Link met submit

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Noxxos

Noxxos

17/01/2006 20:20:00
Quote Anchor link
Ik wil een een plaatje in plaats van een submit knop, maar die wel die request verzend. Ik heb daar dagen naar gezocht en kon het maar niet vinden ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
 
PHP hulp

PHP hulp

08/05/2024 19:03:38
 
Pieter Boussaer

Pieter Boussaer

17/01/2006 20:44:00
Quote Anchor link
hey

kijk eens op deze site
http://www.uni-regensburg.de/EDV/kurs_info/brf09510/kurs_info/formoverview.html

zo kan je het gebruiken
<form>
<input type="image" src="plaat.jpg" alt="plaat">
</form>
 
Noxxos

Noxxos

18/01/2006 20:58:00
Quote Anchor link
Hartelijk bedankt :D
Ik moest voor iemand een inlogscript (en nog wat meer) maken, maar ik wist niet hoe ik met een plaatje een submit request verzend.
Maar nu kan ik weer verder :)
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

18/01/2006 21:00:00
Quote Anchor link
Let wel op: als ik me goed herinner verzendt een plaatje in een form een x en een y coordinaat, maar niet zijn name. Dus beste om te testen op $_SERVER['REQUEST_METHOD']
 
Noxxos

Noxxos

18/01/2006 21:08:00
Quote Anchor link
Zal ik doen.
 
Noxxos

Noxxos

18/01/2006 21:16:00
Quote Anchor link
Oke hij zegt gewoon dat het via POST gaat. Maar ik moet met php controleren of ie een request heeft verzonden. Gewoon met if(isset($_POST['login'])) ofzo.
Maar als ie geen naam doorgeeft en wel een x en y coordinaat dan heb ik het volgende probleem:
Als ik hem een vaste x en y geef krijg je in een klein venster een raar uiterlijk omdat hij dan bv rechts onderin staat ipv in het midden.
Is er geen andere mogelijkheid?

edit: Heb net even gekeken met name='login' maar dat werkt wel gewoon terwijl je net zei dat hij geen naam doorgeeft.
Gewijzigd op 18/01/2006 21:20:00 door Noxxos
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.