Lijst, geïnstalleerde android apps script

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jordy Php

Jordy Php

01/12/2017 18:23:08
Anchor link
Hallo allemaal,

Ik zal eerst even vertellen met welk project ik bezig ben:

Ik ben momenteel bezig met een web based app store (mijn website die omgezet werd in een apk bestand), met gehackte games (er bestaat volgens mij nog geen nederlandstalige)
Maar ook om mijn css, php en html skills te testen, en te verbeteren.

Wat ik als final touch wil, is een lijst met alle geïnstalleerde apps in de persoon hun android gsm.
Ik heb hierover al een aantal tutorials gevonden, maar dat zijn scripts voor android studio, dacht ik.

Ik heb deze proberen te gebruiken met de <script> tag, maar helaas geeft dit errors.
Ik zou totaal niet weten waar te beginnen, en of dit wel mogelijk is.

Mijn vraag duidt: Is het mogelijk om een script te gebruiken, via php, javascript of html om de gebruiker te laten zien welke apps of games hij/zij heeft op de gsm.
Ik hoef geef volledige code, maar een begin zou al heel leuk zijn, ik hou wel van het oplossen van puzzelstukken.

Alvast bedankt voor het lezen van mijn vraag!
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 15:48:31
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

01/12/2017 18:42:26
Anchor link
Met beide genoemde talen kan je niet zomaar in telefoons rondneuzen. En gelukkig maar.
 
Jordy Php

Jordy Php

01/12/2017 18:49:59
Anchor link
Het is bedoeld als functie voor de gebruikers, niet als optie voor mij.
Ik wil dus niet rondneuzen in de gebruikers hun gsm, het is zelfs niet de bedoeling dat deze informatie word opgeslagen in een database. Het is enkel als functie bedoeld, om een lijst van geïnstalleerde apps te zien, en of deze te kunnen updaten indien nodig.
Gewijzigd op 01/12/2017 18:53:16 door Jordy Php
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

01/12/2017 19:37:10
Anchor link
Jordy Philippaerts op 01/12/2017 18:23:08:
een web based app store met gehackte games

Pardon? Is dit niet in strijd met de gebruikersvoorwaarden?
 
Jordy Php

Jordy Php

01/12/2017 19:47:47
Anchor link
Thomas van den Heuvel op 01/12/2017 19:37:10:
Jordy Philippaerts op 01/12/2017 18:23:08:
een web based app store met gehackte games

Pardon? Is dit niet in strijd met de gebruikersvoorwaarden?


Omdat ik games aanbied met unlimited coins?
Ik zie het erge er niet in, maar als jij er moeilijk om wilt doen...
Heb trouwens de gebruikersvoorwaarden eens doorgelezen, en zie nergens staan dat een app store met gehackte games verboden is op Phphulp!
Gewijzigd op 01/12/2017 19:52:42 door Jordy Php
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

02/12/2017 00:15:51
Anchor link
Hey van mij mag je, maar dit zou kunnen vallen onder "onwettige bijdragen", oftewel "illegale praktijken".
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

02/12/2017 00:18:31
Anchor link
>> Heb trouwens de gebruikersvoorwaarden eens doorgelezen, en zie nergens staan dat een app store met gehackte games verboden is op Phphulp!

Begrijp ik goed dat jij via jouw app gehackte games aanbiedt? Zo ja, dan snap je zelf toch ook wel dat dat illegaal is. Ik neem aan dat we dat niet hoeven uit te leggen.
 
Jordy Php

Jordy Php

02/12/2017 01:02:43
Anchor link
Of het illegaal is of niet.. dat is mijn probleem, ik stel hier een duidelijke vraag en daar heeft verder niks te maken met de rest. Dus on-topic blijven aub...
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

02/12/2017 01:21:43
Anchor link
Je bent akkoord gegaan met de huisregels, en daarin staat duidelijk dat illegale praktijken hier niet welkom zijn.
Dat gezegd hebbende, Ariën heeft je het correcte antwoord al gegeven. Met javascript en/of PHP kun je geen lijst met geinstalleerde apps verkrijgen. Ik vraag me ook echt af wat het nut daarvan zou zijn, je gebruikers weten zelf dondersgoed wat ze wel en niet hebben.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/12/2017 07:44:43
Anchor link
Edit:
De vraag is beantwoord, en verder helpen we niet mee aan hulp bij het faciliteren van gehackte games.
Dit omdat dit in strijd is met de gebruiksvoorwaarden, en daarom geef ik dit topic een slotje.
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.