li's naast elkaar
Maar daar horen jullie later wel nog over ;-)
Bedankt, probleem is opgelost met de methode van pepijn!
Jan Koehoorn schreef op 12.01.2008 14:41:
@ Tommy: lees dit artikel van Jacob Nielsen maar eens.
Heb geen zin/tijd om te lezen, jan, sorry.
*Bezig met z'n div layout, zit in de knoop* (jan weet wat ik bedoel)
Ik vind zelf, dat is bij dreamweaver als je bijv 'al' intypt, dan komt er zo'n vakje met alle html atributen, daar kun je niet in scrollen, alleen door de scrollbar te verplaatsen, niet met mousewheel. Als je met het MS scrollt dan de code, niet in dat blok. Daar heb ik zo'n hekel aan. Kan ik niet tegen, is bij vele andere programma's en games ook zo. Dan heb ik meteen al een hekel aan dat programma of game.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Onbekend Onbekend
Maar ik zie nog een probleem,
Als je met die blauwe pijltjes de carousel wat doet scrollen zie je in firefox daar die blauwe lijn plots. Dit is de border van ul. Ik wil nu hebben dat deze ul dus rekt tot aan het einde van alle li's, zoals safari dit doet...
Wie kan mij helpen?
http://casteleyn.no-ip.info:8080/~Hipska/Yargo/test.html
Niemand?
Ik zie het verschijnsel hier niet verschijnen in Firefox...
denk toch niet dat het zou lukken.
Nu staat het weer online, let op die blauwe lijn, ik wil dat ie op het einde van alle li's komt. Werkt ondertussen ook niet meer in safari. maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.
Overigs zie ik de laatste 2 li's niet.
Edit: Ik heb ook wel een oplossing gevonden, wel goor hoor, je gooit gewoon nog een div om die carousell dif heen en die style je weer. Alleen werkt die carousell dan niet meer (hoe ik hem weer aan de praat moet krijgen weet ik niet, want ik kan geen prototype).
Nu heb ik nog 2 probleempjes:
Aan het begin van de lijst een padding/margin probleem in opera.
En in IE is er blijkbaar nog veel te doen.
Kan iemand me helpen of zeggen wat ik kan eraan veranderen?
Het is alleen zo dat in Firefox je nog een stuk niks hebt aan de rechterkant...
Ah, en IE6 is hier net over z'n nek gegaan...
Edit: Dat van dat lege stuk komt doordat je je dat dummy veld een vaste breedte hebt opgegeven, die breeder is dan me resolutie :-).
bv. hoe ik het kan oplossen?