Koffiehoek hernoemen naar Irish Pub?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Rinus o

Rinus o

25/10/2010 22:46:29
Quote Anchor link
Hoi allemaal,
Een beetje programmeur zit volgens mij niet de hele avond aan de koffie lijkt me? <<
tenminste....ik zou in elk geval geen oog meer dicht doen ;-)
(Maar goed ik ben dan ook een absolute beginner,)
Flauwekul natuurlijk, ( daar is men direckt al overeen gekomen )

Maarre, e.e.a klinkt wel frisser, niet zo oudbollig?

Grtx,
 
PHP hulp

PHP hulp

06/05/2024 19:17:23
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

25/10/2010 23:08:50
Quote Anchor link
Een beetje programmeur heeft koffie nodig,
zoals een auto benzine nodig heeft.

Maar niet iedereen hier mag al bier drinken, dus dan zou de Irish Pub ook alleen 16+ moeten zijn :P
 
Joakim Broden

Joakim Broden

26/10/2010 08:36:29
Quote Anchor link
Ik moet zeggen dat Irish Pub veel beter klinkt en is, koffie is zo 1990, ik zit liever 's avonds aan de bier dan aan de koffie. Moet zeggen dat een Irish Pub echt een aanrader is voor een leuke zaterdag avond ;)

Volgens mij heb ik Iers bloed in mij zitten want vindt Ierland echt te gek <3 music

Flogging Molly!
Dropkick Murhpy's (ok geen Ierse band maar wel de zelfde genre!)
Scumb
 
Teun Hesseling

Teun Hesseling

26/10/2010 09:28:54
Quote Anchor link
ik denk trouwens niet dat er veel jonger dan 16 jaar zijn hier of wel? maar ach Irish pub, je hebt ook Irish koffie :D het maakt mij opzich niet uit hoe het heet.
 

26/10/2010 10:04:56
Quote Anchor link
Volgens mij komt de naam koffiehoek nog bij nieuwsgroepen weg, waar men gezellig kan (bij)praten over allerlei dingen die nergens te maken mee hebben.
 
Stefan van der Hijden

Stefan van der Hijden

28/10/2010 10:15:50
Quote Anchor link
Koffie FTW :)
 
Milo S

Milo S

28/11/2010 16:25:27
Quote Anchor link
Mmmm doe mij inderdaad maar een biertje, maar de rest hier heeft blijkbaar koffie ;).
 
Jelmer -

Jelmer -

28/11/2010 17:30:40
Quote Anchor link
TJa, als we naar persoonlijke voorkeuren gaan luisteren zou ik voor de Warme Chocolademelk met Slagroomhoek gaan. Bier is overrated, en koffie smaakt altijd beter thuis, tenzij het dat niet doet.
 
Steff   an

Steff an

28/11/2010 20:40:40
Quote Anchor link
Wie voelt zich geroepen er een userscript voor te schrijven?
 

28/11/2010 21:21:07
Quote Anchor link
Jij; ik dacht dat je hier niet meer zoveel kwam.
 
Justin S

Justin S

28/11/2010 22:03:29
Quote Anchor link
Koffiehoek is toch prima, zou niet inzien waarom we deze zouden hernoemen :-)!

Koffiehoek komt voort uit het principe van coffeebars in Amerika waar de Amerikanen zegmaar zo'n 3/4de van de dag doorbrengen (oké, zwaar overdreven) en op die manier sociale contacten onderhouden en opdoen. Vandaar dat deze naam zeer geschikt is voor dit soort topics zonder directe betrekking op het webdesign/-development wereldje!
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

29/11/2010 10:39:23
Quote Anchor link
Eens, het gaat tevens hier slechts om de naam, maar ik denk dat iedereen wel snapt wat het doel van die categorie is. Je kan het ook de huiskamer noemen of iets anders, dat maakt volgens mij verder niet uit.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.