Kom niet in share.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Koen Hollander

Koen Hollander

24/11/2012 12:39:50
Quote Anchor link
Hallo,

Op mijn VPS heb ik een map gedeeld. Ik wil hem op mijn pc openen, maar hij weigert mijn gebruikersnaam en wachtwoord terwijl ik er wel mee in kan loggen via RD.

Wie kan mij helpen?
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 23:43:19
 
Frits Katoen

Frits Katoen

24/11/2012 15:57:16
Quote Anchor link
Ik neem aan dat je VPS ergens gehost wordt? Zo'n hostingbedrijf heeft natuurlijk een (of meerdere) firewalls om hun servers te beschermen. Waarschijnlijk staan ze RDP en SSH wel toe maar SMB-shares worden (natuurlijk) geblokkeerd
 
John D

John D

24/11/2012 16:00:13
Quote Anchor link
Op een VPS moet dat kunnen natuurlijk, heb je overlegd met de service provider? Hoe heb je die map gedeeld? Hoe wordt dat technisch op OS niveau geregeld? Is het een Windhoos VPS of Linux VPS?
 
Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

24/11/2012 16:02:34
Quote Anchor link
Offtopic:

En dat wil dan computer les gaan geven...


@koen,
Ga is bij je hosting provider kijken wat wel en niet geblokkeerd/toegestaan/mogelijk is.
Maar ga het vragen aan ze hoe en waarom!
Staat alles wel goed ingesteld ?!
en heb je wel alle benodigde zaken geïnstalleerd.

Misschien is een vpn share wel mogelijk of wat anders maar alles staat of valt met wat hun toestaan.
(iets waar je op heb gelet neem ik aan toen je bij hun een vps nam voor zoveel per maand)
Gewijzigd op 24/11/2012 16:05:35 door Marco PHPJunky
 
Koen Hollander

Koen Hollander

24/11/2012 16:57:29
Quote Anchor link
Mijn OS: Windows server 2008
Mijn Firewall: Windows standaard (uit)

Zal niet moeilijk worden. Ik kan alles doen, maar bij het inloggen loop ik dus vast.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.