat wil je bereiken met het uitschuiven van een lege div?
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

28/09/2010 21:18:25
Quote Anchor link
click is gewoon een functie van jQuery, wat doe ik er dan fout mee?

hier de broncode:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
<a href="javascript:void(0);" id="uitklappen" title="Reviews bekijken">Reviews bekijken</a><br /><div id="reviews" style="display: none;"><br />Er zijn nog geen reviews bij dit product.</div>      
                              <script type="text/javascript">          
                                slide=0;      
                                                              
                                $("#uitklappen").click(function () {                  
                                    if(slide==0)
                                    {      
                                        $("#reviews").slideDown("slow");
                                        $("#reviews").delay(500);
                                        slide=1;
                                    } else {    
                                        $("#reviews").slideUp("slow");
                                        $("#reviews").delay(500);
                                        slide=0;
                                    }              
                                });
                              </script>


mij div is niet leeg. als er geen reviews zijn, dan komt die tekst "Er zijn nog geen reviews bij dit product."
 
Martijn B

Martijn B

28/09/2010 21:32:08
Quote Anchor link
Probeer dit eens dan:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
...
$("#reviews").show();
$("#reviews").slideDown("slow");
$("#reviews").delay(500);
...


in de if zetten uiteraard ..

Edit:


Heeft #reviews wel een breedte en hoogte ?

Kijk anders nog even naar het 1e voorbeeld hier:

http://api.jquery.com/slideDown/
Gewijzigd op 28/09/2010 21:36:19 door Martijn B
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

28/09/2010 21:36:17
Quote Anchor link
werk nog steeds niet...

ik heb even geprobeerd met een alert na de
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
$("#uitklappen").click(function () {

maar ik krijg geen alert, wel in mijn test pagina

Edit
De hoogte en breedte instellen helpt ook niet
Gewijzigd op 28/09/2010 21:38:23 door Vincent Huisman
 
Martijn B

Martijn B

28/09/2010 21:38:26
Quote Anchor link
Doe eens

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
alert($("#uitklappen"));
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

28/09/2010 21:39:41
Quote Anchor link
dan komt er null uit maar ik heb toch echt id="uitklappen" ?!

of wordt de js niet goed aangeroepen? ik heb namelijk wel 6 js bestanden aangeroepen
Gewijzigd op 28/09/2010 21:41:53 door Vincent Huisman
 
Martijn B

Martijn B

28/09/2010 21:42:09
Quote Anchor link
En jQuery wordt geladen?

Zet er anders eens omheen:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
$(document).ready(function() {
  
...

});
Gewijzigd op 28/09/2010 21:42:40 door Martijn B
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

28/09/2010 21:46:14
Quote Anchor link
als ik die er omheen zet kom ik niet eens bij mijn error, het lijkt er dus op dat de js niet geladen wordt.

dit zijn de js's die ik laad:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
            <script src="js/functies.js" type="text/javascript"></script>
            <script src="js/livevalidation.js" type="text/javascript"></script>  
            
            <script src="http://code.jquery.com/jquery-latest.min.js" type="text/javascript"></script>
                                    
            <script src="lightbox/js/prototype.js" type="text/javascript"></script>
            <script src="lightbox/js/scriptaculous.js?load=effects,builder" type="text/javascript"></script>
            <script src="lightbox/js/lightbox.js" type="text/javascript"></script>  
 
Martijn B

Martijn B

28/09/2010 21:51:59
Quote Anchor link
Ik zie je probleem.

Prototype vs jquery (Prototype wint helaas)

Als je prototype eruit haalt dan werkt je script.
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

28/09/2010 21:55:53
Quote Anchor link
ja, dat is het maar nu werkt mijn lightbox niet meer :s hoe zou ik dit kunnen oplossen?
 
Martijn B

Martijn B

28/09/2010 22:00:12
Quote Anchor link
Een lightbox gebruikt die gebruik maakt van jQuery.
Want zoals je het nu hebt is het wat dubbel op.

Shadowbox kan bijvoorbeeld gebruik maken van jQuery.

Geen ervaring mee maar volgens mij is deze wel makkelijk:
http://www.digitalia.be/software/slimbox2

Volgens mij hoef je dan geen HTML te veranderen.
Gewijzigd op 28/09/2010 22:02:36 door Martijn B
 
Th van

Th van

28/09/2010 22:10:34
Quote Anchor link
Volgens mij is er een manier om expliciet aan te geven dat het jQuery code is. Zal eens google'n.

Hier :
http://docs.jquery.com/Using_jQuery_with_Other_Libraries
Gewijzigd op 28/09/2010 22:12:18 door Th van
 
Martijn B

Martijn B

28/09/2010 22:13:14
Quote Anchor link
Wat in dit geval wel werkt is $ vervangen door jQuery.

Dus:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
jQuery(document).ready(function() {
...
});


Maar je kunt beter die oude/trage/lompe lightbox vervangen en dan bedoel ik ook prototype.
Gewijzigd op 28/09/2010 22:14:44 door Martijn B
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

28/09/2010 22:18:52
Quote Anchor link
@martijn:

bedankt, ik heb het nu werkend!



Edit:
hoe kan ik met die lightbox de donkere kleur nog donkerder maken?

Toevoeging op 29/09/2010 09:21:49:

bump
Gewijzigd op 29/09/2010 20:20:10 door Vincent Huisman
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

30/09/2010 19:53:19
Quote Anchor link
bump
 
Niels K

Niels K

30/09/2010 20:06:23
Quote Anchor link
Dat is toch gewoon css?
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.