Koffiehoek hernoemen naar Irish Pub?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Rinus o

Rinus o

25/10/2010 22:46:29
Quote Anchor link
Hoi allemaal,
Een beetje programmeur zit volgens mij niet de hele avond aan de koffie lijkt me? <<
tenminste....ik zou in elk geval geen oog meer dicht doen ;-)
(Maar goed ik ben dan ook een absolute beginner,)
Flauwekul natuurlijk, ( daar is men direckt al overeen gekomen )

Maarre, e.e.a klinkt wel frisser, niet zo oudbollig?

Grtx,
 
PHP hulp

PHP hulp

06/05/2024 19:17:23
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

25/10/2010 23:08:50
Quote Anchor link
Een beetje programmeur heeft koffie nodig,
zoals een auto benzine nodig heeft.

Maar niet iedereen hier mag al bier drinken, dus dan zou de Irish Pub ook alleen 16+ moeten zijn :P
 
Joakim Broden

Joakim Broden

26/10/2010 08:36:29
Quote Anchor link
Ik moet zeggen dat Irish Pub veel beter klinkt en is, koffie is zo 1990, ik zit liever 's avonds aan de bier dan aan de koffie. Moet zeggen dat een Irish Pub echt een aanrader is voor een leuke zaterdag avond ;)

Volgens mij heb ik Iers bloed in mij zitten want vindt Ierland echt te gek <3 music

Flogging Molly!
Dropkick Murhpy's (ok geen Ierse band maar wel de zelfde genre!)
Scumb
 
Teun Hesseling

Teun Hesseling

26/10/2010 09:28:54
Quote Anchor link
ik denk trouwens niet dat er veel jonger dan 16 jaar zijn hier of wel? maar ach Irish pub, je hebt ook Irish koffie :D het maakt mij opzich niet uit hoe het heet.
 

26/10/2010 10:04:56
Quote Anchor link
Volgens mij komt de naam koffiehoek nog bij nieuwsgroepen weg, waar men gezellig kan (bij)praten over allerlei dingen die nergens te maken mee hebben.
 
Stefan van der Hijden

Stefan van der Hijden

28/10/2010 10:15:50
Quote Anchor link
Koffie FTW :)
 
Milo S

Milo S

28/11/2010 16:25:27
Quote Anchor link
Mmmm doe mij inderdaad maar een biertje, maar de rest hier heeft blijkbaar koffie ;).
 
Jelmer -

Jelmer -

28/11/2010 17:30:40
Quote Anchor link