[JS] Javascript variable in PHP krijgen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

15/09/2008 12:32:00
Quote Anchor link
Beste scripters,

Ik ben bezig met een drag and drop systeempje. Dit gaat allemaal prima. Ik heb een manier om de X en Y positie op te halen van het versleepte divje. De x en y variabele staan in de Javascript functie. Nou is het de bedoeling om deze Javascript waardes in een database te krijgen. Het maakt me niet zo zeer uit hoe dit gedaan wordt. Maar ik heb een beetje een steuntje in de rug nodig. Zelf denk ik dat ik dit via de URL moet doen. Maar hoe zorg ik ervoor dat je naar bijvoorbeeld de pagina: slepen.php?x=*waarde-x*&y=*waarde-y* gaat zodra je op bijvoorbeeld een save knopje drukt.

Alvast bedankt,
Thomas
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 14:43:22
 
Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

15/09/2008 12:34:00
Quote Anchor link
Dit is geen spam, alleen de tijd wanneer ik dit topic heb toegvoegd komt niet echt overheen met de werkelijke tijd: 16:37. Dus bij deze een poging om hem wel goed te krijgen..

EDIT: Hoe kan dit.. Werkt nog niet!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thomas van Broekhoven
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.