Kassa systeem Sweebr.com zoekt nieuwe php en javascript programmeurs

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jelle -

Jelle -

04/11/2013 11:56:56
Quote Anchor link
Bij Sweebr wordt hard gewerkt aan het opbouwen en versterken van het Sweebr merk en haar software in de online- en social media. Dit betekend dat er op technisch vlak de komende tijd het nodige gaat gebeuren. Wij willen graag een intern de mogelijkheid geven hieraan mee te werken en op deze wijze te leren en te ervaren.

De voornamelijke werkzaamheden zullen betrekking hebben op het werken features en kleine verbeteringen op de bestaande core van ons platform. Je zult een belangrijke rol spelen in het opbouwen van nieuwe features en deze uit te rollen richting bestaande klanten.

Je werkzaamheden bestaan o.a. uit:
- Verbeteren van de huidige core.
- Nieuwe features ontwikkelen op basis van de bestaande core.
- Meedenken over de technische uitdagingen.
- Testen van collega's code ter bevordering van releases.
- Oppakken van bestaande en nieuwe issues.
- Verbeteren van de huidige API.

Onze Core is opgebouwd met NodeJS en API communicatie naar de front-end. Onze front-end gedeeltes bestaan ook merendeels uit JavaScript. Ervaring met JavaScript is daarom een vereiste voor deze deze functie.

Functie eisen
De persoon die wij zoeken heeft grote interesse in JavaScript. Je neemt graag initiatief, bent nieuwsgierig en ambitieus. De Engelse en Nederlandse taal beheers je uitstekend in woord en geschrift. Je bent bekend met JavaScript/HTML/CSS en wilt je graag verder ontwikkelen in nieuwe technieken als NodeJS. Mocht de samenwerking van beide kanten positief worden ontvangen, kunnen we om de tafel om te kijken of er een vaste aanstelling in het verschiet ligt.

Deze vacature is voor 40 uur per week. Wij zijn op zoek naar vaste collega's, geen freelancers.

Tot snel!

[email protected]
Sweebr.com
020 894 3777
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 11:17:56
 
Kees van Huizen

kees van Huizen

04/11/2013 14:22:45
Quote Anchor link
Sorry even tussendoor ik ben eerste jaars leerling en ik wil informatica studeren, we hebben een opdracht gekregen en de opdracht moeten we woensdag inleveren. Wilt iemand de codes uitwerken en even kort uitleggen heel erg bedankt.
De opdracht is als volgt:Hallo,

Alvast bedankt!


Edit:
Tweede keer constatering dat je topic kaapt. Dit graag in de toekomst vermijden aub.
Gewijzigd op 04/11/2013 15:18:13 door B a s
 
Pipo Clown

Pipo Clown

04/11/2013 15:10:08
Quote Anchor link
Volgens mij is het bij een studie juist de bedoeling dat je dit soort dingen zelf uit werkt, anders heeft het totaal geen zin om dit soort opdrachten te geven bij een studie. :s

Enne, ik ben al jaren geleden afgestudeerd na dit soort dingen ook zelf uitgewekt te hebben.

Ik denk trouwens dat ze bij Sweebr weinig belangstelling hebben voor mensen met een instelling zoals jij.

Succes er mee
Gewijzigd op 04/11/2013 15:13:24 door Pipo Clown
 
Jelle -

Jelle -

08/11/2013 17:01:34
Quote Anchor link
We zijn nog steeds op zoek :)
 
Jelle -

Jelle -

06/12/2013 10:10:08
Quote Anchor link
We zoeken nog meer collega's
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.