Kennis behouden binnen PhpHulp

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ama saril

ama saril

15/12/2010 10:57:17
Quote Anchor link
Zag in de post van karl staan (weet niet of hij het had gepost maar het stond wel in dat topic met die slogan) dat het jammer is dat de kennis van PhpHulp verloren gaat dus misschien dat het handig is om manieren te bedenken om de (expert)kennis te behouden.

Misschien ben ik niet de juiste persoon om dit topic te maken omdat ik zelf niet echt een expert PhpPersoon ben. Maar ik haal hier wel veel informatie vandaan door oude topics te lezen en af en toe een vraag te stellen (hopelijk niet te veel maar dat mogen jullie beoordelen).

Hier mijn suggestie:
Er is een forum genaamd 'beginnen met PHP'. Hier zou je gewoon alle simpele vragen kunnen beantwoorden hoe raar die ook zijn(en als je geen zin hebt om simpele vragen te beantwoorden zonder commentaar dan beantwoord je ze niet :))

PHPhulp heeft wel de forums 'oop' en 'algemene scripting' maar wat er misschien mist is een 'expert met PHP' gedeelte waar misschien over diepere aspecten van Php kan worden gepraat (beveiliging of zoiets, ben geen expert dus weet ook geen expert topics). Hier zouden de pros hun discussies en dergelijke kunnen houden en dit zou je dan ook goed moeten moderaten om beginnerspam tegen te gaan en om het niveau hoog te houden(de regels moeten jullie zelf maar bedenken)

Dit zijn mijn 2cents misschien heb je er wat aan, misschien ook niet :)

Verplaatst naar Admin/Mod :-)[/modedit]
Gewijzigd op 15/12/2010 12:33:05 door Chris -
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.