Magento Hosting gezocht

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Jos

Jos

17/06/2009 13:54:00
Anchor link
PHPhulpers,

Ik ben op zoek naar Magento hosting.
Magento heeft redelijk hoge specs nodig om lekker te draaien.(http://www.magentocommerce.com/system-requirements)
Eisen:
- Geen 1000 domeinen op een server;
- 500MB-1GB ruimte;
- Hosting in Nederland, liefst middelgrote partij;
- Budget tot 20 euro per maand (afhankelijk van pakket);

Veel aanbieders die specifiek "Magento" pakketten aanbieden zijn erg duur, maar ik weet zeker dat er voldoende partijen zijn die wel aan de eisen voldoen en niet zo duur zijn. Wie of wie heeft goede ervaringen ergens?

* EDIT: Moet verplaatst worden naar webservers neem ik aan... foutje...:$
Quote:
Topic verplaatst naar (Web)Servers

SanThe
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jos
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 03:36:53
 
Mitchell

Mitchell

17/06/2009 13:58:00
Anchor link
One.com zit ik bij, heb ik al eens magento op gedraait en had er geen problemen mee. Hij voldoet ook redelijk aan je lijstje, alhoewel de hosting ergens in Noord Europa staat.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mitchell
 
Jos

Jos

17/06/2009 14:39:00
Anchor link
Mitchell schreef op 17.06.2009 13:58:
One.com zit ik bij, heb ik al eens magento op gedraait en had er geen problemen mee. Hij voldoet ook redelijk aan je lijstje, alhoewel de hosting ergens in Noord Europa staat.

Helaas is one.com helemaal niet wat ik zoek.
Servers niet in Nederland iig en ontiegelijk veel domeinen op een server, over de 1000 waardoor er op sommige servers overbelasting is.
Heb er de afgelopen 2 maanden nog 2 klanten weggehaald.
Overigens moet ik daarbij vermelden dat ik ook mensen heb waar hij wel lekker loopt...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jos
 
Lolbroek zegkniet

Lolbroek zegkniet

17/06/2009 15:15:00
Anchor link
Deze host is goed:
http://www.goedkopewebhoster.nl/

Draait in nederland en je hebt Cpanel + NL domein naam(lite pakket) = Totaal: €11.89 EUR Per jaar!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Lolbroek zegkniet
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

17/06/2009 16:35:00
Anchor link
@Hierboven: ziet er direct al onbetrouwbaar uit. Neen, geef mij dan maar Hosting2GO of Antagonist.
 
Lolbroek zegkniet

Lolbroek zegkniet

17/06/2009 17:07:00
Anchor link
Jezpur schreef op 17.06.2009 16:35:
@Hierboven: ziet er direct al onbetrouwbaar uit. Neen, geef mij dan maar Hosting2GO of Antagonist.

Het is echt betrouwbaar , Ik heb zelf daar een domein naam gekocht en ben erg tevreden. De helpdesk is ook erg goed, Bereikbaar Ma - Za Tot 18:00. 1X zei die dat mijn domein supsend was ofzo ik had een mailtje gestuurdt met de prioteit hoog en kreeg binnen 5 min. een mailtje terug. Ik heb deze tip van een vriend gekregen. Als je de site niet vertrouwd moet je daar niet kopen.
 
Gruus Van Woerkom

Gruus Van Woerkom

27/02/2011 23:34:27
Anchor link
Bij Magento hosting is snelheid erg belangrijk. Drukke servers leiden tot trage websites. Trage websites leiden tot het verliezen van bezoekers en lagere conversie.

Ik werk zelf bij Byte. Byte heeft voor Magento een aparte reeks applicatieservers ingericht, met losse databaseservers, losse shell/SSH-bakken en een hele reeks tooltjes. We hebben een animatie gemaakt over wat onze hosting doet. http://www.byte.nl/cms/producten/magento-hosting.html

Helemaal mooi is een eigen server, maar dat is relatief duur en kost veel onderhoud. Onze shared Magento kun je drie maanden gratis proberen, om te zien of het wat is. Begin 2011 hebben we een aanvullende dienst gelanceerd, Magento Monitor. Hiermee zie je gelijk of je een aantal instellingen goed hebt staan. http://www.byte.nl/blog/2011/02/18/magento-monitor-de-nieuwste-tool-op-het-service-panel/

Succes! Ik ben net zelf bezig met een eerste eigen Magento webshop, echt geweldig!

Gruus // Byte
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/02/2011 00:01:42
Anchor link
www.Deziweb.com, een zeer goede hosting. Heb er goede ervaring mee en hebben geloof ik ook speciale servers voor Magento installaties.
 
Chris -

Chris -

28/02/2011 09:49:23
Anchor link
Jongens, topic uit 2009..
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.