Kapotte externe schijf

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET programmeur

Functieomschrijving Voor een moderne werkgever in regio Prinsenbeek zijn wij op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur die graag de uitdaging aangaat. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van maatwerk webapplicaties voor diverse klanten, waarbij complexe processen optimaal worden ondersteund. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties; Schrijven van hoogwaardige, herbruikbare codes; Schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen; Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen; Troubleshooten en oplossen van bugs in softwaretoepassingen; Werken met databases en dataopslagoplossingen; Implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij een team met 12 programmeurs. Jullie zijn verantwoordelijk voor het huidige platform van deze organisatie. Als team werken jullie in tweewekelijkse sprints en starten jullie iedere dag met een stand-up. Jij werkt samen met jouw team aan het uitbreiden van het huidige platform door middel van nieuwe features. Daarnaast zorg jij er samen met jouw team voor dat het platform veilig is en gebruiken jullie de nieuwste technieken om deze veiligheid te waarborgen. Zo maken jullie gebruik van C# .NET, .NET Core, React, Azure, Kubernetes, ASP.NET, MVC. Jij gaat aan het werk in

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op de functionele aspecten, zodat

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Net afgestudeerd en op zoek naar een leuke baan als developer? Zoek niet verder! Ik heb een functie beschikbaar als back-end developer, bij een leuk familiebedrijf. Je gaat werken met de Microsoft stack en de technieken C# en .NET. Verder maak je gebruik van MVC en Entity framework. SQL kent ook geen geheimen voor jou. Jouw verantwoordelijkheden: Nieuwe maatwerk software bouwen; API koppelingen bouwen; Applicaties en software optimaliseren; Back-end programmeren. Een erg uitdagende functie, met veel vrijheid. Je kan meerdere dagen thuis werken en als je op kantoor werkt wordt de lunch verzorgd. Heb je interesse, reageer dan

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Hands-on Solution Architect / Software Architect (

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Solution Architect / Software Architect op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je werkt samen met gedreven DevOps teams, bestaande uit frontend, backend en middleware developers, testers, UX-designers. Samen met de teams ben je continu op zoek naar de beste oplossingen voor onze klanten. Als Solution Architect onderzoek

Bekijk vacature »

Medior/senior Fullstack developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

PHP developer - Digital Agency

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. Je gaat als Full stack developer aan de slag en gaat

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Ontwerpen en bouwen van nieuwe functionaliteiten binnen de complexe omgeving; Proactief de processen kwalitatief en efficient inrichten; Opzetten van Unit Tests; Code Reviews; Regie nemen voor innovatieve projecten; Landschap beheren en de bijbehorende ketens hierbij in het oog houden. Hier ga je werken De organisatie is actief binnen de financiele branche en heeft een IT afdeling van circa 450 man. De organisatie voorziet de maatschappij binnen de financiele dienstverlening en is gedurende de jaren een onmisbare schakel geworden. Het is een high profile organisatie waar ze veel te maken hebben met veranderingen voortkomend uit maatschappelijke ontwikkelingen,

Bekijk vacature »

Randstad - Freelance Backend Developer/ Data Engin

Starting date: 10.05.2023 Salary range: €67,00 - €77,00 Duration: 6 months Hours: 40 Working model: Hybrid* MUST be NL based Job description: Our vision is to have a consistent and data driven experience for all sales across all our operating companies. Our mission is to enable our salespeople to be able to reach out to the right company at the right time. We do this by creating data driven micro services and solutions. We mainly focus on implementation in the Google Cloud but also integrate with local systems and other cloud solutions. A typical day: As a back-end developer you

Bekijk vacature »
Lord Gaga

Lord Gaga

20/10/2014 16:41:00
Quote Anchor link
Hallo,

Sinds gisteren krijg ik mijn externe harde schijf niet meer aangesloten op mijn computer en maakt deze een tikkend geluid. Nu ga ik deze opsturen voor reparatie en hoop ik dat de informatie die erop staat nog te redden valt. Hoe groot schatten jullie de kans dat de informatie op de schijf nog te redden valt? En is het mogelijk dat ik in mijn computer een soort van cache kan uitlezen van die schijf?

Ik hoop dat jullie me hiermee verder kunnen helpen.

Alvast bedankt!

PHP hulp

PHP hulp

26/05/2026 13:05:06

Henk de Vriep

Henk de Vriep

20/10/2014 16:50:26
Quote Anchor link
Wellicht is dit wat?:https://www.youtube.com/watch?v=PoVBHG4kajA

Lord Gaga

Lord Gaga

20/10/2014 17:08:16
Quote Anchor link
Het liefst wil ik er niet zelf niet mee zitten rotzooien want ik heb hier totaal geen verstand van en ik kan het me niet permitteren dat ik de data verlies.
Gewijzigd op 20/10/2014 17:08:44 door Lord Gaga

Pipo Clown

Pipo Clown

20/10/2014 17:22:21
Quote Anchor link
Lord Gaga op 20/10/2014 17:08:16:
en ik kan het me niet permitteren dat ik de data verlies.

In dat geval neem ik naam dat je een fatsoenlijke backup hebt waar vanaf je verder kunt werken ?

Lord Gaga

Lord Gaga

20/10/2014 17:48:19
Quote Anchor link
De data op deze schijf zijn nou juist de backups en sommigen zijn al meer dan 7 á 8 jaar oud.

Ivo P

Ivo P

20/10/2014 17:53:42
Quote Anchor link
de kans dat de data gered kán worden zal best rond de 99% liggen.
Maar of jij de kosten er voor over hebt....

Iemand kan desnoods sector voor sector op de schijfjes in de behuizing gaan zoeken wat er gestaan heeft. Desnoods besteed je daar 6 maanden fulltime aan. of je dat wilt betalen is de vraag.

Als het een beetje meevalt, zou heb met een honderd of wat aan euro's klaar kunnen zijn.
Is er iets fysiek gebeurd met de schijf? Draaiend van de tafel gevallen bijvoorbeeld??

Lord Gaga

Lord Gaga

20/10/2014 18:12:46
Quote Anchor link
Ik heb gisteren mijn computer en alle andere apparatuur opnieuw aangesloten en waarschijnlijk heb ik een verkeerde stekker in de externe harde schijf gestoken waardoor er teveel stroom op kwam te staan. Daarna begon het tikken.

Ondertussen heb ik al wat rond gezocht op internet en denk ik dat ik dit maar eens een kans geef:
http://www.datarecoverynederland.nl/harde-schijf-recovery.html

John D

John D

20/10/2014 18:22:29
Quote Anchor link
Is het een USB externe disk? Het kan ook zijn dat je USB poort defect is geraakt. De schijf spreekt aan, de spanning stort in elkaar en je hoort alleen de leeskop tikken. Probeer de schijf aan een ander apparaat/laptop/computer. Verder altijd zorgen dat je een dubbele backup hebt of dat je bestanden ook in kopie op je computer staan.
Gewijzigd op 20/10/2014 18:23:34 door John D

Lord Gaga

Lord Gaga

20/10/2014 18:30:06
Quote Anchor link
Ik heb de schijf al ingebouwd in mijn PC en aan mijn vaders PC geprobeerd te koppelen maar dat hielp ook niet, het bleef tikken. Dan maar hopen dat datarecoverynederland alles kan herstellen en een nieuwe harde schijf kunnen opsturen met de data. Als dat is gebeurd, is er dan een programma dat er voor zorgt dat wanneer ik iets opsla op een schijf dit automatisch ook wordt opgeslagen op een andere schijf?

John D

John D

20/10/2014 18:47:18
Quote Anchor link
Er is van alles mogelijk, ik heb (oude) SAN met een RAID10 configuratie en nachtelijke backup naar een netwerkdisk. Altijd opslaan op het SAN en niet meer lokaal op je peeceetje of laptop.

Lord Gaga

Lord Gaga

20/10/2014 23:39:15
Quote Anchor link
Al met al is er dus wel een grote kans dat alle data er nog op staat?

Ivo P

Ivo P

21/10/2014 00:28:21
Quote Anchor link
ik zou in elk geval niet te lang doorgaan met proberen of hij in elke pc tikt en hoelang dat dan duurt.

waarschijnlijk staan de koppen mooie sporen over de schijven te krassen.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.