logo nieuw bij laatste nieuwe topic krijgen??

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mrhocoma

mrhocoma

15/11/2005 15:28:00
Quote Anchor link
Ik wil in een overzicht van de laatste geposte weblogs bij de nieuwste een logo "nieuw" plaatsen voor de header die uit de database getoond wordt.

Kan iemand vertellen hoe ik dat het beste kan doen. Of is er ergens een functie voor te vinden??
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 00:45:17
 
Woopie100

Woopie100

15/11/2005 16:02:00
Quote Anchor link
bedoel je dat je zoiets krijgt?

- leuke dag
- raar verhaal
- nog iets geks (nieuw)
- dit is lol
- ik ging daar heen (nieuw)
 
Mrhocoma

mrhocoma

15/11/2005 17:09:00
Quote Anchor link
Niet helemaal, zoiets zou ook kunnen maar ik wil een logo (gif) voor het berichtje geplaatst hebben als het een nieuw bericht is boven aan de ljst. Zoals hier op de site bij Laatste php Scripts bijvoorbeeld.
 
Jelmer -

Jelmer -

15/11/2005 17:30:00
Quote Anchor link
Dan moet je dus of kijken naar de tijd van het laatste bericht en zeggen dat alle berichten die korter dan 5 minuten geleden zijn gepost of je moet van iedere gebruiker gaan bijhouden wat hij wel en niet gelezen heeft. En dat lijkt mij een bijna onmogelijke taak.

DUs dan kan je gewoon ook de datum uit de db mee ophalen, kijken of hij > is dan strtotime('-5 minutes'); en zoja, dan zet je er een plaatje voor.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.