[JS][PHP] werkt niet

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java-softwaredeveloper

Wat je gaat doen: Dit ga je doen Daar kunnen we heel kort over zijn: software ontwikkelen met de agile-/scrumteams van toonaangevende organisaties. Zoals ministeries, gemeentes, financiële instellingen en retail- en energiebedrijven. En als het bij je past, begeleid je collega-developers in het ontwikkelproces. Doordat je tijdelijk aan een opdracht werkt, doe je in korte tijd veel mooie ervaringen op en leer je nieuwe technieken en tools kennen. Je teamleden werken bijvoorbeeld met Spring, JPA/Hibernate, AJAX, REST/JSON, GIT, AWS en TDD. Het interessante is dat jij volledig in control bent en zelf kiest welke opdrachten je oppakt. Het soort rol,

Bekijk vacature »

Senior Java developer (backend)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Full stack developer

Dit ga je doen Full stack web- en appdevelopment; Vertalen van de functionele wensen naar de technische specificaties; Sturing geven aan/klank board zijn voor de software teams; Trainen van de software teams; Sparren met klanten; Meedenken over architectuur. Hier ga je werken De organisatie is een bureau welke websites en mobiele applicaties bouwt voor verschillende toonaangevende organisaties. Hierbij richten zij zich voornamelijk op de sectoren leisure, overheid en zorg. De sfeer intern kenmerkt zich door informaliteit, gezelligheid en ambitie. Ze werken dag in dag uit samen om mooie producten op te leveren voor hun klanten. Op dit moment zijn er

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Medior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als ervaren Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van de

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Medior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Mobile App Developer

Mobile App Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is

Bekijk vacature »

Python Software Developer

Do you have a deep interest in technology and are you able to understand and improve the world around it? Do you want to contribute to the development of innovative software solutions within the high-tech industry? Then join our Technical Applications team and participate in complex projects for the High-tech make industry! Lianne Snellenburg, Team Manager Technical Applications: " I’m looking for a technically oriented Software Engineer with a strong focus on development in Python (2.7 and 3.8). As a Software Engineer in the TA team you work with the total end product in mind. You consult and work closely

Bekijk vacature »

(Senior) Frontend Developer

Functieomschrijving Houd jij van afwisseling, uitdaging, en werken aan oplossingen die echt waarde toevoegen? Als frontend developer binnen Randstad Groep Nederland speel je een onmisbare rol in onze dienstverlening. Samen met je collega’s ontwikkel je de online omgeving ter ondersteuning van onze B2B dienstverlening - portals die miljarden Euros verwerken. Wat ga je doen? Als frontend developer sluit je aan bij een van twee teams: Corporate Client Solutions (CCS), met focus op grote corporate klanten en meer (semi)maatwerk, of Online Client Solutions (OCS), met focus op MKB segment. Beide teams werken agile en bestaan naast een product owner en scrum

Bekijk vacature »

iOS Developer

For our client we are looking for a medior iOS developer, who is able to work together with the team. Together with your supportive team members you will develop apps for our clients, from end to end through prototyping, validation, implementation, launch, and further iteration. You will shape the direction of future Swift products. Functie-eisen In order to be successful in this role, you will at least need the following: 3,5+ years experience with programming Working with new and existing applications in Swift. Contributing to the optimization of the applications. Sharing your programming skills and coaching your colleagues You are

Bekijk vacature »

Front-End Developer Lead

Dit ga je doen Front-end ontwikkeling van de complexe webshop; Teamleden begeleiden en code reviews uitvoeren; Plan van aanpak maken en adviseren; Meedenken in nieuwe ontwikkelingen voor de webshop/website; Meedenken in Cloud oplossingen. Hier ga je werken Voor een leuke organisatie in regio Almelo ga jij als Lead Front-end Developer je focussen op het ontwikkelen van de webshop. Je komt terecht in een jonge, innovatieve én snel groeiende scale-up waarvan het moederbedrijf ruim 300 medewerkers heeft. De organisatie waarvoor je komt te werken zit in de bouwsector en heeft nu 20 man in dienst, waarvan 8 man in het IT-team

Bekijk vacature »

C# .Net Developer

Dit ga je doen Het bouwen van Api's; Nieuwe oplossingen bouwen met C# .Net; De huidige software uitbouwen met C# .Net; Meewerken in projecten; Meedenken aan de toekomstplannen en verbeteringen; Onderdeel van het Scrum Team. Hier ga je werken Onze klant is een dienstverlenende organisatie voor diverse soorten organisaties in Nederland. Ze zijn van oorsprong een familiebedrijf en er is een open cultuur. Ze zijn vooruitstrevend op IT gebied en hebben een eigen inhouse development team van circa 11 man. Je komt hier te werken in het subteam .Net Core. Hier werken ze volgens scrum met de nieuwste technieken en

Bekijk vacature »

CICD Engineer Developer

It are exciting times at TenneT! As CI/CD team we see a bright energy future with our ultimate vision Tennet as code to "automate everything" as the mindset for true agility to drive the energy transition. Our mission is to accelerate continuous improvement, repeatability and transparency with a lightning fast CI/CD platform, with high quality built-in, shift security left by design and an energising developer experience. Our motto is "let's break the speed limit!". To make all this our new reality we will replace our existing portfolio of self-hosted, on-premise CI/CD tools with a modern CI/CD SaaS platform in public

Bekijk vacature »

Java-softwaredeveloper

Wat je gaat doen: Dit ga je doen Daar kunnen we heel kort over zijn: software ontwikkelen met de agile-/scrumteams van toonaangevende organisaties. Zoals ministeries, gemeentes, financiële instellingen en retail- en energiebedrijven. En als het bij je past, begeleid je collega-developers in het ontwikkelproces. Doordat je tijdelijk aan een opdracht werkt, doe je in korte tijd veel mooie ervaringen op en leer je nieuwe technieken en tools kennen. Je teamleden werken bijvoorbeeld met Spring, JPA/Hibernate, AJAX, REST/JSON, GIT, AWS en TDD. Het interessante is dat jij volledig in control bent en zelf kiest welke opdrachten je oppakt. Het soort rol,

Bekijk vacature »
J A

J A

08/03/2008 13:52:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb een probleempje, ik wil dat als je op een link klikt een item uit de database word opgehaald en die daar word neergezet (dmv mootools/ajax/javascript + php). En dat lukt niet helemaal.

Ik heb een javascript bestand en die word gemaakt door php en word ondersteund door een database. Dat javascript bestand werkt als het goed is wel, want als ik hem bekijk via de browser zie ik overal de goede nummers (verschillende nummers van items haal ik op uit de database).

Dan heb ik nog een php bestand die de data echt uit de database haalt en nog een ander bestand die een link neerzet en waar alles op komt.

Alleen als ik dan op de link klik, komt het item er niet te staan, er gebeurd eigenlijk helemaal niks. Hoe kan dit ?
Ik heb hier de source staan van alle 3 de bestanden:
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door J A

PHP hulp

PHP hulp

08/12/2022 02:47:26

Jelmer -

Jelmer -

08/03/2008 14:01:00
Quote Anchor link
Met Firebug, een addon voor Firefox kan je heel gemakkelijk zien wat er fout gaat.

Ik heb even gekeken, en je gebruikt allemaal methods zoals addEvent & Fx.Style die niet standaard in Javascript zitten. Maar ik zie nergens een link naar de library waar ze dan wel in zitten, zoals MooTools of Prototype.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelmer -

J A

J A

08/03/2008 14:16:00
Quote Anchor link
Stom dat ik Mootools ben vergeten erbij te zetten. Maar het werkt nog steeds niet :S

Edit:
Ps. je ziet dat ik via
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<a href="#" id="ajax1">Klik hier om text op te halen</a>
dat id niet uit de database haal (ajax1). Dat weet ik, maar het id staat wel degelijk in de database. Dus daar ligt het ook niet aan

Edit:
Die FireBug van FireFox kan ik niet installeren. Ik heb wel FireFox, maar dan op mijn usb (u3 system).

Edit:
Het zou er dan zo uit moeten zien (uiteindelijk)
http://zjapske.no-ip.org/phphulp/index.php?pagina=3
Hier heb ik het ook vandaan, maar ik heb het dan aangepast zodat het uit een database haalt
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door J A

J A

J A

08/03/2008 19:56:00
Quote Anchor link
Even een bumpje dan.

Jesper Diovo

Jesper Diovo

08/03/2008 20:31:00
Quote Anchor link
Quote:
<script type="text/javascript" src="portfoliojs.php"></script>

Waarom wil je een PHP script ophalen als JavaScript script?

J A

J A

08/03/2008 21:40:00
Quote Anchor link
Omdat het ook een javascript bestand moet zijn. Alleen in dat script staan dingen die uit de database moeten worden gehaald.

Jesper Diovo

Jesper Diovo

08/03/2008 21:41:00
Quote Anchor link
Dan zou ik het toch op een andere manier ophalen. Misschien zelfs wel direct echoën in de pagina waar het opgehaald wordt.

J A

J A

08/03/2008 21:50:00
Quote Anchor link
Ik heb nu op de pagina waar het word weergegeven heb ik hem geinclude en het js/php bestandje heb ik <script type=".....> gezet. Het komt er ook wel keurig in de source te staan (dat javascript bestandje). En alles lijkt normaal. Maar hij werkt toch niet :s

J A

J A

09/03/2008 10:58:00
Quote Anchor link
Even een bumpje...

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.