LeXart.be

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Modern, innovatief en Informeel bedrijf waar veel mogelijk is Werken met diverse robot merken Meehelpen met inbedrijfstellingen bij de klant De organisatie Hier ga je aan de slag Dit groeiende bedrijf van totaaloplossingen in de automatisering van productieprocessen, is hoofdzakelijk actief in de Benelux. Vanuit het kantoor in regio Amersfoort worden veel oplossingen geboden in de vorm van robotica. Geen project is hetzelfde wat garant staat voor bijzonder veel afwisseling. De bedrijfsgrootte is ongeveer 80 man. Van gerobotiseerde machinebeladingen tot aan assemblage automatiseringen wordt vanuit krachtige engineering maatwerk equipment geleverd.

Bekijk vacature »

Back end developer

Functie Jij als full stack ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor 90% van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van grote maatwerk applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. De technische uitdaging momenteel is dat

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij in één van onze vier scrumteams. Met 30 ontwikkelaars werk jij aan de doorontwikkeling van ons core product. Ook werkt jouw team aan maatwerkoplossingen op aanvraag van de klant en op projectbasis. Wij vinden het erg belangrijk dat onze ontwikkelaars met plezier naar werk gaan. Een deel hiervan ligt uiteraard bij jezelf, als jij ontwikkelen niet leuk vindt, ben jij bij ons echt aan het verkeerde adres. Jouw team bestaat namelijk uit een groep gepassioneerde vakidioten die dit werk doen omdat dit eerst een hobby was! Daarnaast wordt er intern rekening gehouden met

Bekijk vacature »

Full Stack Software Developer C#.NET

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

C# .Net Developer

Dit ga je doen Het bouwen van Api's; Nieuwe oplossingen bouwen met C# .Net; De huidige software uitbouwen met C# .Net; Meewerken in projecten; Meedenken aan de toekomstplannen en verbeteringen; Onderdeel van het Scrum Team. Hier ga je werken Onze klant is een dienstverlenende organisatie voor diverse soorten organisaties in Nederland. Ze zijn van oorsprong een familiebedrijf en er is een open cultuur. Ze zijn vooruitstrevend op IT gebied en hebben een eigen inhouse development team van circa 11 man. Je komt hier te werken in het subteam .Net Core. Hier werken ze volgens scrum met de nieuwste technieken en

Bekijk vacature »

NodeJS developer

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden, maar hiernaast doe je onderzoek naar de inzet van nieuwe technieken, tools of bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Qua technische kennis zoeken ze iemand die goed op de hoogte is van de nieuwste ontwikkelingen, daar zij nu ontwikkelen op NodeJs back-end,

Bekijk vacature »

Lead Java Developer

Dit ga je doen Je taken bestaan onder andere uit: Het aansturen van een development team bestaande uit 8 collega's op technisch maar ook HR gebied; Het maken van strategische keuzes omtrent de (nieuw)bouw van deze applicatie; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java, Spring, Angular, REST); Reviewen van code en feedback geven op collega developers. Hier ga je werken Als Lead Software Developer ben je verantwoordelijk voor één van de vier Agile Java ontwikkelteams die bouwen aan technologie die duizenden instanties wereldwijd verbindt. Dit Agile team, data Jira en Confluence gebruikt en

Bekijk vacature »

Intern - Junior PHP ontwikkelaar in fris en jong t

Bedrijfsomschrijving Werk jij graag een in fris, flexibel en jong team? Bij ons ben jij vrij om te bepalen waar jij het liefst werkt en op de vrijdag komen wij gezellig bij elkaar op kantoor. Flexibiliteit en vrijheid zijn bij ons de norm en dat geeft jou de ruimte en energie om het beste uit jezelf te halen! Ons team bestaat uit vijf enthousiaste collega's die jou graag ondersteunen in zowel je persoonlijke als professionele ontwikkeling. Met twee ervaren Senior Developers als mentoren ben jij in goede handen. Wij zien onszelf als een vriendengroep die gezamenlijk werken aan iets moois

Bekijk vacature »

Back-end developer (Magento2)

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

Back-end Programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een ambitieuze werkgever in de regio van Breda zijn wij op zoek naar een Back-end programmeur met affiniteit met C#.NET, SQL en MS Access. Samen met team bestaand uit ware ICT professionals ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Belangrijk is dat je kennis of ervaring hebt van C#.NET en SQL. Je toont een flexibele en sociale houding naar klanten toe. Je denkt in nieuwe mogelijkheden & gaat graag de uitdaging aan. Bedrijfsprofiel De

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Doorontwikkelen van software; Ontwikkelen en testen van nieuwe functionaliteiten; Implementaties van nieuwe functionaliteiten en updates; Verzorgen van technische migraties naar nieuwe frameworks; Verwerken van incidenten. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de regio Amsterdam, draagt bij aan het verbeteren van de veiligheid en efficiëntie van de Nederlandse infrastructuur door het ontwikkelen van afgemeten software oplossingen. Zo passen zij location intelligence toe om onderhoud en reparaties efficiënt te laten verlopen. Verder zorgen deze systemen dat incidenten zo snel mogelijk worden opgelost. Als Front-end Developer ben jij samen met je team betrokken met het (door)ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je werkt mee aan de migratie naar .NET 6; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Zij zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

Traineeship Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij start via ons bij deze opdrachtgever als Trainee Java ontwikkelaar, tijdens het traineeship ga je in 1 jaar van de basis naar professioneel Java ontwikkelaar. Je start samen met een groep trainees, volgt de aangeboden cursussen en gaat aan de slag bij één van onze opdrachtgevers. Na een aantal maanden volgt de volgende opdracht. Door de groei in jouw rol kom je op steeds complexere opdrachten terecht. Veel afwisseling dus. Collega’s met ervaring helpen je bij deze groei en samen met jouw coach ga je een persoonlijke leerplan opzetten om jou

Bekijk vacature »
Lex Nonavailable

Lex Nonavailable

28/05/2009 20:39:00
Quote Anchor link
Mijn site noemt LeXart.be
De site gaat, momenteel, nog over niets.
Ik ben er nog niet aan uit of ik het nu enkel over Grafisch digitaal design op webdesign of beide te laten gaan.

Wat ik gebruik is PHP5 + Javascript (Ajax) + CSS 2.1

De url: www.lexart.be

Wat staat er op?
De volledige layout (de stylesheet dient nog aangepast te worden naarmate alle functies in de site zitten, hetgeen je nu ziet is enkel een grafisch voorbeeld met wat werkende functies)
2 werkende menu items (home en gallerij)
de overige menuitems verwijzen naar een pagina die zegt dat de site nog in aanmaak is.

De gallerij komt van phphulp.nl zelf, bij scripts, de naam ontglipt me even, en is aangepast naar mijn normen.

Wat moet er nog komen?
Ik zou, al moet ik nog nadenken of deze functie wel handig is of niet, een link willen plaatsen die de volledige gallerij inhoud download (de gallerij-folder dus)
Het menu moet nog dynamisch gegenereerd worden via Ajax, werkend met sub categoriën.
Er komt nog een interactief contactformulier.
Naarmate waarvoor ik de site gebruiken zal komen er extra functies bij.

Hoe beoordelen?
Als je wilt beoordelen, doe gerust, maar doe het netjes.
Liefst heb ik dat als je je mening geeft je termen gebruikt als: "Sorry, ik vind dit echt afgrijselijk."
Als je dit zou formuleren als: "Dit is afgrijselijk!" dan geef je geen mening maar dan kraak je gewoon af en ben je beledigend bezig ;-)

Ik sta open voor suggesties dus wees niet verlegen er te geven ;-)

Greetz
LeXtruX

-Lex out-
 
PHP hulp

PHP hulp

08/05/2024 23:28:20
 
Roeltje M

Roeltje M

28/05/2009 20:59:00
Quote Anchor link
Een redelijke site, maar ik denk toch dat hij te druk/onoverzichtelijk is.
 
Lex Nonavailable

Lex Nonavailable

28/05/2009 22:40:00
Quote Anchor link
roel schreef op 28.05.2009 20:59:
Een redelijke site, maar ik denk toch dat hij te druk/onoverzichtelijk is.

Hoe bedoel je?
 
Steven Hack

Steven Hack

28/05/2009 23:08:00
Quote Anchor link
Naar mijn zin gebruik je iets te veel javascript, en de site is bij mij ook aardig sloom (komt door js?)

Verder zou ik je site misschien iets breder maken, aangezien nu je logo dikker dan lang lijkt (wat ik persoonlijk minder mooi vind)

Verder vind ik het menu er maar wat zielig bij hangen, misschien de content ook laten zweven of anders het menu er mooi aan vast plakken?

Ook gebruik je voor de titels het blokkerige lettertype(vind ik persoonlijk niet zo mooi) en voor de rest van de tekst gebruik je een standaard lettertype. Misschien daar ook een mooi lettertype van maken?

Ook is je menu tekst wat klein.

Maar dat zijn persoonlijke voorkeuren =)

Wel vind ik dat het mooi gephotoshoped is. Het ziet er verder redelijk uit.
 
Lex Nonavailable

Lex Nonavailable

28/05/2009 23:20:00
Quote Anchor link
De titels zijn afbeeldingen xD
Danku dat je het leuk vind
Het is nog in aanmaak xD Dus ik zal met deze tips zeker rekening houden.
Het menu is alles behalve af btw^^

Zoveel Javascript gebruik ik niet.
Enkel wat Ajax om de pagina tekst aan te passen wanneer er een nieuwe pagina geopend word.

De breedte is zo dat hij op de meeste schermen volledig in de breedte zichtbaar is.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Lex Nonavailable
 
Lex Nonavailable

Lex Nonavailable

26/09/2011 23:13:39
Quote Anchor link
Ok ik heb wat aanpassingen gemaakt (al tijdje terug). De site werkt sneller nu, gebruikt JQuery etc voor het laden van gallerij foto's...
Please rate^^
 
Maikel  B

Maikel B

27/09/2011 09:38:56
Quote Anchor link
Ik vindt het te druk.
De onderdelen zoals het menu, de header en de content vind ik niet bij elkaar passen en het lijken 3 losse dingen die gewoon tegen elkaar zijn geplakt.
Je moet er meer een geheel van maken.

Ook zou ik iets minder afbeeldingen gebruiken. Of alle afbeeldingen goed laten opslaan in de cache van de bezoekers. want je site is daardoor redelijk traag.

Ook kun je beter de achtergrond van je content een effen kleur maken.
Dit leest makkelijker en rustiger.

En misschien als je in je gallerij een afbeelding vergroot dat je dan niet per se op Sluiten hoeft te klikken maar overal kan klikken om hem te sluiten.
Want mensen kiezen gemak boven functionaliteit
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.