Layout review

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior Front end developer React

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor op de

Bekijk vacature »

Front-end developer Supply Chain Angular, ReactJS,

Functie Het development team bestaat momenteel uit 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creëren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld meedenken over strategie en design. Hierin krijg je veel vrijheid om de functie naar eigen inzicht in te vullen en te pionieren. Alle data die wordt gebruikt is zichtbaar in een webapplicatie, geschreven in Angular en React. Momenteel zijn ze bezig om de dashboards anders vorm te geven en de

Bekijk vacature »

Product Developer (M/F), Fulltime 40 h/week

A global Plantbased revolution – that is our dream. Maximising the protein transition – that is our mission. Producing and developing sustainable and delicious products – that is what we do. Ojah is a fast growing company with a mission and has the ambition to be the world leader in its field. To support this growth we are hiring new colleagues. People that would like to make a difference and dare to dream big. With currently a 150 colleagues proudly working on our exceptional products. Working in a dynamic surrounding that runs full speed ahead. We need you! Product Developer

Bekijk vacature »

Programmeur / Developer

Voor een familiebedrijf in Doetinchem, actief in de machinebouw voor de food-sector, zijn wij op zoek naar een programmeur / developer. In deze functie ben je werkzaam in een team van 5 medewerkers. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het verhelderen van requirements vanuit de opdrachtgever, de klant en de afdeling ontwikkeling. Je verricht haalbaarheidsstudies en werkt specificaties uit die je afstemt met de opdrachtgever. Je ontwerpt design in software en stemt af met je collega's. De huidige vision-systemen zijn geschreven in C software, welke draait op een CUDA platform. Je schrijft en codeert software en zal gaan testdraaien. Tot

Bekijk vacature »

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12946 Introductie We are looking for a Java Developer! Our client is one of the most innovation companies located within the Netherlands. We provide high quality software in a high-tech and challenging market. Functieomschrijving The department is specialized in creating and developing high quality software for manufacturing automation in a high tech environment. We strive to provide our clients with high quality software and deliver state of the art solutions in a variety of ways. Creating software infrastructure using Java SE / EE Create applications to fine tune manufacturing processes

Bekijk vacature »

Teamlead PHP Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de buurt van Middelburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde teamlead PHP developer met affiniteit met Symfony/Laravel. Een enthousiast persoon die het ontwikkelteam komt versterken met het aanpakken van uitdagende projecten. Ben jij op zoek naar een uitdaging waar je de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen en je eigen IT-team aan te sturen? Lees dan snel verder! Die ga je doen: Bijdragen aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de PHP based applicaties; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar versterking op de afdeling Software Development! Als Fullstack react.js developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Onderdelen van jouw functie: Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook

Bekijk vacature »

SQL developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de omgeving van Tilburg zijn wij op zoek naar een ervaren SQL ontwikkelaar. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt er als volgt uit te zien: Het ontwerpen en implementeren van databaseschema's: Je bent in staat om een database te ontwerpen en de structuur van tabellen, relaties, indexen en andere objecten te definiëren; Het schrijven van complexe SQL-query's: Je kunt complexe query's schrijven om gegevens uit de database

Bekijk vacature »

PHP Programmeur

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda, ontwikkel je als PHP programmeur niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het constant inspelen op nieuwe innovaties m.b.t software ontwikkeling. Naast het ontwikkelen van webapplicaties, bouwt deze toffe werkgever ook webshops en websites voor hun opdrachtgevers. Wat ga je doen? Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony framework; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die

Bekijk vacature »

Back end developer PHP

Functie Heb jij altijd al eens bij een bedrijf willen werken waar jij géén nummertje bent, die alleen maar uitvoerend werk doet? Dan zou je hier perfect passen! Tuurlijk, je werkt aan projecten voor grote of kleine bedrijven… Het enige verschil hier is, jouw mening telt hier écht. Jouw inbreng wordt gewaardeerd, serieus genomen en gebruikt. En vergeet niet, je werkt niet alleen aan deze projecten. Er werken in totaal ruim 25 developers en designers, onderverdeeld over 3 development teams. Voornamelijk bestaande uit Medior en Senior developers, die samen voor een inspirerende en ambitieuze omgeving zorgen. Hun visie is namelijk

Bekijk vacature »

Java developer Zorgsysteem

Dit ga je doen Werken aan het eigen gebouwde zorgsysteem; Verbeteringen maken en toepassen binnen de applicatie; Jij gaat werken aan de Back-end van de applicatie en sporadisch werk je mee aan de Front-end; Samenwerken met andere teams voor een optimaal resultaat; Jij kan 'clean' werken en high quality code schrijven; Jij werkt resultaatgericht. Hier ga je werken De organisatie houdt zich bezig met diverse applicaties met betrekking tot zorgregistratie. Dankzij hun systeem komt alle informatie, omtrent de zorg van een patiënt, op een overzichtelijke en toegankelijke manier samen in één systeem te staan. Op deze manier is deze informatie

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jij begint als .NET ontwikkelaar in een team met 10 andere Software Engineers. De werkzaamheden zijn afwisselend, zo kan het dat jij bezig bent met volledig nieuwe features of het door ontwikkelen van bestaande sites of shops. Wij ontwikkelen web applicaties, maar ook mobiele applicaties. Daarnaast bijt jij je soms ook van in externe koppelingen met systemen zoals een ERP. Als team is er een duidelijke focus m.b.t. het waarborgen van de performance en snelheid van webshops. Ook zijn wij expert op het gebied van configuratoren. Kortom enorm veel afwisselende werkzaamheden! Ook jouw werkplek kan afwisselend zijn. Soms heb

Bekijk vacature »

Consultant Low Code Developer

Functie omschrijving Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Voor een mooie opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten. Onderdelen functie Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan Mendix of Betty Blocks. Je bent verantwoordelijk voor

Bekijk vacature »
Scrptr

Scrptr

30/04/2007 14:50:00
Quote Anchor link
Eindelijk heb ik mijn eerste layout gemaakt, heb er lang overgedaan en er zitten nog wel wat verbeterpuntjes in. Graag hoor ik jullie mening. Ik denk trouwens niet dat ik hem echt ga gebruiken, het is dan ook een oefening voor mij.

Hier valt hij te zien
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Scrptr

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 10:20:17

Kevichill

Kevichill

30/04/2007 14:51:00
Quote Anchor link
wel geinig gedaan alleen niet mijn smaak eerlijk gezegt

Jurgen B

Jurgen B

30/04/2007 15:47:00
Quote Anchor link
Ook niet mij ding sorry! Is het een zakelijke lay-out?

Reinhout

reinhout

30/04/2007 15:50:00
Quote Anchor link
mooi, maar ik vindt dat het zeer vermoeiend is om die tekst te lezen (niet dat ik het versta, maar...)

Gerben G

Gerben G

30/04/2007 15:52:00
Quote Anchor link
leuk gemaakt maar ook absoluut niet mijn smaak

Scrptr

Scrptr

30/04/2007 16:05:00
Quote Anchor link
Ik snap wat jullie zeggen, maar het is dan ook geen layout die ik ga gebruiken. Wat ik graag wil weten is: wat moet er anders voor een volgende layout; Simpeler, drukker (kan het me haast niet voorstellen).

- -

- -

30/04/2007 17:20:00
Quote Anchor link
Ik zou de tekst in de content wit maken, ik denk dat dat beter leesbaar is. Verder kun je misschien de blauwe achtergrond wat lichter maken, het geheel oogt wat donker op deze manier.

Verder ziet het er netjes uit!

JeffreyG

JeffreyG

30/04/2007 17:24:00
Quote Anchor link
tekst is erg slecht leesbaar, achtergrond mag dan ook lichter
en de ruimte tussen tekst en de border mag meer en het lettertype mag kleiner (11px of 9pt)
voor de rest valt de menu balk ook niet echt op, kun je makkelijk wat aan doen, door de knoppen een andere kleur te geven
voor je eerste lay-out is hij wel netjes gedaan

Iltar van der berg

iltar van der berg

05/05/2007 11:34:00
Quote Anchor link
ziet er wel leuk uit, maar die text is niet mooi

05/05/2007 11:41:00
Quote Anchor link
De lay-out is prima, maar je moet wat meer padding doen langs de randen van de tekst en je moet een andere tekst-grootte en lettertype.

Ponzi

Ponzi

05/05/2007 11:52:00
Quote Anchor link
Sorry, maar opnieuw beginnen ! Geen mooie kleurencombinaties, geen geheel, tekst is moeilijk leesbaar, ...

Jesper Diovo

Jesper Diovo

05/05/2007 11:52:00
Quote Anchor link
De header is leuk gemaakt, maar dan vallen de menuknoppen er weer een beetje buiten. En de plaats waar de uiteindelijke inhoud van de site komt, is erg saai. Zo grijs... Misschien met een vrolijke lettertype en kleur kun je dat wat opvrolijken. Verder is het inderdaad een beetje té donker. :P

Jesper Diovo

Jesper Diovo

05/05/2007 11:55:00
Quote Anchor link
'Ponzi:
Sorry, maar opnieuw beginnen ! Geen mooie kleurencombinaties, geen geheel, tekst is moeilijk leesbaar, ...

Hou je er wel even rekening mee dat het zijn eerste lay-out is?
En dat er hier altijd commentaar is op dit soort kortaf-reacties? Misschien kun je iets meer tips geven wat er dan beter moet.. Welke kleuren hij bijv. beter kan gebruiken.

Paul K

Paul K

05/05/2007 15:19:00
Quote Anchor link
De wachttijd voor de verbinding is verstreken

De server op img410.imageshack.us doet er te lang over om te antwoorden.

* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over
enkele ogenblikken opnieuw.

* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.

* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.

Reinhout

reinhout

05/05/2007 16:43:00
Quote Anchor link
krijg ik ook

Marcel K

Marcel K

05/05/2007 17:18:00
Quote Anchor link
Misschien al weggehaald ? Krijg ook error

- -

- -

05/05/2007 18:34:00
Quote Anchor link
Ah ik wil 'm nog zien :'(

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.