Kan iemand een tutorial schrijven over printer aansturen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

P.v.Denzel

P.v.Denzel

18/06/2004 09:04:00
Quote Anchor link
Kan iemand een tutorial schrijven over printer aansturen, vind ik namelijk wel interessant hoe je dat zou kunnen.
of leest hij alles uit en dan pagina printen die te zien is????
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 20:30:41
 
Mitch X

Mitch X

18/06/2004 09:49:00
Quote Anchor link
Mss moet je gewo0n eens Google in de arm nemen :)
Zoeken naar printen met JavaScript.
 
De VeeWee

de VeeWee

18/06/2004 11:44:00
Quote Anchor link
bedoel je dat je gewoon door bijvoorbeeld op een link te drukken de pagina laat afprinten?

-->

<a href="javascript:print();">Print de pagina af</a>
 

18/06/2004 13:50:00
Quote Anchor link
Quote:
bedoel je dat je gewoon door bijvoorbeeld op een link te drukken de pagina laat afprinten?

-->

<a href="javascript:print();">Print de pagina af</a>

Miss bedoeld hij dat. Het kan ook zijn dat hij een witte pagina wil krijgen en dan kan printen. Kost nog veel aan inkt alles in kleur.
 
De VeeWee

de VeeWee

18/06/2004 13:55:00
Quote Anchor link
misschien kan hij eerst eens beter die tutorial over hoe vragen te stellen lezen want ik snap er eigenlijk niet echt veel van...
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

18/06/2004 14:10:00
Quote Anchor link
Ik denk dat het de bedoeling is om een printer aan te sturen die aan de webserver hangt. Bijvoorbeeld als een relatie een order plaatst, dat er gelijk (of na bevestiging o.i.d.) een orderformulier uit de printer rolt...

Dit soort dingen werken alleen op Windows, volgens PHP.net: http://nl2.php.net/printer

Elwin
 
Arend a

Arend a

18/06/2004 14:28:00
Quote Anchor link
Mja, anders moet je leuk koppelingen maken met andere printtools.. volgens mij bestaan dr wel van die tools waar je plaintekst in kan smijten - die het vervolgens naar de juiste printer driver dirigeerd
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.