Leuk design

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end developer E-Commere

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als front-end developer heb je een adviserende rol en sta je aan het eindpunt van alles wat met designs te maken heeft. Je overlegt met klanten en collega’s, en zet je in om ideeen om te zetten tot unieke concepten. Je bent het aanspreekpunt voor de klant en bewaakt tevens de planning. Eisen

Bekijk vacature »

Junior full stack developer

Functie Als full stack developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

Oracle Apex Developer

Dit ga je doen Jouw taken bestaan uit: Het bouwen maatwerk Oracle applicaties voor Europese business units; Het implementeren van de nieuwste technieken om te blijven innoveren; Actief meedenken en aandragen van verbetervoorstellen. Hier ga je werken Deze organisatie in de regio Veenendaal is een van wereld grootste retailers met ruim 16.000 winkels in 27 markten en jaarlijks ruim 5,3 miljard klanten die winkelen bij een van hun welbekende retailmerken. Binnen de organisatie is er een IT Group actief die dient als IT Service Provider voor de hele organisatie en waar dagelijks IT'ers werken aan state-of-the-art IT oplossingen. Dit doen

Bekijk vacature »

Back-End Developer in Laravel / PHP

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP Laravel Developer voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Voor een enthousiast team die zich graag bezig houdt met softwareontwikkeling zijn wij op zoek naar versterking. Je werkt in een klein ontwikkelteam en bent zeer betrokken bij alle aspecten van de softwareoplossingen. Van het ontwerpen tot de oplevering. Binnen deze functie ga je aan de slag met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je krijgt veel te maken met koppelingen naar systemen en de verzoeken van de klant. Je komt terecht in een team, waarbij

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een organisatie waar je samen met een team werkt aan iets moois en waar je naast hard werken ook hard kunt lachen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Voor een informeel IT-bedrijf in omgeving Wassenaar zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed

Bekijk vacature »

Software Developer C++ en Perl

Ben je een slimme en enthousiaste universitair opgeleide bèta die graag bij een relatief klein softwarebedrijf wil werken waar de sfeer goed is en eigen inbreng gewaardeerd wordt? Wij, IntelliMagic in Leiden, ontwikkelen technisch hoogwaardige software op het gebied van IT infrastructuur performance analytics. Het type software zorgt voor intellectueel interessante uitdagingen. We ontwerpen de producten zelf en verkopen deze als off-the-shelf software aan grote bedrijven in Europa en de VS. Wij zoeken een ervaren C++ software engineer met kennis van Perl voor een van onze ontwikkelteams. Werkzaamheden Samen met de andere ontwikkelaars specificeren, ontwerpen en implementeren van nieuwe functionaliteit

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Functieomschrijving Voor de NIPV zijn wij opzoek naar een Frontend Developer. Als Frontend Developer ga jij aan de slag om dashboards te bouwen vanuit het datawarehouse. Dit stelt NIPV in staat om snel en eenvoudig bij correcte bedrijfsvoeringsinformatie te kunnen. Je ontwikkelt dashboards in PowerBI, publiceert en onderhoud die, verzameld en verwerkt feedback in overleg met het ontwikkelteam. Naast dashboards ontwikkel en onderhoud je een datamodel in Excel waarmee adviseurs, controllers en analisten in staat worden gesteld om de gegevens uit de dashboards te raadplegen en anders te filteren of bepaalde gegevens nader te verfijnen, zodat verdiepende vragen kunnen worden

Bekijk vacature »

Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij komt terecht binnen een informeel team waarin je verantwoordelijk bent voor de backend systemen voor grote klanten als Ziggo en KPN. Als Medior Java developer werk je in teamverband en soms individueel. Gedurende de werkweek zal je veelvuldig sparren met je collega’s voor een goede implementatie van de software. Ben jij een echte Java developer? Ben je geïnteresseerd in de nieuwste technieken en de laatste ontwikkelingen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Eisen Wat wordt er van jou verwacht? • Minimaal HBO/WO denk- en werkniveau; • Analytisch sterk, open

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Bennekom gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Programmeren in .NET, Javascript & C# en ontwikkelen in Web Services, Windows Services en MS SQL Server; Zelfstandig verbanden maken Analyseren, testen, bugs fixen, reviewen en rapporteren; Juiste prioriteiten stellen en verantwoordelijkheid nemen; Op architectuur niveau meedenken; Af en toe klanten bezoeken. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij opzoek naar een .NET ontwikkelaar met minimaal 3 jaar werkervaring. Je komt te werken in een groeiend bedrijf met betrokken collega's die zorgen voor een familiaire sfeer op de werkvloer. Als .NET ontwikkelaar word jij vanaf de eerste werkdag betrokken bij het gehele ontwikkelproces. De

Bekijk vacature »

Front End Ontwikkelaar (React)

In het kort Als front end developer ga je aan de slag met maatwerkprojecten voor onze klanten. Denk bijvoorbeeld aan het toevoegen van een machine aan een database of het corrigeren van formulieren voor ingestuurde orders. Voorbeeld van zo’n project is Smart Link. De projecten waar je op ingezet kunt worden liggen binnen het technische domein waar jij als front end developer een grote rol speelt om samen met je back end collega’s de juiste oplossingen te leveren. please note that this particular role requires fluent Dutch language skills. Dit vind je leuk om te doen Het omzetten van designs

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in regio Etten-Leur zijn wij op zoek naar een Fullstack Developer met PHP/Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het bouwen van maatwerk software voor klanten die actief zijn in een specifieke markt. Als fullstack developer ben je samen met een enthousiast team van 7 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en innovatie van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Verder ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Ervaring met Laravel is een must. Om de klant zo goed mogelijk te

Bekijk vacature »

Senior developer (PHP en VB.NET)

Functie De development afdeling bestaat uit 2 teams. Het productteam (10 developers) is verantwoordelijk voor verschillende applicaties met als doel om zoveel mogelijk te automatiseren en uit te werken tot standaard software. Met diverse Solutions Architecten en ervaren developers denken ze voortdurend mee met hun klanten en bouwen ze de basis van het uiteindelijke maatwerk dat wordt geleverd. Hiernaast hebben ze een maatwerk/projectteam. Dit team bestaat momenteel uit 8 developers (junior tot senior) en is verantwoordelijk voor het maatwerk in hun klantprojecten. Momenteel zijn ze op zoek naar een senior developer die aan de slag gaat in het productteam. Hierin

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Maarten PHP

Maarten PHP

12/04/2011 17:06:49
Quote Anchor link
Beste,

Ik heb meer een design wat vinden jullie hiervan.
http://hoorn.dyndns.org/websites/maartendesigns/

Graag jullie meningen.
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 11:51:08
 

12/04/2011 17:08:43
Quote Anchor link
Wauw, jaren negentig site zeg.
Donkere, saaie kleuren.
Alle content staat aan de randen.
Nee niet mooi.
 
- Mark -

- Mark -

12/04/2011 17:12:23
Quote Anchor link
Ik kan me vergissen maar het wordt nogal vervormt of niet?

http://img641.imageshack.us/img641/6954/maartendesignshome13026.png
 
Maarten PHP

Maarten PHP

12/04/2011 17:12:44
Quote Anchor link
Karl Karl op 12/04/2011 17:08:43:
Wauw, jaren negentig site zeg.
Donkere, saaie kleuren.
Alle content staat aan de randen.
Nee niet mooi.


Jij met je negatieve reacties zeg dan ook wat ik moet doen

@- Mark -: je gebruikt breedbeeld ik zal dit aanpassen.
Gewijzigd op 12/04/2011 17:13:32 door Maarten PHP
 

12/04/2011 17:14:48
Quote Anchor link
Maarten Buijs op 12/04/2011 17:12:44:
Karl Karl op 12/04/2011 17:08:43:
Wauw, jaren negentig site zeg.
Donkere, saaie kleuren.
Alle content staat aan de randen.
Nee niet mooi.


Jij met je negatieve reacties zeg dan ook wat ik moet doen

@- Mark -: je gebruikt breedbeeld ik zal dit aanpassen.


Ik heb precies hetzelfde als wat Mark heeft.
Wat je moet doen? Precies het tegenovergestelde van wat ik er van vind natuurlijk...
Kijk eens naar moderne sites.
Kijk eens naar design archives.
 
Ben Van de Voorde

Ben Van de Voorde

12/04/2011 17:15:34
Quote Anchor link
Ziet er niet uit wat jij moet doen is tuts lezen en dingen gaan namaken die je moeilijk lijken en mooi vind, uiteraard niet gaan verkopen of verspreiden enkeld voor eigen gebruik, maar stoppen is ook een optie want zie dat je totaal geen creatief inzicht heb. Excuus! Kan het mis hebben!
 
TJVB tvb

TJVB tvb

12/04/2011 17:16:39
Quote Anchor link
Wat is het doel van je design?
-Wat is je doelgroep?
-Wat voor onderwerp?

Ik kan er zelf ook niet veel meer van maken dan donker en grauw (niet zo gek als je vooral zwart ziet)

Je html heeft maar één fout: http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A%2F%2Fhoorn.dyndns.org%2Fwebsites%2Fmaartendesigns%2Fportfolio.html
Alleen je css iets meer: http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?profile=css21&warning=0&uri=http%3A%2F%2Fhoorn.dyndns.org%2Fwebsites%2Fmaartendesigns%2Fportfolio.html

oja, kijk ook even in i.e. naar de website.
Gewijzigd op 12/04/2011 17:18:00 door TJVB tvb
 
Maarten PHP

Maarten PHP

12/04/2011 17:30:51
Quote Anchor link
Ik heb nu een oranje achtergrond wat vinden jullie er nu van?
 
TJVB tvb

TJVB tvb

12/04/2011 17:31:45
Quote Anchor link
Dat maakt het al een stuk vrolijker, maar heb je die vragen die ik stelde al voor jezelf beantwoord?
 
Ben Van de Voorde

Ben Van de Voorde

12/04/2011 17:32:42
Quote Anchor link
Pijn me ogen verschrikkelijk dit is niet te gebruiken, weg ermee!
Gewijzigd op 12/04/2011 17:32:57 door Ben Van de Voorde
 
Maarten PHP

Maarten PHP

12/04/2011 17:36:41
Quote Anchor link
Bart Wout op 12/04/2011 17:32:42:
Pijn me ogen verschrikkelijk dit is niet te gebruiken, weg ermee!


En roze?
Gewijzigd op 12/04/2011 17:36:51 door Maarten PHP
 
Jordy nvt

Jordy nvt

12/04/2011 17:45:16
Quote Anchor link
Zou geen roze nemen, neem een kleur die als het ware 'bij je past'. Roze is niet echt gebruikelijk voor een site:-)

Ik zou, maar dat is een persoonlijke mening en ik denk dat niet iedereen het met mij eens is, de website niet geheel beeldvullend maken maar bijvoorbeeld max-width:1000px; opgeven. Dat maakt de website naar mijn inziens wat beter.
 
Maarten PHP

Maarten PHP

12/04/2011 17:53:06
Quote Anchor link
Groene achtergrond en meer tekstvakken voor demping van je ogen.
Gewijzigd op 12/04/2011 17:54:30 door Maarten PHP
 
Wesley PHP

Wesley PHP

12/04/2011 17:59:59
Quote Anchor link
Als het een portfolio site moet worden, kijk dan op andere portfolio sites om inspiratie op te doen. En om te kijken hoe hun design eruit ziet.
 
Joren de Wit

Joren de Wit

12/04/2011 18:22:45
Quote Anchor link
Design is absoluut niet mijn sterkste kant, dus zal daar geen opmerkingen over maken. Maar let wel op de teksten die je schrijft: 'publicated' is geen engels. Het is dan 'published' of 'posted' of als je site toch in het Nederlands is gewoon 'gepubliceerd' of 'geplaatst'.
 
Jordy nvt

Jordy nvt

12/04/2011 18:31:53
Quote Anchor link
Een aantal dingen die ik zou wijzigen:
- Website niet beeldvullend zoals ik eerder al zei
- Geen schaduw aan de tekst 'Gemaakt in 2011. Alle rechten voorbehouden.' geven.
- De Social-links rechtsonderaan de pagina a) opvallender maken met icoontjes, bv de twitterbird b)Bovenaan de website de icoontjes neerzetten ipv onderaan.
- Hovers geven aan je menu icoontjes.
- Geen egale achtergrond
 
Maarten PHP

Maarten PHP

12/04/2011 18:46:30
Quote Anchor link
Ik snap niet wat je met beeldvullend bedoelt want bij mij en sommige anderen zijn die goed.
Footer schaduw zal ik weghalen.
Ik zit al een tijdje te stoeien met socialmedia icoontjes.
'Hovers geven aan je menu icoontjes' als het goed is is dat al zo.
Ik weet niks anders voor mijn achtergrond
 
Antony Jansen

Antony Jansen

12/04/2011 18:58:27
Quote Anchor link
ik vind het wel zonde dat je geen diepte in je site plaatst.
Of het in een basic,simpel &goedkoop programma is gemaakt,
Ik weet zeker dat je meer kan !

Mensen zien de scripting niet alleen de vormgeving.

Probeer daar iets mee!

Een graniet is zo gemaakt en schaduw ook natuurlijk,
Verder een duidelijke opzet maar je moet ervan houden.
 
Jordy nvt

Jordy nvt

12/04/2011 19:05:27
Quote Anchor link
- Met beeldvullend bedoel ik: het werkt allemaal perfect, maar de website is zo groot opeens als je dit op een >17 inch beeldscherm bekijkt. Daarom raad ik aan om je website maximaal 1000 pixels breed te maken. Beeld je in dat phphulp.nl niet 985 pixels groot is (zoals het nu is) maar geheel beeldvullend. Dat zou er een stuk minder mooi uitzien vind ik zelf.
- Socialmedia icoontjes zijn niet zo moeilijk denk ik. Wat is je probleem er precies mee?
- Hovers werken inderdaad wel in Internet Explorer zie ik, maar niet in Google Chrome waarvandaan ik altijd werk. Dus die moet je even fixen.
- Iets anders voor je achtergrond is niet zo moeilijk. Er zijn heel veel dingen te verzinnen. Wat wordt het precieze doel van je website?
 
Maarten PHP

Maarten PHP

12/04/2011 19:08:54
Quote Anchor link
Ik heb nu social icoons
Wil je een screenshot sturen want de meeste beeldschermen zijn 1024px; en moet ik van jou MIJN beeld ookal niet schermvullend maken.
Over de achtergrond kijk ik nog wel.
 
Jordy nvt

Jordy nvt

12/04/2011 19:13:02
Quote Anchor link
- Ik zou de social icons bovenaan neerzetten
- Screenshot: http://img576.imageshack.us/f/screenshot124n.png/
Ik vind het te breed. Wat nu als je een 24 inch beeldscherm hebt?
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.