Leuk idee! Grote kans op succes! Eerlijke winstverdeling ;)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Kevin Vermaat

Kevin Vermaat

03/01/2011 19:34:26
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Laat ik beginnen met mezelf voor te stellen, ik ben Kevin Vermaat, 20 jaar en woon in Zuid Holland. Als hobby's tennis ik, voetbal regelmatig en computer natuurlijk ook vaak. Zit nu in m'n 3e jaar van de opleiding Informatica op de Hogeschool Rotterdam.

Tijdens een busreis schoot me een zeer goed idee te binnen, meteen begon ik research te doen of het al bestond en of het technisch mogelijk is, op het eerste is het antwoord nee, op het tweede is het antwoord ja. Ik was eerst vooral verbaast, maar snapte al snel de eventuele kans om een succes website te maken, je hoort namelijk wel vaker dat studenten een hype starten.

Ik ben toen opzoek gegaan (op ditzelfde forum) naar php programmeurs, sinds ik alleen op school Java, C#, SQL en JS krijg, heb ik iemand nodig die dit idee samen met mij wil uitwerken. Ik vond toen 2 zeer aardige jongens, ze vonden het idee super en we zijn gelijk begonnen met eraan werken, ik wil even van te voren zeggen dat het een vrij groot project is, maar dat de kans op echt een grote wereldhit zeer groot is. We zijn dus toen ongeveer 6 weken bezig geweest met ideeën uitwerken, extra dingen erbij verzinnen en programmeren + designen. Dit ging allemaal zeer goed totdat ik een mailtje kreeg dit weekend dat ze geen tijd meer hebben voor het project, wat ik eerlijk gezegd nog steeds raar vind aangezien we allemaal al heel veel tijd in het project hebben gestoken... Maar oké ik accepteer hun beslissing en ga nu dus opzoek naar iemand die hun (waren 2 jongens) rol kan vervangen en die mee willen doen aan een geweldig idee (na 2 maanden ben ik nog steeds er volledig van overtuigd). Het domein is al geregistreerd (kreeg hierover vorige post een berichtje over).

Een lijstje met eisen:

- Ruime PHP kennis (Kennis van FFMPEG is een plus)
- Ervaring met php in combinatie met een database (bijv. mysql)
- Tussen de 16 en 26 jaar (dit omdat het me beter lijkt om met leeftijdsgenoten te werken).
- Een positieve instelling en niet bang om problemen aan te pakken
- Een goed gevoel voor humor.

Ik plaats het idee zelf niet op het forum, maar ben het wel bereid om aan iedereen het gehele idee te vertellen die serieus interesse heeft om een gezamenlijk project te beginnen, ik denk persoonlijk aan 3-4 personen. Vergeet niet dat ongeveer al 40-50% van het project af is. Over de winstverdeling, hier ben ik heel simpel in, ieder krijgt eenzelfde deel, echter is wel vereist dat je het afgesproken werk maakt en niet 'meelift'.

Graag een kort verhaaltje over wie je bent en welke kennis je hebt sturen naar: [email protected]

Met vriendelijke groet,
Kevin Vermaat
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 04:03:12
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/01/2011 19:46:41
Quote Anchor link
En stel dat het helemaal geen winst oplevert?
Dan heb je alles voor jan met de pet gedaan...

Ik denk dat mensen meer hebben aan een vast bedrag...
 
Kevin Vermaat

Kevin Vermaat

03/01/2011 20:03:30
Quote Anchor link
Hahaha, het is niet verplicht om te reageren ;) Het is een goed idee, winst wordt verdeeld, simpel is dat, nogmaals, indien je niet mee wilt doen aan een kansrijk en avontuurlijk project, hoef je niet te reageren.
 
Kees Schepers

kees Schepers

03/01/2011 20:39:22
Quote Anchor link
Ik ben altijd wel in voor een uitdaging! Is natuurlijk niet meteen een ja. Maar ik heb een bedrijf in het exploiteren van internet concepten dus ben erg benieuwd wat je idee precies is en wat daar de marktkansen van zijn. Overigens heb ik wel redelijk wat ervaring met FF-MPEG :)
 
Daniel H

Daniel H

03/01/2011 20:46:16
Quote Anchor link
Ik vraag me af wanneer je dit project wilt afronde, want ik wil best meewerken. Zit alleen met het feit dat school net weer begonnen is. Als je het project over één maand al in de lucht wilt hebben, kom ik te krap in mijn tijd..
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.