Lettercode

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

SQL beheerder / ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een klant in omgeving Tiel zijn wij op zoek naar een SQL beheerder met affiniteit met technisch applicatiebeheer. Je krijgt een fijne in-house werkplek waar je gaat werken aan diverse projecten. Dit bedrijf doet het beheer van databases voor een aantal bancaire klanten. Op dit momenten hebben zij ruim 1500 databases in beheer. Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat de development afdeling ondersteunen bij het ontwikkelen van MS SQL Scripts. Je zal zowel zelfstandig als in teamverband MS SQL databases installeren & beheren. Je monitort en onderzoekt incidenten en de achterliggende oorzaken. Je

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Front-end developer (medior/senior)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Java Front-end Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten in Java met tools als Springboot, MS SQL Server (T-SQL) en JavaScript; Het onderhouden van de (web-)applicaties binnen een complexe omgeving; Werken aan de migratie van een monolithisch systeem naar een architectuur gebaseerd op Kubernetes; Code reviews met collega's en actieve kennisuitdelingsessies voeren; Het uitvoeren van unit- en systeemtests Experimenteren met nieuwe tools en technieken. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen

Bekijk vacature »

Software Developer C# - Deventer

Software Developer C# – Deventer Bijdragen aan de toekomst van het onderwijs! Ben jij op zoek naar een dynamische omgeving waar vol enthousiasme wordt gewerkt aan software voor interactieve dashboard- en analysetoepassingen ter verbetering van het onderwijs? Dan zijn wij het bedrijf voor jou! TIG is een bedrijf met een informele en ondernemende werksfeer, waarbij goede ideeën snel leiden tot concrete acties. Wij zijn een software ontwikkelorganisatie en focussen ons op het ontwikkelen en implementeren van oplossingen voor het leveren van managementinformatie, datavisualisatie en analyses voor het onderwijs. Met onze dashboard- en analyseoplossingen zetten scholen gegevens om naar betekenisvolle informatie.

Bekijk vacature »

Leidinggevend Full Stack Developer

Hé jij, nieuwe Pinkcuber! Ga aan de slag bij Pinkcube, online leverancier van promotieartikelen! Een innovatieve organisatie waar extra stappen zetten voor klanten de normaalste zaak van de wereld is. Ambitieus zijn we ook. ‘Naoberschap’ staat bij Pinkcube hoog in het vaandel; we helpen elkaar en iedereen is welkom. Pinkcube is Great Place to Work Certified, erkend leerbedrijf, maatschappelijk betrokken partner van stichting Present en partner van CliniClowns. En misschien wel jouw nieuwe werkgever. Wij zoeken namelijk een enthousiaste: Leidinggevend Full Stack Developer (40 uur, medior/senior) Ben jij klaar om baanbrekende ideeën tot leven te brengen en deel uit te

Bekijk vacature »

SAP ABAP Developer

Dit ga je doen Software ontwikkeling met behulp van o.a. ABAP, Sapscript en Smartforms Maatwerk development op SAP ECC 6.0, in de toekomst S/4 HANA Samenwerken met Business Analisten die functioneel en technisch ontwerpen aanleveren Testen van opgeleverde software Bugfixing Ondersteuning van eindgebruikers Hier ga je werken Onze klant, een internationaal gevestigd productiebedrijf dat mensen blij maakt, is ter versterking op zoek naar een ABAP Developer voor hun SAP team. Het team van 4 mensen verzorgt de ontwikkeling van maatwerk voor de SAP omgeving waar wordt gewerkt met modules SD, FI/CO, PM en MM. Momenteel draait het bedrijf op SAP

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Create elegant interfaces using VueJS for thousands of users? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Front-end Developer. Thanks to your efforts, our services are always presented in style. As a Front-end Developer you are responsible for website development and improving customer experience based on data analyze. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Front-end Developer you score by: Writing elegant, testable components without side-effects to provide functionality to the users Website development, adding

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Senior front-end developer (React)

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren front-end developer. Als senior werk je nauw samen met 5 collega developers. Een klein scrum team dus, met korte lijnen waardoor jouw ideeën snel tot uitvoering gebracht kunnen worden. De huidige applicaties worden veelal ontwikkeld met o.a. React, Redux, TypeScript. Ze zijn echt op zoek naar een kartrekker in het team. Naast het meedenken over, opzetten en uitvoeren van bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Hierin nemen ze graag de tijd om mensen de ruimte te

Bekijk vacature »

C# developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ik ben op zoek naar een back-end developer, die met name kennis & ervaring heeft van de programmeertaal C#. Jij gaat aan de slag bij een topspeler in de logistieke sector, die zich behalve met logistiek, ook bezig houdt met softwareontwikkeling. Welke taken komen hierbij kijken? Je gaat desktop- en webapplicaties onderhouden en optimaliseren, waarin je werkt met o.a. C#, ASP.NET, SQL Server en T-SQL. Je hebt regelmatig klantcontact om de wensen in kaart te brengen en te evalueren over de huidige draaiende applicaties. Je implementeert nieuwe functionaliteiten toe aan

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Informeel bureau zoekt Senior PHP developer

Functie Als senior PHP developer neem je het voortouw in ontwikkeltrajecten en ben je in staat werk uit te leggen aan collega’s om zo je kennis met hen te delen. Je deinst niet terug voor ingewikkelde projecten. Deze zie jij alleen maar als uit uitdaging. Je werkt doorlopend aan klantcases (en hierdoor je klant echt leert kennen), maar toch ben je afwisselend bezig. Dit alles in een vrije en ontspannen werksfeer, met een team van gelijkgestemde. Binnen de development teams werken ze met o.a. PHP, Laravel, React, Node, Elastic, Amazon AWS, JIRA, Solid, Domain-driven-design, Doctrine, Redis, docker, Kubernetes, CI, PHP

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

As a Front-End React Developer you improve the user-experience of our web applications for your colleagues in Coolblue. How do I become a Front-End React Developer at Coolblue? As a Front-End React Developer you are responsible for developing user interface components and implementing them using React.js concepts and workflows. You work with the UX Designer and get energy from coming up with creative solutions and present these within the team. During the day you gather and welcome feedback on your technical and soft skills. Would you like to become a Front-End React Developer at Coolblue? Read below if the job

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Jaap versloot

jaap versloot

21/04/2008 15:40:00
Quote Anchor link
Goedemiddag!
Ik ben opzoek naar een manier hoe ik de volgende letters kan echoen en dat hij dan gewoon alle opties afgaat
Bijv:
AAA
AAB
AAC
etc tot ZZZ....

Weet iemand hoe ik dit het makkelijkst kan doen?
 
PHP hulp

PHP hulp

20/05/2024 09:08:12
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

21/04/2008 15:41:00
Quote Anchor link
For(each) met een array ofzo?
 
Steen

steen

21/04/2008 15:43:00
Quote Anchor link
waarom zou je dat willen? je kunt wel gewoon met een while lus de getallen van 1 - 26 steeds herhalen, daarna vervangen door letter :D
 
Jaap versloot

jaap versloot

21/04/2008 15:47:00
Quote Anchor link
Ik wil het omdat ik dan een mooi scriptje kan afmaken;)
 
GaMer B

GaMer B

21/04/2008 15:48:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
<?php
function permutations($letters,$num){
    $last = str_repeat($letters{0},$num);
    $result = array();
    while($last != str_repeat(lastchar($letters),$num)){
        $result[] = $last;
        $last = char_add($letters,$last,$num-1);
    }

    $result[] = $last;
    return $result;
}
function
char_add($digits,$string,$char){
    if($string{$char} <> lastchar($digits)){
        $string{$char} = $digits{strpos($digits,$string{$char})+1};
        return $string;
    }
else{
        $string = changeall($string,$digits{0},$char);
        return char_add($digits,$string,$char-1);
    }
}
function
lastchar($string){
    return $string{strlen($string)-1};
}
function
changeall($string,$char,$start = 0,$end = 0){
    if($end == 0) $end = strlen($string)-1;
    for($i=$start;$i<=$end;$i++){
        $string{$i} = $char;
    }

    return $string;
}


// Hoe het te gebruiken

$Array=permutations("ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ",3);
for($i=0 ; $i < count($Array) ; $i++) {
        echo "$i." . $Array[$i] . "<BR>";
}

?>


Edit:
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door GaMer B
 
Jacco Engel

Jacco Engel

21/04/2008 15:48:00
Quote Anchor link
ik kan me NIET 1 situatie indenken waarbij je dit nodig hebt :)

So Enlighten us o great and whise mind
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

21/04/2008 15:51:00
Quote Anchor link
Uitschrijven kan ook ^^
 
GaMer B

GaMer B

21/04/2008 15:51:00
Quote Anchor link
Jacco schreef op 21.04.2008 15:48:
ik kan me NIET 1 situatie indenken waarbij je dit nodig hebt :)

So Enlighten us o great and whise mind


Ik ook niet, maar ik geef gewoon antwoord.
 
- SanThe -

- SanThe -

21/04/2008 16:00:00
Quote Anchor link
Jacco schreef op 21.04.2008 15:48:
ik kan me NIET 1 situatie indenken waarbij je dit nodig hebt :)

Brute forcen van passwords.
 
GaMer B

GaMer B

21/04/2008 16:02:00
Quote Anchor link
SanThe schreef op 21.04.2008 16:00:
Jacco schreef op 21.04.2008 15:48:
ik kan me NIET 1 situatie indenken waarbij je dit nodig hebt :)

Brute forcen van passwords.

Labels (productcode) maken voor producten.
 
Jacco Engel

Jacco Engel

21/04/2008 16:06:00
Quote Anchor link
Dan nog......

zou zeggen gebruik er een id int (15) auto_increment voor

Maar ja wie ben ik
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

21/04/2008 16:10:00
Quote Anchor link
Jij bent jacco..

Meestal moeten passwords 5 of meer letters(cijfers of weet ik wat) hebben..
 
GaMer B

GaMer B

21/04/2008 16:12:00
Quote Anchor link
Jacco schreef op 21.04.2008 16:06:
Dan nog......

zou zeggen gebruik er een id int (15) auto_increment voor

Maar ja wie ben ik

Ja, prop jij maar lekker letters in een integer veld ;)
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

21/04/2008 16:14:00
Quote Anchor link
Hij is Jacco, dat zegt toch al genoeg..
 
- SanThe -

- SanThe -

21/04/2008 16:15:00
Quote Anchor link
Tommy schreef op 21.04.2008 16:10:
Meestal moeten passwords 5 of meer letters(cijfers of weet ik wat) hebben..

Kwestie om van de 3 in de aanroep, een 5 te maken. Enige probleem dat dan over blijft is de tijdslimit. Maar ook die is te verzetten.
 
Jacco Engel

Jacco Engel

21/04/2008 16:18:00
Quote Anchor link
Mijn reactie was op gamer13 en productcodes :P.
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

21/04/2008 16:18:00
Quote Anchor link
Dan doe je het toch via SSH en zet je het in een txt..
 
Jacco Engel

Jacco Engel

21/04/2008 16:20:00
Quote Anchor link
Ja of je doet het DMV cron en FTP. Zet het in een ini file die je doormiddel van een andere cron en een PERL file in de DB inleest
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

21/04/2008 16:24:00
Quote Anchor link
Ja cron kan ook natuurlijk ;)
Maar als je het met SSH doet moet je nog wel de max execution time op 0 zetten, want PHP heeft een max tijd van 30 seconde en apache van geloof ik 20 minuten.
 
Jacco Engel

Jacco Engel

21/04/2008 16:24:00
Quote Anchor link
Okey you officially lost me and my 2 grey cells here
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

21/04/2008 16:36:00
Quote Anchor link
are you talking to me?
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.