Layout in Vista

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Frank

Frank

27/03/2009 13:57:00
Quote Anchor link
Beste allemaal,

Ik heb deze vraag ook al op phpfreakz gevraagd maar wil een wat grotere doelgroep bereiken om mijn vraag te toetsen.

Ik heb een website technisch in elkaar gezet en getest onder IE6, IE7, IE8, chrome, FF op XP en op een Apple met Safari en met IE7 op Vista. De klant geeft echter aan dat de site niet goed zichtbaar is onder Vista (IE7).

Zouden de vista gebruikers eens voor mij willen kijken of de site goed te bekijken is op www.kringloopleerdam.nl
Het gaat erom dat als er op een foto is geklikt op de home-page er geen contentvlak onder de fotobuttoms zou komen te staan op de vervolgpagina.

Vast bedankt!

Frank

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 10:54:15

Thumb nail

Thumb nail

27/03/2009 14:01:00
Quote Anchor link
lijkt me sterk dat hij het wel onder XP doet met IE7 maar niet onder VISTA werkt (wat werkt wel onder vista...)

kijk anders eens via browsershots.org :)

Frank

Frank

27/03/2009 14:03:00
Quote Anchor link
Browsershots kan je het OS niet selecteren. Het is ook zo dat bij iedereen die ik vraag de layout goed is. Alleen de klant blijft erbij dat het niet aan zijn PC ligt. Ik heb hem voorgesteld om te komen kijken maar dat hij wel een rekening krijgt als het aan zijn PC ligt. Dat wil hij niet.

Erik Rijk

Erik Rijk

27/03/2009 14:07:00
Quote Anchor link
Wat leuk... daar ben ik geboren :P
Ziet er hier prima uit trouwens

- wes  -

- wes -

27/03/2009 14:15:00
Quote Anchor link
Jij bent geboren in de kringloop?

Frank -

Frank -

27/03/2009 14:40:00
Quote Anchor link
Ik meende dat dit reïncarnatie heette...

Erik Rijk

Erik Rijk

27/03/2009 14:50:00
Quote Anchor link
'wes:
Jij bent geboren in de kringloop?
bijdehantjes gegeten Arvid? ;) Leerdam

- SanThe -

- SanThe -

27/03/2009 14:53:00
Quote Anchor link
Graag weer OnTopic.

Thumb nail

Thumb nail

27/03/2009 16:36:00
Quote Anchor link
over browsershots,
je kan idd de OS versie niet controleren :oops:

maar het lijkt me dat het ligt aan de klant zijn pc..
en als hij niet wil betalen voordat hij daar werkt -.-"
stuur hem anders gwn een screenshot...
(of andersom)

Frank

Frank

27/03/2009 16:38:00
Quote Anchor link
Probleem is dat hij wle een screenshot heeft gestuurd waarop het fout gaat. Maar ik heb ondertussen zat mensen gehoord dat het goed gaat. Het lijkt op een probleem in combinatie met virusscanners/ cache oid. Zie ook even:

http://www.phpfreakz.nl/forum.php?forum=3&iid=1221303

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.