[Lightbox : JS] Lightbox te groot te klein ?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Wouter K

Wouter K

03/02/2008 20:42:00
Quote Anchor link
Hey.
Naar aanleiding van vorig topic en mijn uitspraak over Web2.0. Hebben ze mij lightbox aangeraden. Nu omdat ik in men lightbox nogal een grote afb open heb ik de fouten dat ik niet kan PREV - NEXT klikken.
Dit komt denk ik door mijn te grote afb.
Graag verwijs ik u door voor mijn probleem naar.
www.designwouter.be.tt -> Portfolio -> klikken maar.

Kan iemand mijn fout-probleem vinden ?.

Grtz Wouter
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 22:11:14
 
DirkJan Heinen

DirkJan Heinen

03/02/2008 20:55:00
Quote Anchor link
volgens mij heb je al aardig liggen rommelen met die css etc van licht box want het ziet er niet uit :S
TIP: download lightbox opnieuw en ga dit keer nix aanpassen maar doe gewoon wat het zecht..
want lightbox zelf werkt 1000% dus

zls je vorige / volgende wilt doen moet je dus niet rel="lightbox" maar rel="lightbox[roadtrip]" (of iets anders dan roadtrip)

zo kun je dus groepen afbeeldingen bij elkaar groeperen met lichtbox.

nu moet je alleen nog je lightbox zelf weer goed krijgen.. (lees mijn tip hierboven)


Groeten,
DirkJan Heinen
 
Wouter K

Wouter K

03/02/2008 21:00:00
Quote Anchor link
Ik heb er niks aan aangepast.Maar bij de download versie is alles achter mekaar geplakt. En ik heb hier enkele enters gezet.Maar ik zal de CSS weer keurig overnemen ? ok.
 
DirkJan Heinen

DirkJan Heinen

03/02/2008 21:05:00
Quote Anchor link
jah.. ik heb er zelfs nog nooit in gekeken dus heb eigenlijk geen idee hoe het er uit ziet.. ik download altijd domweg en include het :P
en 99% van de tijd werkt het ;)

Groeten.

Edit:

lightbox kan ook niet te groot zijn..
ik heb het net uitgetest met een img van 3000 x 3000 ofzo en deed gewoon goed
te klein kan overigens wel.. als het plaatje kleiner is dan de close button onderin.. dan krijg je daar dus die scrol balken etc wat jij dus ook hebt.. alleen wat zo raar is.. jij hebt het ook bij grote plaatjes :P

[/edit]
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door DirkJan Heinen
 
Wouter K

Wouter K

03/02/2008 21:43:00
Quote Anchor link
Idd Heinen. Dit is mijn probleem die vieze scrollers.
 
Wouter K

Wouter K

04/02/2008 13:59:00
Quote Anchor link
Nog geen 24 uur, Maar mijn probleem is nog steeds niet verholpen.
Ik zal een iets wat duidelijker omschrijving geven.
Al mijn plaatjes zouden normaal in de lightbox moeten passen. Maar ze liggen toch 5-10 pixel rechts buiten de kantlijn. Heeft iemand een oplossing ?
 
Crispijn -

Crispijn -

04/02/2008 14:14:00
Quote Anchor link
gast... je weet dat je pas na 24 uur mag bumpen. waarom doe je het nu al? netjes op je beurt wachten...
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.