LeXart.be

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Full-stack Developer

As a Full-stack developer at KUBUS, you will develop the (web)applications and services of BIMcollab. You will work on both the front- and back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual developer you can have an impact and really make a difference. Our development team consists of over 40 developers, testers, scrum masters and product owners, divided over

Bekijk vacature »

Hands-on Solution Architect / Software Architect (

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Solution Architect / Software Architect op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je werkt samen met gedreven DevOps teams, bestaande uit frontend, backend en middleware developers, testers, UX-designers. Samen met de teams ben je continu op zoek naar de beste oplossingen voor onze klanten. Als Solution Architect onderzoek

Bekijk vacature »

Senior Node.js developer Digital Agency

Functie Door de groei van de organisatie zijn ze op zoek naar een Tech Lead. Als tech lead ben jij verantwoordelijk Als Back end Node.js developer kom je terecht in een van de 8 multidisciplinaire teams in het projectenhuis. Afhankelijk van jouw interesses, wensen en capaciteiten word je bij projecten en onderwerpen naar keuze betrokken. Als ervaren ontwikkelaar zul jij vaak leiding nemen in de projecten en in het team een aanvoerder zijn van technische discussies. Uiteindelijk wil jij natuurlijk de klantwensen zo goed mogelijk vertalen naar robuuste code. De projecten kunnen varieren van langlopende- tot kleinschalige trajecten. Voorheen werkte

Bekijk vacature »

Back-end Developer Java

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van een zelfgebouwde applicatie in Java, Spring Framework, SQL, HTML, CSS en Javascript; End-to-end beheer m.b.t. de applicatie en koppelen van applicaties binnen het landschap; Ontwikkelen van rapportages voor de interne organisatie; Ontwikkelen van aanvullende functionaliteiten m.b.t. de applicatie; Uitvoeren van testen en code reviews. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die medische gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit van de zorg in heel Nederland.

Bekijk vacature »

Applicatie Ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving DUO verzorgt als uitvoeringsorganisatie, zijnde onderdeel van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap de uitvoering van complexe wet- en regelgeving en heeft een uitgebreid dienstenpakket. DUO financiert en informeert onderwijsdeelnemers en onderwijsinstellingen. Voor verdere informatie zie www.duo.nl Functieomschrijving Wie zoeken we? Jij bent een enthousiaste, flexibele OPS’er die het leuk vindt om het bestaande examenlandschap te vernieuwen. Je bent leergierig en hebt interesse in cloud- en containertechnieken zoals OpenShift, Docker en Helm. Je gaat een uitdaging niet uit de weg en wil je nieuw opgedane kennis graag delen met de collega’s binnen en buiten het team. Doordat de

Bekijk vacature »

Senior Mobile Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Mobile Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Software Developer C# / ASP .Net

Functie omschrijving Ben jij een software ontwikkelaar die bekend is met termen ASP .NET, C# en SQL? Lees dan snel verder! Voor een bedrijf binnen de agrarische sector zijn wij namelijk op zoek naar een zelfstandige, enthousiaste en proactieve Software Developer die open staat voor een afwisselende functie met veel uitdaging. Binnen deze organisatie ben jij als Software Developer samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Hierbij draag jij bij aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor: Schatten

Bekijk vacature »

Lead javascript developer Node.js React

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Net afgestudeerd en op zoek naar een leuke baan als developer? Zoek niet verder! Ik heb een functie beschikbaar als back-end developer, bij een leuk familiebedrijf. Je gaat werken met de Microsoft stack en de technieken C# en .NET. Verder maak je gebruik van MVC en Entity framework. SQL kent ook geen geheimen voor jou. Jouw verantwoordelijkheden: Nieuwe maatwerk software bouwen; API koppelingen bouwen; Applicaties en software optimaliseren; Back-end programmeren. Een erg uitdagende functie, met veel vrijheid. Je kan meerdere dagen thuis werken en als je op kantoor werkt wordt de lunch verzorgd. Heb je interesse, reageer dan

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze klanten. Geen werkdag is hetzelfde, je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Arval en de Politie. Werken bij Sogeti Nieuwe ontwikkelingen volgen we op de voet en delen we binnen de

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Jouw werkzaamheden zullen grotendeels bestaan uit het in teamverband ontwerpen, vernieuwen en door ontwikkelen van het systeem. Het is echt back-end werk (bijvoorbeeld het doorontwikkelen van een API) en dit moet je dan ook liggen. Ze zijn niet persee gebonden aan talen of tools maar gebruiken graag de technieken die het beste aansluiten op de gegeven oplossing. Voor nieuwe (versies van) componenten maken ze veelal gebruik van Go(lang). Bij aanpassingen aan bestaande onderdelen gebeurt dit in PHP en C++. Het team is heel divers, er hangt een relaxte sfeer en ze organiseren regelmatig leuke music nights, game nights e.d.

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers met passie voor hun vak. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van ontwerp en ontwikkeling zullen samenkomen in een proof of concept. Nadat is vastgesteld dat de oplossing voldoet aan de belangrijkste behoeftes worden producten of services gevalideerd door middel van korte iteraties. Hiermee zorgen ze ervoor dat het werk voldoet aan de technische vereisten en gebruikersbehoefte. Door het inzetten van de nieuwste technologieën die toekomstbestendig zijn weten ze klanten omver te blazen. Ook geven en organiseren ze veel

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Modern, innovatief en Informeel bedrijf waar veel mogelijk is Werken met diverse robot merken Meehelpen met inbedrijfstellingen bij de klant De organisatie Hier ga je aan de slag Dit groeiende bedrijf van totaaloplossingen in de automatisering van productieprocessen, is hoofdzakelijk actief in de Benelux. Vanuit het kantoor in regio Amersfoort worden veel oplossingen geboden in de vorm van robotica. Geen project is hetzelfde wat garant staat voor bijzonder veel afwisseling. De bedrijfsgrootte is ongeveer 80 man. Van gerobotiseerde machinebeladingen tot aan assemblage automatiseringen wordt vanuit krachtige engineering maatwerk equipment geleverd.

Bekijk vacature »

Senior/Lead Python developer

Functie Samen met je team, bestaande uit een senior, 2 mediors en één junior ontwikkelaar ga je op een Agile-gebaseerde aanpak werken aan hun software. Je hebt oog voor kwaliteit, risico’s en klantbelang. Communicatie met je collega’s en waar nodig ook met klanten speelt een belangrijke rol in het bereiken van een succesvol resultaat. Als persoon ben je slim, krijg je dingen voor elkaar en ga je resultaatgericht te werk. Binnen het development team is er veel zelfstandigheid, los van de stand-up (10:00 uur) en zo nu en dan pair-programming sessies. Technieken die zij gebruiken zijn o.a. Python, Django, MySQL,

Bekijk vacature »

Freelance Fullstack Java Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar ervaren Fullstack JAVA Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid hebben

Bekijk vacature »
Lex Nonavailable

Lex Nonavailable

28/05/2009 20:39:00
Quote Anchor link
Mijn site noemt LeXart.be
De site gaat, momenteel, nog over niets.
Ik ben er nog niet aan uit of ik het nu enkel over Grafisch digitaal design op webdesign of beide te laten gaan.

Wat ik gebruik is PHP5 + Javascript (Ajax) + CSS 2.1

De url: www.lexart.be

Wat staat er op?
De volledige layout (de stylesheet dient nog aangepast te worden naarmate alle functies in de site zitten, hetgeen je nu ziet is enkel een grafisch voorbeeld met wat werkende functies)
2 werkende menu items (home en gallerij)
de overige menuitems verwijzen naar een pagina die zegt dat de site nog in aanmaak is.

De gallerij komt van phphulp.nl zelf, bij scripts, de naam ontglipt me even, en is aangepast naar mijn normen.

Wat moet er nog komen?
Ik zou, al moet ik nog nadenken of deze functie wel handig is of niet, een link willen plaatsen die de volledige gallerij inhoud download (de gallerij-folder dus)
Het menu moet nog dynamisch gegenereerd worden via Ajax, werkend met sub categoriën.
Er komt nog een interactief contactformulier.
Naarmate waarvoor ik de site gebruiken zal komen er extra functies bij.

Hoe beoordelen?
Als je wilt beoordelen, doe gerust, maar doe het netjes.
Liefst heb ik dat als je je mening geeft je termen gebruikt als: "Sorry, ik vind dit echt afgrijselijk."
Als je dit zou formuleren als: "Dit is afgrijselijk!" dan geef je geen mening maar dan kraak je gewoon af en ben je beledigend bezig ;-)

Ik sta open voor suggesties dus wees niet verlegen er te geven ;-)

Greetz
LeXtruX

-Lex out-
 
PHP hulp

PHP hulp

09/05/2024 00:00:50
 
Roeltje M

Roeltje M

28/05/2009 20:59:00
Quote Anchor link
Een redelijke site, maar ik denk toch dat hij te druk/onoverzichtelijk is.
 
Lex Nonavailable

Lex Nonavailable

28/05/2009 22:40:00
Quote Anchor link
roel schreef op 28.05.2009 20:59:
Een redelijke site, maar ik denk toch dat hij te druk/onoverzichtelijk is.

Hoe bedoel je?
 
Steven Hack

Steven Hack

28/05/2009 23:08:00
Quote Anchor link
Naar mijn zin gebruik je iets te veel javascript, en de site is bij mij ook aardig sloom (komt door js?)

Verder zou ik je site misschien iets breder maken, aangezien nu je logo dikker dan lang lijkt (wat ik persoonlijk minder mooi vind)

Verder vind ik het menu er maar wat zielig bij hangen, misschien de content ook laten zweven of anders het menu er mooi aan vast plakken?

Ook gebruik je voor de titels het blokkerige lettertype(vind ik persoonlijk niet zo mooi) en voor de rest van de tekst gebruik je een standaard lettertype. Misschien daar ook een mooi lettertype van maken?

Ook is je menu tekst wat klein.

Maar dat zijn persoonlijke voorkeuren =)

Wel vind ik dat het mooi gephotoshoped is. Het ziet er verder redelijk uit.
 
Lex Nonavailable

Lex Nonavailable

28/05/2009 23:20:00
Quote Anchor link
De titels zijn afbeeldingen xD
Danku dat je het leuk vind
Het is nog in aanmaak xD Dus ik zal met deze tips zeker rekening houden.
Het menu is alles behalve af btw^^

Zoveel Javascript gebruik ik niet.
Enkel wat Ajax om de pagina tekst aan te passen wanneer er een nieuwe pagina geopend word.

De breedte is zo dat hij op de meeste schermen volledig in de breedte zichtbaar is.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Lex Nonavailable
 
Lex Nonavailable

Lex Nonavailable

26/09/2011 23:13:39
Quote Anchor link
Ok ik heb wat aanpassingen gemaakt (al tijdje terug). De site werkt sneller nu, gebruikt JQuery etc voor het laden van gallerij foto's...
Please rate^^
 
Maikel  B

Maikel B

27/09/2011 09:38:56
Quote Anchor link
Ik vindt het te druk.
De onderdelen zoals het menu, de header en de content vind ik niet bij elkaar passen en het lijken 3 losse dingen die gewoon tegen elkaar zijn geplakt.
Je moet er meer een geheel van maken.

Ook zou ik iets minder afbeeldingen gebruiken. Of alle afbeeldingen goed laten opslaan in de cache van de bezoekers. want je site is daardoor redelijk traag.

Ook kun je beter de achtergrond van je content een effen kleur maken.
Dit leest makkelijker en rustiger.

En misschien als je in je gallerij een afbeelding vergroot dat je dan niet per se op Sluiten hoeft te klikken maar overal kan klikken om hem te sluiten.
Want mensen kiezen gemak boven functionaliteit
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.