[JS] text at pointer

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer / Innovatieve software / Virtual Re

Functieomschrijving Als .Net developer werken aan innovatieve software waar onder andere gebruik gemaakt wordt van Virtual Reality? Bijdragen aan een organisatie waar je uitgedaagd wordt om continu verbeteringen en ontwikkelpunten te ontdekken en door te voeren? Werken in de omgeving Putten? Reageer dan nu voor meer informatie! Het pro-actief aandragen van verbeteringen voor de bestaande applicatie; Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Doorvoeren van aanpassingen en wijzigingen; Verantwoordelijk voor koppelingen met andere systemen; Op de hoogte blijven van technische ontwikkelingen. Functie-eisen Hbo werk- en denkniveau; Een afgeronde IT gerelateerde opleiding; Minimaal 1 jaar professionele ervaring als developer; Aantoonbare kennis van C#; Initiatiefrijke

Bekijk vacature »

Iltar van der berg

iltar van der berg

06/07/2007 23:54:00
Quote Anchor link
Hoe zorg ik ervoor dat ik text in een textarea kan toevoegen op de plek waat dat ][ dingetje staat? ][ is dat ding die aangeeft waar je typed.

stel:
ik heb
hier ][
een groot stuk
text

en als ik dan text toevoeg als [h=1][/h], dan komt dat als
ik heb
hier ][
een groot stuk
text[h=1][/h]

Maar, ik wil dat het er zo uit komt te zien:

ik heb
hier ][ [h=1][/h]
een groot stuk
text

Dus met javascript een stukje toevoegen waar je pointer is. Hoe kan ik dat doen?

PHP hulp

PHP hulp

16/11/2019 22:09:16

Jelmer -

Jelmer -

07/07/2007 00:01:00
Quote Anchor link
Voor Firefox kan je in de broncode van dit ding wel het stukje vinden. Voor IE weet ik het zo niet meer. Misschien dat je Eris een PM kan sturen, die is er mee bezig, maar die zit momenteel op zee.

Er is vast ook wel een balkje hier in de Scriptlib van PHPHulp te vinden die het wel kan.

Iltar van der berg

iltar van der berg

07/07/2007 00:10:00
Quote Anchor link
ik zie het wel ;) als het zo ingewikkeld is, dan laat ik het maar even voor wat het is.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.