Lay-out..
Hey ik ben zelf niet tevreden over de lay-out van mn website ( www.daedaluz.net ) ik vroeg me af of er mensen waren met ideetjes hoe ik het kan verbeteren..
alvast bedankt :)
alvast bedankt :)
Edit:
denk dat dit bij web-designs hoort maar anyway comments zijn welkom :)
*schaam*
*schaam*
Gewijzigd op 21/12/2004 22:35:00 door DaeDaluz
Valid HTML? Nah ;)
Ennuh, ik zou ze 'n beetje spacen (die tabelletjes) en het felle achtergrondwit breken :)
Ennuh, ik zou ze 'n beetje spacen (die tabelletjes) en het felle achtergrondwit breken :)
Om te beginnen, wat een fantastische home tekst ! :x
Morja, tging over de layout....
Kvind je 'banner' nogal pro overkomen tov de rest,
de rest zijn gewoon wat gekleurde tabellen, dus krijg ik de indruk dat je de banner van iemand gekregen hebt? No offense ;) Maar als je zo'n banner kan tekenen, heb je vast ook meer inspiratie voor al de rest van je site :)
de rest zijn gewoon wat gekleurde tabellen, dus krijg ik de indruk dat je de banner van iemand gekregen hebt? No offense ;) Maar als je zo'n banner kan tekenen, heb je vast ook meer inspiratie voor al de rest van je site :)
ik vind het persoonlijk een beetje saai
2 kolommen en een header.. vind het niet zo heel veel voorstellen :) probeer eens iets meer en iets meer in de style v/d doelgroep..
www.daedaluz.net voor de luie mensen ;-)
www.daedaluz.net voor de luie mensen ;-)
niet iedereen is even actief als jou bas ;)
Rafael:
hehe ik heb um wel zelf gemaakt ;)
ik kan beter met photoshop overweg als met html/php ;)
Gewijzigd op 22/12/2004 12:17:00 door DaeDaluz
de header geeft eigenlijk de meeste indruk als je op een site kom.. heb je een vet mooie banner, dan hoeft de rest niet eens op te vallen.
ga eens photoshoppen en probeer van alles tot je een mooie banner hebt.
ga eens photoshoppen en probeer van alles tot je een mooie banner hebt.
Vormgever aant woord:
Site.. tja.. iets meer tekst en we weten waar het over gaat.. Grafisch vond ik dit plaatje wel grappig.. waarom heb je daar niks mee gedaan?

Menu iets uitgebreider enz en je kom er wel ooit als ik het zo bekijk.
Site.. tja.. iets meer tekst en we weten waar het over gaat.. Grafisch vond ik dit plaatje wel grappig.. waarom heb je daar niks mee gedaan?

Menu iets uitgebreider enz en je kom er wel ooit als ik het zo bekijk.
Robin:
heh dat plaatje heb ik al een tijdje maar met deze layout weet ik niet waar ik um moet zetten..
en ja een onderwerp waar het overgaat ;x nergens over eigenlijk :') ik wil gewoon een beetje php enz. bekijken.
Maar ik zal binnekort als ik een ideetje heb wel mn 3de lay-out gaan maken ofsow.. en ik zal ook eens over een onderwerp gaan denken. bedankt voor de reacties
Ik zou dat plaatje bij je header of menu stoppen. Veder vind ik te veel grijs. Ik zou dat deel voor de hoofdtekst ook wit doen.
Veder een nog een "warme" kleur er bij
Veder een nog een "warme" kleur er bij
Ik zat eraan te denken om misschien een iframe te gebruiken, kan iemand me dit aan/afraden ?
zou ik niet doen.
Maak dan gebruik van layers (lagen) doormiddel van CSS. Je kan dan wel doormiddel van PHP eeb pagina include
Maak dan gebruik van layers (lagen) doormiddel van CSS. Je kan dan wel doormiddel van PHP eeb pagina include
Ik heb zelf geen ervaring met layer maar ik zal is rondkijken :)
DaeDaluz:
Rafael:
wel, dan is het toch simpel, maak je site met photoshop, en slicen in imageready
dan save for web en je hebt em =)