live Api key van molly kopieren en plakken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Johannes davidian

johannes davidian

29/09/2015 22:50:51
Quote Anchor link
hallo,
mij website is http://computertechnet.nl . ik wilde Ideal betaal systeem implementeren in mij website om te laten mij klanten v via mij website betalen voor de diensten.
ik zoekt makkelijke manier omdat ik ben geen programmeur. dus ik heb ideal van Molly gekozen zonder veel verstand ,omdat ik weet dat was makkelijk om te implementeren .nu ik zie ik moet de live Api key van iDEAL van Molly kopieren en plakken op de back end van mij website wat de helpdesk van molly vertelde mij .
wat ik weet backend betekent server kant . ik heb mij webserver helpdesk gebeld voor duidelijkheid .hij vertelde mij dat kan ook via back end van wordpres maar ik begripte niet wat is eigenlijk de back end van worpres is dat php.script?
nu ik weet het niet waar ik moet die Live API key van ideal kopieren of plakken .
wat zeggen ze in wordpres dat ik moet plugin downloaden en via plug in de Key kopieren.
maar ik wil weten als het kan zonder plug in maar via php.script.als ja welke stappen ik moet volgen. plus ik wil de ideal link bovenop mij website en onder de openings tijd tekst plakken welke ik heb gemaakt in header.php.
dank u wel
johannes
dank u wel
johannes
 
PHP hulp

PHP hulp

02/05/2024 05:56:26
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

29/09/2015 22:57:51
Quote Anchor link
Als ik je link volg zie ik dat je Wordpress gebruikt. Hier staan een aantal plugins die je kan gebruiken voor betalingen via Mollie:
https://nl.wordpress.org/plugins/tags/mollie

Waar je daar de Live API key moet invullen zul je even in de handmleiding van die plugin moeten bekijken. maar ik vermoed dat het via de /wp-admin pagina gaat.
 
Johannes davidian

johannes davidian

29/09/2015 23:28:00
Quote Anchor link
dank u wel ,
ik heb bekijken voor de plugins voor iDEAl moet ik ook een extension bij downloaden als ja welke? moet het betaald worden voor deze diensten?
ik heb ook die pronamic iDEAl voor gravity forms welke kost per jaar voor 1 website 32 euro zoveel.
wat is u advies voor mij ,ik heb helemaal geen verstand van zulke onderwerpen.
johannes
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

29/09/2015 23:39:52
Quote Anchor link
Als je die 'Pronamic iDEAL' add-on hebt, dan kan je in /wp-admin bij het beheer van die plugin de Live Key invullen.
 
Johannes davidian

johannes davidian

29/09/2015 23:47:51
Quote Anchor link
bedankt,
maar welke pronamic add-on bedoeld u van u advies of van gravity forms of ze zijn allebei hetzelfde.
als zij niet hetzelfde?is die van u advies is helemaal gratis of moet het ook betaald worden?
johannes
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

29/09/2015 23:51:22
Quote Anchor link
Ik zie hem in de genoemde lijst staan, die ik net gaf. Ik heb er verder geen enkele ervaring mee.....
 
Johannes davidian

johannes davidian

30/09/2015 00:03:11
Quote Anchor link
dank u wel
johannnes

Toevoeging op 30/09/2015 00:04:09:

- Aar - op 29/09/2015 23:51:22:
Ik zie hem in de genoemde lijst staan, die ik net gaf. Ik heb er verder geen enkele ervaring mee.....
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.