Lay-out..

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

PHP developer (Symfony, Doctrine)

Functie Als PHP developer wordt er een hoge mate van zelfstandigheid verwacht, maar ook dat je goed opereert in een team waar kennis wordt gedeeld en dingen als codereviews erg veel voorkomen. Kwaliteit staat voorop, mede hierom werken ze bijvoorbeeld zonder echte deadlines in hun sprints. De SaaS-applicatie wordt volledig ontwikkeld in PHP en Symfony. De module bestaat uit een stuk informatie verrijking en intelligentie wat resulteert in een medische check. De logica wordt daarom in de code geïntrigeerd. Je bent onder andere bezig met complexe databases waar meer dan 80.000 medicijnen op verschillende niveaus in staan, die maandelijks worden

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale aspecten van Coolblue. Wat doe je als Junior PHP Developer bij Coolblue? Als Junior PHP Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen om te groeien als Junior Developer. Op dat moment komt je wil om steeds te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te kunnen maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan ook goed

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie De perfecte combinatie tussen techniek en vastgoed. Werk samen met de senior software developer om allerlei software van fluX te verbeteren. Gelukkig voel jij je helemaal thuis in de codewereld van .NET. Dus of je nu bezig bent met het verhogen van de conformiteitscore of het automatiseren van allerlei taxatiemodellen, jij weet precies hoe je de doelstellingen realiseert. En dat terwijl je ook samenwerkt met een extern ontwikkelteam. Waar dit team bepaalde softwaresystemen ontwikkelen, richt jij je vooral op onze Nederlands georiënteerde producten en alle wetgeving die daarbij komt kijken. Voor minimaal 32 uur per week verrijk jij onze

Bekijk vacature »

Developer Angular & Kotlin

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van mobiele apps en webapplicaties; Het opstellen van technisch ontwerp en het bespreken van ontwerpen met de software architect; Het uitvoeren van werkzaamheden op het gebied van technisch testen; Het in de gaten houden van nieuwe ontwikkelingen op jouw vakgebied en het adviseren van de organisatie hierover. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze organisatie is van oorsprong een familiebedrijf, er wordt hard gewerkt, er heerst een no nonsense en doeners mentaliteit, een informele sfeer en er is een mix van

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Full stack web- en appdevelopment; Vertalen van de functionele wensen naar de technische specificaties; Sturing geven aan/klank board zijn voor de software teams; Trainen van de software teams; Sparren met klanten; Meedenken over architectuur. Hier ga je werken De organisatie is een bureau welke websites en mobiele applicaties bouwt voor verschillende toonaangevende organisaties. Hierbij richten zij zich voornamelijk op de sectoren leisure, overheid en zorg. De sfeer intern kenmerkt zich door informaliteit, gezelligheid en ambitie. Ze werken dag in dag uit samen om mooie producten op te leveren voor hun klanten. Op dit moment zijn er

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf. Lees dan snel verder! Voor deze functie zoeken wij een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Daarnaast begeleid je complexe projecten, wij zoeken iemand die altijd kansen ziet en waarbij het glas altijd half vol is. Voor deze functie zoeken wij een Developer met ervaring op het gebied van .NET die deze organisatie gaat versterken. Binnen de organisatie ga jij je vooral bezighouden met het verbeteren van

Bekijk vacature »

Java Developer bij een jonge groeiende organisatie

Bedrijfsomschrijving Vind jij het als Java developer ook zo belangrijk dat een bedrijf je de ruimte en tijd geeft voor persoonlijke ontwikkeling? Dan zit je hier helemaal goed. Deze jonge organisatie is opgericht in 2018 en is ondertussen uitgegroeid tot een club van ongeveer 30 medewerkers. Het gaat hier om een echte Java club, die vrijheid en verantwoordelijkheid erg belangrijk vinden. Het bedrijf heeft een informele sfeer en de teams zijn erg hecht met elkaar. Ze delen graag de kennis en ervaringen met anderen, maar vinden andermans mening ook zeer belangrijk. De organisatie zet zich in voor ontwikkeling en besteed

Bekijk vacature »

REMOTE - Front-end Angular developer

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn momenteel op zoek naar een ervaren Front-end developer die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaat, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties bezig is. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functieomschrijving PHP Developer met brede ervaring gezocht! Ben jij een Full Stack PHP Developer met brede ervaring die toe is aan een volgende stap? Lees dan snel verder! Voor onze eindklant in de regio Nunspeet zijn wij op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT Team van deze organisatie gaat versterken. Wij zoeken een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die er voor gaat zorgen dat deze innovatieve organisatie de volgende stap gaat maken. Om deze functie goed uit te kunnen voeren moet je communicatief goed zijn en in staat zijn om zelfstandig problemen op te lossen. Daarnaast bestaat

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Functieomschrijving Voor een ambitieuze werkgever in regio Roosendaal zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET Developer. Als software programmeur ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Verder ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, dashboards en apps voor de eigen IOT-oplossingen; Testen en goedkeuren van de software; Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks,

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Je komt in een DevOps-cultuur te werken waarbij je met je team werkt aan de front-end van diverse brand websites; Het ontwerpen van functionele en grafische ontwerpen die worden geïmplementeerd; Draagt zorg voor het maken van analyses; Je werkt nauw met je collega’s samen en geeft elkaar feedback en suggesties waar nodig; Het uitwerken van vraagstukken die afkomstig zijn van verschillende klanten; Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt

Bekijk vacature »

Front-end developer - working on software for arou

Functie They have recently started looking for an experienced Front-end (mobile/app) developer. Because of the short lines within the team, they are also looking for someone who can communicate with the service desk, sales and support for technical questions. You will join their IT team consisting of about 10 colleagues divided over two teams in rooms opposite each other. Half of these are involved in their front-end. You will work together with, among others, the Architect, 1 senior, 1 junior and there is a Team Leader. In terms of technology, they work with a unique tech-stack, particularly because of the

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

PHP Developer

As a PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little TypeScript or other technologies that might be used. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing vanilla PHP code. Working with

Bekijk vacature »
DaeDaluz

DaeDaluz

21/12/2004 22:30:00
Quote Anchor link
Hey ik ben zelf niet tevreden over de lay-out van mn website ( www.daedaluz.net ) ik vroeg me af of er mensen waren met ideetjes hoe ik het kan verbeteren..

alvast bedankt :)

Edit:
denk dat dit bij web-designs hoort maar anyway comments zijn welkom :)

*schaam*

Gewijzigd op 21/12/2004 22:35:00 door DaeDaluz

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 14:28:01

Mitch X

Mitch X

21/12/2004 22:38:00
Quote Anchor link
Valid HTML? Nah ;)
Ennuh, ik zou ze 'n beetje spacen (die tabelletjes) en het felle achtergrondwit breken :)

Alfred -

Alfred -

21/12/2004 22:57:00
Quote Anchor link
Om te beginnen, wat een fantastische home tekst ! :x

Morja, tging over de layout....
Kvind je 'banner' nogal pro overkomen tov de rest,
de rest zijn gewoon wat gekleurde tabellen, dus krijg ik de indruk dat je de banner van iemand gekregen hebt? No offense ;) Maar als je zo'n banner kan tekenen, heb je vast ook meer inspiratie voor al de rest van je site :)

Marien xD

Marien xD

21/12/2004 23:11:00
Quote Anchor link
ik vind het persoonlijk een beetje saai

B a s
Beheerder

B a s

21/12/2004 23:33:00
Quote Anchor link
2 kolommen en een header.. vind het niet zo heel veel voorstellen :) probeer eens iets meer en iets meer in de style v/d doelgroep..

www.daedaluz.net voor de luie mensen ;-)

Marien xD

Marien xD

21/12/2004 23:37:00
Quote Anchor link
niet iedereen is even actief als jou bas ;)

DaeDaluz

DaeDaluz

22/12/2004 12:16:00
Quote Anchor link
Rafael:

de rest zijn gewoon wat gekleurde tabellen, dus krijg ik de indruk dat je de banner van iemand gekregen hebt? No offense ;) Maar als je zo'n banner kan tekenen, heb je vast ook meer inspiratie voor al de rest van je site :)

hehe ik heb um wel zelf gemaakt ;)

ik kan beter met photoshop overweg als met html/php ;)
Gewijzigd op 22/12/2004 12:17:00 door DaeDaluz

Andre

andre

22/12/2004 12:24:00
Quote Anchor link
de header geeft eigenlijk de meeste indruk als je op een site kom.. heb je een vet mooie banner, dan hoeft de rest niet eens op te vallen.
ga eens photoshoppen en probeer van alles tot je een mooie banner hebt.

Robin

Robin

22/12/2004 12:31:00
Quote Anchor link
Vormgever aant woord:

Site.. tja.. iets meer tekst en we weten waar het over gaat.. Grafisch vond ik dit plaatje wel grappig.. waarom heb je daar niks mee gedaan?

Afbeelding

Menu iets uitgebreider enz en je kom er wel ooit als ik het zo bekijk.

DaeDaluz

DaeDaluz

22/12/2004 14:28:00
Quote Anchor link
Robin:
Vormgever aant woord:

Site.. tja.. iets meer tekst en we weten waar het over gaat.. Grafisch vond ik dit plaatje wel grappig.. waarom heb je daar niks mee gedaan?

Afbeelding

Menu iets uitgebreider enz en je kom er wel ooit als ik het zo bekijk.

heh dat plaatje heb ik al een tijdje maar met deze layout weet ik niet waar ik um moet zetten..

en ja een onderwerp waar het overgaat ;x nergens over eigenlijk :') ik wil gewoon een beetje php enz. bekijken.

DaeDaluz

DaeDaluz

22/12/2004 14:30:00
Quote Anchor link
Maar ik zal binnekort als ik een ideetje heb wel mn 3de lay-out gaan maken ofsow.. en ik zal ook eens over een onderwerp gaan denken. bedankt voor de reacties

22/12/2004 15:41:00
Quote Anchor link
Ik zou dat plaatje bij je header of menu stoppen. Veder vind ik te veel grijs. Ik zou dat deel voor de hoofdtekst ook wit doen.
Veder een nog een "warme" kleur er bij

DaeDaluz

DaeDaluz

22/12/2004 15:59:00
Quote Anchor link
Ik zat eraan te denken om misschien een iframe te gebruiken, kan iemand me dit aan/afraden ?

22/12/2004 16:02:00
Quote Anchor link
zou ik niet doen.
Maak dan gebruik van layers (lagen) doormiddel van CSS. Je kan dan wel doormiddel van PHP eeb pagina include

DaeDaluz

DaeDaluz

22/12/2004 17:17:00
Quote Anchor link
Ik heb zelf geen ervaring met layer maar ik zal is rondkijken :)

22/12/2004 17:21:00
Quote Anchor link
DaeDaluz:
Rafael:

hehe ik heb um wel zelf gemaakt ;)

ik kan beter met photoshop overweg als met html/php ;)

wel, dan is het toch simpel, maak je site met photoshop, en slicen in imageready
dan save for web en je hebt em =)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.