Leren - tips

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Lill-mik

Lill-mik

02/10/2006 17:35:00
Quote Anchor link
Hey allemaal!

Zelf heb ik erg gemerkt dat je op dit forum
bij veel dingen geholpen word.
Maar je het meeste zelf moet doen.
Als een beginner zoals ik, is dat er moeilijk.
Daarom wil ik is goed gaan beginnen met het
leren van php.

Heeft iemand misschien een aantal tips?
Waar ik het best mee kan beginnen,
en waar ik de beste informatie kan vinden?

Hoop het wel, nou alvast bedankt!
 
PHP hulp

PHP hulp

06/05/2024 02:26:32
 
- -

- -

02/10/2006 17:39:00
Quote Anchor link
begin met variabelen, arrays enzo
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

02/10/2006 17:39:00
Quote Anchor link
Ik heb verschillende systemen van deze site gedownload, en dan alles gaan uitzoeken, waar alles voor is, waar het vandaan komt, enz. enz.

Zo kun je natuurlijk ook van bestaande sites in de bron gaan kijken, al wordt php daar vaak niet weergegeven.

By the way, HTML heb ik daarmee wél geleerd. :P
Geen cursus, oid. ;)

PHP beheers ik nog niet helemaal, lukt je ook nooit in een paar maandjes (alleen onze échte lukt dat :P). Succes! :)

Edit:
@Jonathan: Jep.. da's wel het simpelst
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jesper Diovo
 
Mark L

Mark L

02/10/2006 17:48:00
Quote Anchor link
Zoek eerst een cursus (gratis) op internet (om het hele begin te maken. Je moet eigenlijk zo snel mogelijk zelf dingen maken (wel zo handig). Als je de cursus uit hebt (moet dan niet een cursus zijn die je na 5minuten al uit hebt) is het het handigst om hier scripts te gaan begrijpen en vooral veel met je kennis te werken.

Quote:
Zo kun je natuurlijk ook van bestaande sites in de bron gaan kijken, al wordt php daar vaak niet weergegeven.

... dat word niet vaak, maar nooit ;-) (weer wat geleerd)
 
Lill-mik

Lill-mik

02/10/2006 18:56:00
Quote Anchor link
Aha ok even zoeken op google ;)

Edit:
Heb al wat gevonden :)
http://proto.thinkquest.nl/~llb321/hoofd.php
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Lill-mik
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

02/10/2006 19:02:00
Quote Anchor link
EDIT:

http://www.essetee.be/newphp/index.php
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Klaasjan Boven
 
Niek s

niek s

02/10/2006 19:18:00
Quote Anchor link
Klaasjan, die site werkt niet..
 
Lill-mik

Lill-mik

02/10/2006 19:41:00
Quote Anchor link
Die ik heb is goed voor de basis van php,
Wat alles betekent enzo de variabelen etc..
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.