login script vrijwillig
een goedenavond ik ben op zoek naar een vrijwillig die het volgende voor mij kan en wil maken.
ik ben op zoek naar een login script.
Functie eisen
het script moet het volgenden doen.
1= ik moet makkelijk leden aan kunnen maken (Mensen kunnen dus niet aanmelden)
2= de leden die inloggen kunnen alleen naar hun eigen map. (dus niet naar andere leden-map)
3= Er zal dus een admin paneel in moeten zitten.
4= er zal dus een database in moeten zitten.
5= en ik moet deze kunnen koppelen aan mijn website.
Werkzaamheden zijn dus een geheel script maken.
ik hoor graag van jullie wie hier iets mee kan.
ik ben op zoek naar een login script.
Functie eisen
het script moet het volgenden doen.
1= ik moet makkelijk leden aan kunnen maken (Mensen kunnen dus niet aanmelden)
2= de leden die inloggen kunnen alleen naar hun eigen map. (dus niet naar andere leden-map)
3= Er zal dus een admin paneel in moeten zitten.
4= er zal dus een database in moeten zitten.
5= en ik moet deze kunnen koppelen aan mijn website.
Werkzaamheden zijn dus een geheel script maken.
ik hoor graag van jullie wie hier iets mee kan.
Gewijzigd op 28/01/2017 18:23:03 door Willem Vries
Gewijzigd op 29/01/2017 00:30:56 door - Ariën -
phpuserauth is een goed en handig loginsysteem. Zorg er wel voor dat je in de standaard bestanden, in de html, de <title> aanpast zodat personen die dit script zoeken, niet op jouw website uitkomen
een goede middag.
als eerste sorry dat ik nu pas er op terug kom ik heb het super druk gehad met werk.
ik snap even niet wat u bedoelt roel tijskens? als u mij iets meer info kan geven zie ik dit super graag te gemoed.
bedankt
als eerste sorry dat ik nu pas er op terug kom ik heb het super druk gehad met werk.
ik snap even niet wat u bedoelt roel tijskens? als u mij iets meer info kan geven zie ik dit super graag te gemoed.
bedankt
Volgens mij bedoelt Willem dit script: https://github.com/imsoftware/phpUserAuth
Latest commit by imsoftware about 5 years ago
Als ik naar hun website ga dan zie je ook niks terug.
Als ik naar hun website ga dan zie je ook niks terug.
Het is wel OOP gebouwd, zodat je het vrij makkelijk kan integreren, maar het is wel een beetje outdated.
Ik zie niet in waarom het niet zou werken, dus je kan het proberen.
Ik zie niet in waarom het niet zou werken, dus je kan het proberen.
bedankt Ariën ik ga kijken of ik hier iets mee kan bedankt voor de goede tip jullie horen van mij !
Willem de Vries op 23/02/2017 12:35:59:
bedankt Ariën ik ga kijken of ik hier iets mee kan bedankt voor de goede tip jullie horen van mij !
nu heb ik deze en ben ik er mee aan het werk gegaan ziet er goed uit alleen mis ik de database wie kan mij meer info geven hoe ik het beste een database kan maken hier voor ik hoor het graag van jullie toppers
nu heb ik deze en ben ik er mee aan het werk gegaan ziet er goed uit alleen mis ik de database wie kan mij meer info geven hoe ik het beste een database kan maken hier voor ik hoor het graag van jullie toppers
De queries om de database mee te vullen zitten er niet bij, zie ik. Misschien kan je de makers even contacteren? En anders is het een kwestie van de database zelf construeren aan de hand van de queries.