(Junior) Webprogrammeur

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

28/09/2007 20:07:00
Quote Anchor link
Beste,

Voor mijn (sinds vandaag voormalig) werkgever, Academic Consultancy Services (ACS), ben ik opzoek naar een geschikte kandidaat om 1 a 2 dagen de huidige programmeur te ondersteunen.

ACS ondersteunt mensen bij het ontwikkelen van hun persoonlijke kwaliteiten. Hiervoor biedt ACS een breed spectrum aan HR-instrumenten die eenvoudig en snel inzetbaar zijn. ACS levert creatieve oplossingen en baseert zich op de nieuwste inzichten in het vakgebied. ACS is een prettig, relatief klein bedrijf om te werken, flexibel, relaxed en een vriendelijke omgeving. Ze zijn gevestigd in Amstelveen op een kilometer afstand van Schiphol-Rijk.

Je gaat je bezig houden met het vinden van creatieve oplossingen voor problemen, hoe kan ik doormiddel van een simpel stukje PHP de bedrijfsvoering vereenvoudigen. Je zult je bezig gaan houden met de SurveyPlanet, een webbased tool waarmee bijvoorbeeld assessments afgenomen kunnen worden. Deze tool kan altijd verbeterd worden op het gebied van veiligheid, snelheid maar voornamelijk op bruikbaarheid.

Werken bij ACS vereist een goede PHP en MySQL kennis, enige handigheid in Javascript kan het leven net iets makkelijker maken maar is geen verplichting. Daarnaast creativiteit, flexibiliteit en een gezellige persoonlijkheid.

Kortom, zoek je een leuke baan en woon je in de buurt van Amstelveen? Neem even contact op met mij en ik stuur je door :).

p.s. Pokeren, golfen en gezellig borrelen op vrijdagmiddag levert je bonuspunten op.
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 14:23:28
 
- wes  -

- wes -

28/09/2007 22:09:00
Quote Anchor link
Ik kom wel alleen langs om te pokeren
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.