krijg de boel niet aan de gang

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Dave apbt

dave apbt

21/02/2015 00:49:31
Quote Anchor link
hallo

ik heb een software gekregen die makkelijk aan de gang te krijgen was volgens die persoon.
maar op de 1 of andere manier lukt het niet om de boel aan het draaien te krijgen.

nu zal ik wel wat verkeerd doen of het gewoon niet snappen. en hoop dat jullie me opweg willen helpen om het aan de praat te krijgen.

gaat om onderstaande pakket wat ik zo gekregen heb. de login doet het maar de rest niet . nu zal er ergens wat gekoppeld moeten worden maar heb geen idee waar en hoe

http://dogregistry.sportingapbt.com


ps weet niet of ik het in het juiste topic vraag.
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 15:25:46
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

21/02/2015 07:34:56
Quote Anchor link
Helaas hebben we geen glazen bol, en kunnen we niet zien wat het PHP-script doet.

- Kijk eens of het geen configuratie-instelling is?
- Wat zegt de maker?
- En laat anders de relevante code zien (weinig mensen zullen > 100 regels code doornemen)
 
- SanThe -

- SanThe -

21/02/2015 14:19:03
Quote Anchor link
Kijk eensin de broncode.
Daar zit een hele vreemde <a href...>...</a> in.
 
J C

J C

21/02/2015 14:26:36
Quote Anchor link
Kan het zijn dat het script niet compleet is? Ik mis namelijk ook nog close tag voor <body>

En ik weet niet hoe belangrijk het is om een doctype te defineren?

Het is ook wel voor een deel een heel oud script (2006), ik heb te weinig kennis van PHP, maar ook daar zou best wel eens een probleem mee kunnen zijn.

tot slot zag ik ook dat er een aantal .js bestanden niet bestaan.
Gewijzigd op 21/02/2015 14:31:30 door J C
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

21/02/2015 14:33:15
Quote Anchor link
Quote:
Kan het zijn dat het script niet compleet is? Ik mis namelijk ook nog close tag voor <body>

Of het script klapt er halverwege uit vanwege een fout.

Bekijk je errorlogs eens en/of zet het melden en afdrukken van fouten aan.

Je moet wat "voelsprieten" activeren (of gewoon je logs bekijken) om te analyseren wat er aan de hand is, anders blijft de situatie onduidelijk.
 
Dave apbt

dave apbt

21/02/2015 14:46:44
Quote Anchor link
hoi

klopt is een heel oud script maar het enige wat te vinden is die je zo mag gebruiken. aangezien ik er weinig verstand van heb. en ze zeiden dat het even wat bestandjes aanpassen was en het draait heb ik hier voor gekozen. nu blijkt dat het niet zo eenvoudig is (in ieder geval voor mij).

de maker geeft geen support meer. maar heb wel iemand gemaild die dit ook gebruikt hoop dat hij wil helpen.

als je naar de onze kijkt en hoe het moet zijn/worden (http://dogarchive.kennel-apbt.com/) lijkt er een hoop niet te kloppen .

ik zal wel iets niet goed hebben ingevuld .

hoop dat de man me gaat helpen om hem zo te krijgen als op de link.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.