Login script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Dennis Commandeur

Dennis Commandeur

04/12/2009 16:41:00
Quote Anchor link
Hallo beste php er's, ik heb een vraagje:

Ik wil een systeem maken: een beta systeem. Dat je inlogt met een beta key en dat je dan iets kunt downloaden. Maar ik wil het systeem aanpassen dat je 1x met 1 beta key kunt inloggen. Dus als je ingelogt hebt dat je niet wéér kunt inloggen. Weten jullie misschien of dit kan lukken?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Dennis Commandeur
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 09:36:06
 

04/12/2009 16:44:00
Quote Anchor link
Ja.
Ja.
 
Dennis Commandeur

Dennis Commandeur

04/12/2009 16:45:00
Quote Anchor link
Kun je misschien vertellen hoe?
 

04/12/2009 16:47:00
Quote Anchor link
Kan je php / mysql?
Ja:
Maak gewoon wat je wilt.
Nee:
Leer:
http://phptuts.nl/view/39/
http://phptuts.nl/view/41/
http://phptuts.nl/view/1/
 
/home/joost

/home/joost

04/12/2009 16:48:00
Quote Anchor link
Ik zie dat je nieuw bent op dit forum en wil je daarom ten eerste van harte welkom heten :)
Daarnaast wil ik je er op wijzen dat wij géén scripts schrijven, we helpen je als je komt vast te zitten met een probleem.

Ik neem aan dat de beta key in een database staat?
Dan is het een kwestie van een extra veld toevoegen met de naam gebruikt en de (standaard) waarde 0.
Wanneer de gebruiker de key heeft gebruikt zet je de waarde op 1, hierdoor weet je dat de key al is gebruikt.
 
Dennis Commandeur

Dennis Commandeur

04/12/2009 16:52:00
Quote Anchor link
Dankje Joost. Ik kan nog niet heel veel php dus hulp is altijd welkom.

Ik wil zegmaar dat als je inlogt hij automatisch het de volgende keer niet doet?
 
Dennis Commandeur

Dennis Commandeur

04/12/2009 16:53:00
Quote Anchor link
Maar om het met de hand te doen is hinderlijk als je meerderen beta-keys hebt xd
 

04/12/2009 16:55:00
Quote Anchor link
Zou je als je wat wilt toevoegen / veranderen op edit Afbeelding willen drukken?
Nu bump je en dat is dus niet de bedoeling.

Ik zou als ik jou was eens die tutorials doorleren, daarin staat echt heel veel uitgelegd. Dingen die belangrijk zijn en die dus ook helpen jou droom waar te maken.
 
Dennis Commandeur

Dennis Commandeur

04/12/2009 16:56:00
Quote Anchor link
Heb jij een php tutorial waar ze dat uitleggen, met die max aantal inlogs enzo. en over inlogsystemen?
 
Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

04/12/2009 17:39:00
Quote Anchor link
Een tutorial over max aantal logins?
Misschien zal het er wel zijn, maar ik denk het niet..

Maak gewoon een database aan met het aantal keren dat hij via die key in kan inloggen. Iedere keer dat je inlogt doe je -1 en als het op 0 is kun je niet meer inloggen.

Ik zou eerst de tutorials van karl doorlezen, anders kom je niet ver.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.