Klanten systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

David kestemont

david kestemont

11/09/2010 22:53:07
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar iemand die in php een klanten systeem voor mij kan maken.
Dit houd in dat er verschillende klanten moeten kunnen inloggen en op hun eigen pagina terecht komen.
Op deze pagina dienen ze hun factuur te kunnen bekijken.
Verder zou ik in het admin gedeelte de klanten moeten kunnen aanmaken en voorzien van klanten nummer.
Hier geef ik ook de facturen in.
Graag hoor ik van jullie
 
PHP hulp

PHP hulp

07/05/2024 14:06:40
 
- Raoul -

- Raoul -

11/09/2010 23:10:10
Quote Anchor link
* Sorry, verkeerd topic :-( *
Gewijzigd op 11/09/2010 23:10:31 door - Raoul -
 
- SanThe -

- SanThe -

11/09/2010 23:14:14
Quote Anchor link
Lees de criteria eens door en maak dan je post volledig.
 
Aad B

Aad B

12/09/2010 11:17:53
Quote Anchor link
Inloggen, eigen pagina met lijstje facturen, in feite twee functies die niet al te moeilijk zijn en waarover je veel voorbeelden kan vinden. Zoiets doe je toch zelf, zeker als je v&d websolutions levert.
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

12/09/2010 11:47:23
Quote Anchor link
Even reageren op je website van V&D:
Het eerste wat ik lees is de eisen waar ik al klant aan moet voldoen voordat jullie voor mij een website in elkaar willen zetten.
Misschien handiger (en klantvriendelijker)om eerst uit te leggen wat jullie zijn en doen.
 
- SanThe -

- SanThe -

12/09/2010 12:16:27
Quote Anchor link
Tobias Witmer op 12/09/2010 11:47:23:
Even reageren op je website van V&D:
.....


En er zitten behoorlijk wat taalfouten in de diverse teksten.
Daardoor komt het op mij onprofessioneel over.
 
David kestemont

david kestemont

12/09/2010 17:52:14
Quote Anchor link
het enigste wat jullie hier doen is dus gewoon critiek leveren!
als men hier een vacature zet is de bedoeling dat er gereageerd wordt op de vacature en niet dat jullie voor het minste kritiek gaan geven weet je zal zelf prive wel iemand zoeken aangezien jullie toch niets beter weten dus teken van niet de nodige kennis te hebben naar mijn zeggen.
 
- SanThe -

- SanThe -

12/09/2010 18:03:11
Quote Anchor link
David kestemont op 12/09/2010 17:52:14:
.. aangezien jullie toch niets beter weten dus teken van niet de nodige kennis te hebben naar mijn zeggen.


Zo kan je het bekijken als je wilt.
Maar je zou ook op tips kunnen reageren.
Want wat jij nu hebt neergezet is géén vacature.

SanThe Nvt op 11/09/2010 23:14:14:
Lees de criteria eens door en maak dan je post volledig.
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

12/09/2010 20:07:56
Quote Anchor link
David kestemont op 12/09/2010 17:52:14:
het enigste wat jullie hier doen is dus gewoon critiek leveren!


Je kunt natuurlijk de (opbouwende) kritiek ook gebruiken om er beter van te worden...?
 
Niek s

niek s

12/09/2010 21:32:07
Quote Anchor link
Tobias Witmer op 12/09/2010 20:07:56:
David kestemont op 12/09/2010 17:52:14:
het enigste wat jullie hier doen is dus gewoon critiek leveren!


Je kunt natuurlijk de (opbouwende) kritiek ook gebruiken om er beter van te worden...?


Nou laat hem eerst maar leren punten en komma's te gebruiken :+
 
Elio vp

Elio vp

12/09/2010 21:42:49
Quote Anchor link
David kestemont op 12/09/2010 17:52:14:
het enigste wat jullie hier doen is dus gewoon critiek leveren!
als men hier een vacature zet is de bedoeling dat er gereageerd wordt op de vacature en niet dat jullie voor het minste kritiek gaan geven weet je zal zelf prive wel iemand zoeken aangezien jullie toch niets beter weten dus teken van niet de nodige kennis te hebben naar mijn zeggen.


Zegt diegene die webdesign voorstelt op zijn website.. Als je hier een vacature plaatst om een klantensysteem te maken en je plaatst op je website dat je websites maakt dan denk ik wel dat je dat toch wel zelf zou moeten kunnen..

Maarjah.. :)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.