mail probleem Unrouteable address

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Lasrobotprogrammeur/operator

Heb je interesse in trekkers en beschik je overvlijmscherpse precisie? Solliciteer dan op deze vacature! Als Lasoperator ben je vooral bezig met het maken van nieuwe lasrobotprogramma’s en het optimaliseren van bestaande programma’s, zowel online als offline (incl. het bedienen van de Lasrobots). Daarnaast draag je bij aan een optimaal rendement van de las robots. Verder heb je de volgende werkzaamheden: Het meewerken als operator c.q. Robotlassen niveau 2 (van complexe samenstellingen/halffabricaten), het om- en instellen van de diverse stations van lasmallen (productdragers), het afwerken van laswerk (verwijderen lasspetters en oxiden), het bewaken van de machineplanning (op bewerkingen) incl. de

Bekijk vacature »

Cloud Developer

Cloud Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Full stack developer

Functie Binnen een ontzettend stimulerende werkomgeving kom jij te werken in een software team van 14 developers. Met ontzettend stimulerend bedoel ik een modern pand, wat voorzien is van alle nodige soft- en hardware, zodat jij jouw werk goed kan uitvoeren. Daarnaast zitten ze in een bos, waardoor je in een groene omgeving rustig kunt werken. Het team bestaat uit front end, back end en full stack developers. Jij krijgt dus de keuze hier waar jij jezelf het liefst op zou richten, maar de voorkeur gaat uit naar back end. Er wordt hier Scrum (agile) gewerkt in multidisciplinaire teams met

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in regio Etten-Leur zijn wij op zoek naar een Fullstack Developer met PHP/Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het bouwen van maatwerk software voor klanten die actief zijn in een specifieke markt. Als fullstack developer ben je samen met een enthousiast team van 7 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en innovatie van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Verder ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Ervaring met Laravel is een must. Om de klant zo goed mogelijk te

Bekijk vacature »

Medior/Senior Python developer (Django)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en werken ze met pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Er is een kwaliteitsfocus en dan biedt ruimte om verbeteringen echt door te voeren binnen de gehele

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Modern, innovatief en Informeel bedrijf waar veel mogelijk is Werken met diverse robot merken Meehelpen met inbedrijfstellingen bij de klant De organisatie Hier ga je aan de slag Dit groeiende bedrijf van totaaloplossingen in de automatisering van productieprocessen, is hoofdzakelijk actief in de Benelux. Vanuit het kantoor in regio Amersfoort worden veel oplossingen geboden in de vorm van robotica. Geen project is hetzelfde wat garant staat voor bijzonder veel afwisseling. De bedrijfsgrootte is ongeveer 80 man. Van gerobotiseerde machinebeladingen tot aan assemblage automatiseringen wordt vanuit krachtige engineering maatwerk equipment geleverd.

Bekijk vacature »

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

Java Full Stack Developer

Java Full Stack developer What makes Cognizant a unique place to work? The combination of rapid growth and an international and innovative environment! This is creating a lot of opportunities for people like YOU — people with an entrepreneurial spirit who want to make a difference in this world. At Cognizant, together with your colleagues from all around the world, you will collaborate on creating solutions for the world's leading companies and help them become more flexible, more innovative and successful. And this is your chance to be part of the success story: we are looking for a (Senior) Java

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen, implementeren en testen van PHP-oplossingen en Apps voor klanten en bedrijfsprocessen; Opstellen van requirements en uitwerken van de oplossingen; Testen van software en borgen van een soepele overdracht, inclusief documentatie; Proactief adviseren vanuit eigen expertisegebied over ontwikkelingen en verbeterpunten in technische toepassingen en processen binnen de organisatie. Hier ga je werken De organisatie is een ambitieuze en vooruitstrevende speler in de markt in de regio Rotterdam. Ze zijn de snelst groeiende in hun branche. Met een excellent aanbod en service willen zij de beste keuze zijn voor hun bestaande en nieuwe klanten. Dit alles doen

Bekijk vacature »

Back end developer PHP

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Heb je kort geleden jouw HBO diploma ICT development behaald? Of zit je nog aan het begin van je carrière en heb je affiniteit met C#.NET? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Oosterhout zijn wij op zoek naar een fullstack developer. Als C#.NET developer werk je samen met een vooruitstrevend team aan het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten. Je hebt affiniteit met SQL, maar nog belangrijker is dat je kennis en ervaring hebt met C#.NET. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het ontwikkelen van onze high-availability en high-performance backend; Je begint de dag rond 8:30

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als front end developer gaat werken binnen de teams van onze klant, uiteraard met alle moderne technieken. Opdrachten worden echt gericht op jouw leerdoelen en jouw behoeftes. Wij hebben een omgeving gecreëerd waarin je echt jezelf kan zijn en waar echt gekeken wordt naar jouw voorkeuren. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en dan ga weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en dus jezelf snel ontwikkelen. Eisen Je bent communicatief vaardig en houdt van een dynamische omgeving Je hebt HBO werk- en denkniveau Je hebt gedegen kennis

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale aspecten van Coolblue. Wat doe je als Junior PHP Developer bij Coolblue? Als Junior PHP Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen om te groeien als Junior Developer. Op dat moment komt je wil om steeds te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te kunnen maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan ook goed

Bekijk vacature »

Full-stack Developer

As a Full-stack developer at KUBUS, you will develop the (web)applications and services of BIMcollab. You will work on both the front- and back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual developer you can have an impact and really make a difference. Our development team consists of over 40 developers, testers, scrum masters and product owners, divided over

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider in onderwijsland. Wat vragen

Bekijk vacature »
- Roland -

- Roland -

28/01/2014 10:52:44
Quote Anchor link
Sinds ik 2 domeinen naar versio heb verhuisd, kan vanaf mijn eigen mail adres geen mail meer naar hen sturen. Ik krijg de mail onmiddellijk terug: Unrouteable address

ik heb dat al weken geleden aangekaart, en zeggen ze dat het wel aan mn eigen mail zal liggen

Hoe kun je dit checken, wat er gebeurd, waar de fout zit en bovenal uiteindelijk dit op te lossen !?

Elke info is welkom !

Voor de volledigheid het betrefd:
[email protected] &
[email protected]

Voor de verhuizing was er dus geen probleem, dus eerlijk gezegd wantrouw ik de antwoorden van versio beetje (al veel verschillende dingen gehoord.... ze vinden dit vervelende problemen dus het ligt aan mij niet aan hun)

Als laatste kreeg ik nu dit te horen:

Uw server kan denk ik niet de domeinen resolven.
Unrouteable address
Controleer of er in /etc/resolv.conf wel dns servers zijn opgegeven.

Ik heb toegang tot dns in Dadmin maar ik weet niet wat ik met die opmerking moet.
 
PHP hulp

PHP hulp

06/10/2024 12:42:19
 
- SanThe -

- SanThe -

28/01/2014 11:17:02
Quote Anchor link
Is je DNS wel in orde en heb je MX records?
 
Chris PHP

Chris PHP

28/01/2014 11:21:57
Quote Anchor link
Even voor de duidelijkheid betreft het hier interne mail wisseling, aangezien je aangeeft je eigen emailadres. Of heb je het hier over een email vanaf hotmail o.i.d.?

Als het intern betreft kan het zijn dat je in DirectAdmin even een vinkje moet zetten voor de mail MX dat hij interne servers mag resolven.
 
- Roland -

- Roland -

28/01/2014 11:33:13
Quote Anchor link
Hoi San The,

ja er zal ergens "iets" NIET in orde zijn,

ik zoek 'het probleem ' overigens bij het ontvangende account ( díe is verhuisd, bij mn verstuur mail account is niets veranderd)

in directadmin zie ik bij dns instelling voor MX alleen dit staan:

dedomeinaam.com. MX 10 mail
dedomeinaam.com. TXT "v=spf1 a mx ip4:159.253.0.17 ~all"

(dat zie ik ook bij andere domeinen staan)
 
- SanThe -

- SanThe -

28/01/2014 11:34:44
Quote Anchor link
Heb je ook een A record mail?
 
- Roland -

- Roland -

28/01/2014 11:39:35
Quote Anchor link
@Chris

nee geen interne mail

het zijn allen mail account vd(op) de eigen domein: [email protected]

ik verstuur via roundcube, maar alleen de verhuisde account geven (ontvangst?)problemen.

Toevoeging op 28/01/2014 11:43:44:

@San The

Ja sorry deze staat er ook nog:

mail A 159.253.0.17


ps. de website zelf doet het nu goed, al stonden daar eerst nog oude dns instellingingen in (had backup van oude server op de nieuwe server teruggeplaatst. ik zie daar nu geen oude verwijzingen staan)
Gewijzigd op 28/01/2014 11:55:33 door - Roland -
 
- SanThe -

- SanThe -

28/01/2014 11:55:24
Quote Anchor link
Van hier uit kan ik met

traceroute 159.253.0.17

dat adres niet vinden.
 
- Roland -

- Roland -

28/01/2014 11:58:03
Quote Anchor link
traceroute kent mijn cmd niet !?

maar

ping 159.253.0.17

is ok
 
Michael -

Michael -

28/01/2014 11:59:12
Quote Anchor link
Hier vind ie 'm wel. Misschien is het nou opgelost?
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Tracing route to vserver20.axc.nl [159.253.0.17]
over a maximum of 30 hops:

  7     4 ms     4 ms     4 ms  nl-ams04a-ri2-xe-0-0-0.aorta.net [84.116.132.218
]
  8     5 ms    15 ms     4 ms  tge2-4.ams01-1.nl.as5580.net [78.152.62.21]
  9     4 ms     5 ms     4 ms  eth1-1.core1.ams1.nl.atrato.net [78.152.44.63]
 10     5 ms     4 ms     8 ms  eth1-6.core1.ams2.nl.atrato.net [78.152.34.14]
 11     6 ms     5 ms     5 ms  eth2-5.edge1.ams5.nl.atrato.net [78.152.44.133]

 12     9 ms     5 ms     5 ms  eth2-4.edge1.rtd1.nl.atrato.net [78.152.44.32]
 13     6 ms     6 ms     6 ms  rijndata-42755-gw.ztm1.nl.as5580.net [78.152.32.
182]
 14     6 ms     6 ms     6 ms  rtr01.zmr001.uxw.nl [46.21.175.34]
 15     6 ms     6 ms     6 ms  vserver20.axc.nl [159.253.0.17]

Trace complete.


Toevoeging op 28/01/2014 11:59:52:

- Roland - op 28/01/2014 11:58:03:
traceroute kent mijn cmd niet !?

maar

ping 159.253.0.17

is ok

tracert
 
- SanThe -

- SanThe -

28/01/2014 12:00:28
Quote Anchor link
Ping doet het hier ook.
 
Chris PHP

Chris PHP

28/01/2014 12:02:08
Quote Anchor link
Met nslookup kom ik op de volgende server uit.

Naam: vserver20.axc.nl
Address: 159.253.0.17

Staan je verhuisde domeinen ook in /etc/virtual/domains

Maar wat is nu precies het probleem.
- Kun je niet verzenden?
- kun je niet ontvangen?
- Test je met een 'intern' account dus vanaf dezelfde servers misschien andere domeinen.
- Test je vanaf een extern mail adres zoals hotmail.

Omschrijf je probleem eens iets uitgebreider. Vooral zonder domeinen en deze info kun je niet veel.

P.S. het is tracert niet traceroute
Gewijzigd op 28/01/2014 12:11:27 door Chris PHP
 
- Roland -

- Roland -

28/01/2014 12:36:35
Quote Anchor link
In win 7 is het cmd tracert
die geeft bij mij ook zo iets....

Maar wat zegt dat over mail .... ??

Het probleem:
Sinds ik 2 domeinen naar versio heb verhuisd, kan vanaf mijn eigen mail adres geen mail meer naar hen sturen. Ik krijg de mail onmiddellijk terug: Unrouteable address
 
Chris PHP

Chris PHP

28/01/2014 12:39:27
Quote Anchor link
@Roland,

Dit is toch exact het zelfde als wat nu al 3x verteld.

Wat bedoel je nu met eigen e-mailadres?
En beantwoord mijn andere vragen eens.

Nogmaals ik kan je niet helpen met de info die je nu leverd.
 
- Roland -

- Roland -

28/01/2014 13:47:49
Quote Anchor link
Ha Chris,

ja, maar je vroeg het ook nogmaals (verzenden/ontvangen ?) vandaar nogmaals: versturen

Maar ik weet iets meer: vanaf mijn gmail account kan ik wel naar hen versturen (en ze ontvangen het ook)
mijn vanaf mijn mailaccount: ik gebruik roundcube, kan ik dus (sinds die domeinen zijn verhuist) niet versturen cq. niet naar hen mailen (krijg onmiddelijk: error Unrouteable address )
Voor de rest doet mijn mail het gewoon goed....
Ik snap dit niet, een ongelukkige samenloop omstandigheden ??

Ja, het is een raar, lastig probleem,

Advies, ideeën blijfen welkom.
 
Chris PHP

Chris PHP

28/01/2014 13:53:36
Quote Anchor link
Dus jou mailaccount is wel degelijk een intern adres! Als je dat nu vervolgens direct meld kunnen we je beter helpen.

Dus nogmaals mijn eerste tip: Kijk in DirectAdmin bij je mail records en zorg dat het vinkje voor intern resolve goed staat. Dit probleem heb ik zelf ook al eens ondervonden, na de wereld ging goed maar domeinen op mijn eigen server kwamen niet aan.

Het was dat vinkje, die wordt gebruikt om te bepalen of je de eigen DNS gebruikt of die van een externe host.

Mocht dat niet werken check dan of je verhuisde domeinen in /etc/virtual/domains staan.

Overigens zijn deze domeinen ook echt gekoppeld aan een mailserver of zijn het redirects/pointers?
Gewijzigd op 28/01/2014 13:57:43 door Chris PHP
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.