Mailafzender

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior PHP Developer

As a Senior PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible and you choach other colleagues on the hard and soft skills. How do I become a Senior PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little TypeScript or other technologies that might be used. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the

Bekijk vacature »

Lasrobotprogrammeur/operator

Heb je interesse in trekkers en beschik je overvlijmscherpse precisie? Solliciteer dan op deze vacature! Als Lasoperator ben je vooral bezig met het maken van nieuwe lasrobotprogramma’s en het optimaliseren van bestaande programma’s, zowel online als offline (incl. het bedienen van de Lasrobots). Daarnaast draag je bij aan een optimaal rendement van de las robots. Verder heb je de volgende werkzaamheden: Het meewerken als operator c.q. Robotlassen niveau 2 (van complexe samenstellingen/halffabricaten), het om- en instellen van de diverse stations van lasmallen (productdragers), het afwerken van laswerk (verwijderen lasspetters en oxiden), het bewaken van de machineplanning (op bewerkingen) incl. de

Bekijk vacature »

IT Manager team PaaS

TenneT is hard groeiende om haar ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Lead PaaS die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je wordt de Teammanager (Lead) van een nieuw team binnen de afdeling Basic van Information Technology and Facilities (ITF) van TenneT. Het team heet Platform as a Service. Hier wordt elke dag in een goede sfeer met zijn allen hard gewerkt om vanuit IT

Bekijk vacature »

Infrastructure Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12945 Introductie Our client is one of the most innovative companies within the Netherlands. Currently we are looking for an Infrastructure Platform Engineer. Within this role you will be developing the infrastructure. Functieomschrijving Within this role you are responsible in the development of our distributed data and compute platform infrastructure. You will design, develop and implement new features and fixes. Next to this you will integrate and configurate other packages that supports the development of tuning applications within the organisation. You will support customer sites remotely. Design and implement the

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Lead Front-end developer

Functie Hun huidige applicatie worden ontwikkeld in o.a. React, Redux, TypeScript. Ze werken graag met de nieuwste technieken en tooling en zoeken ook developers die hier proactief op zoek naar gaan. Als senior/lead developer ben je een kartrekker in het team. Naast het meedenken over bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Zo kun je bijvoorbeeld 1 dag in de week met 2 collega’s bezig zijn om samen met hen te kijken naar hun ontwikkeling, doelstellingen en uiteraard de gewenste begeleiding hierin. Hiernaast sta je als

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Cobol Applicati

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 7 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: In de applicatie ETM zijn nu de inningsvoorzieningen voor ongeveer 25 aangifte- en aanslagmiddelen opgenomen. ETM is een extern aangeschafte service en het huidige contract met leverancier Oracle loopt af op 31-12-2022. Het programma uitfaseren ETM heeft als doel om vervanging te realiseren waarmee alle nu in gebruik zijnde ETM ondersteuning wordt overgenomen in nieuwe Inningsvoorzieningen om de continuïteit van de inningsprocessen te waarborgen. Eén van de inningsvoorzieningen die voor het einde van 31-12-2022

Bekijk vacature »

Traineeship Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij start via ons bij deze opdrachtgever als Trainee Java ontwikkelaar, tijdens het traineeship ga je in 1 jaar van de basis naar professioneel Java ontwikkelaar. Je start samen met een groep trainees, volgt de aangeboden cursussen en gaat aan de slag bij één van onze opdrachtgevers. Na een aantal maanden volgt de volgende opdracht. Door de groei in jouw rol kom je op steeds complexere opdrachten terecht. Veel afwisseling dus. Collega’s met ervaring helpen je bij deze groei en samen met jouw coach ga je een persoonlijke leerplan opzetten om jou

Bekijk vacature »

Back end developer

Functie Jij als full stack ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor 90% van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van grote maatwerk applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. De technische uitdaging momenteel is dat

Bekijk vacature »

Junior Front-End Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale oplossingen van Coolblue. Wat doe je als Junior Front-End Developer bij Coolblue? Als Junior Front-End Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen. Op dat moment komt je wil om te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan goed van pas! Ook Junior Front-End Developer worden bij Coolblue?

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij graag aan de slag als C# ontwikkelaar en jouw skills verder ontwikkelen? Zoek niet verder! Als C# ontwikkelaar ga je aan de slag met de volgende taken: (verdere) ontwikkeling van de software voor de interne processen binnen een .net omgeving; optimaliseren van de dataprocessing; ontwerpen en implementeren van zowel desktop- als web-programmatuur; ontwikkeling van tools ten behoeve van consultants en klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Den Bosch. Zij ontwikkelen business intelligence software voor een specifieke branche. Dit houdt in dat zij dashboards ontwikkelen

Bekijk vacature »

Front-end Developer Magento 2/Wordpress

Voor het aantrekkelijk houden en steeds vernieuwen van de huidige websites en webshops en het meedenken in de marketing zijn wij per direct op zoek naar een ervaren Front-end developer met gedegen kennis van Magento 2 (webshops) en Wordpress (websites). Wat bieden wij jou Mooi salaris! Meteen op contract bij de opdrachtgever! Gezellig, Kempisch bedrijf! 35 uur per week! Auto van de zaak! Wie ben jij Van een front-end developer verwachten wij: Een afgeronde Bachelor ICT opleiding met profiel ICT & Media Design. Dat je in het bezit bent van een Magento 2 professional front-end developer certificaat; Je hebt ruime

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Daniel

Daniel

08/09/2006 20:27:00
Quote Anchor link
Ik heb een php mailscriptje, waarin je het mailadres van de verzender en de ontvanger meot weergeven, hij schrijft al deze gegevens in de mail, maar als ik het mailtje binnenkrijg staat er als mailadres van de afzender [email protected] ofzo.
Heeft iemand eens script dat ik mijn variabele (van mail verzender) als mailadres kan laten zien, ofdat als je mail terugstuurt naar die mail word verstuurd, ipv dat rare mailadres:S

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 10:30:58

Frank -

Frank -

08/09/2006 20:28:00
Quote Anchor link
Wat is er mis met de handleiding? Daar staat het letterlijk...

http://www.php.net/manual/en/function.mail.php

Daniel

Daniel

08/09/2006 20:58:00
Quote Anchor link
ik snap je dus niet, ik zie nergens iets staan wat mijn vraag beantwoord, want ik wil alleen dia [email protected] vervangen door het emailadres van de ontvanger (dat deze heeft ingevuld)

Bart Waarom verplicht

Bart Waarom verplicht

08/09/2006 21:03:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php
$to
      = '[email protected]';
$subject = 'the subject';
$message = 'hello';
$headers = 'From: [email protected]' . "\r\n" .
   'Reply-To: [email protected]' . "\r\n" .
   'X-Mailer: PHP/' . phpversion();

mail($to, $subject, $message, $headers);
?>

Lezen :).

Daniel

Daniel

08/09/2006 21:23:00
Quote Anchor link
bedankt, maar ik ben er nog steeds niet uit hoe ik dit toepas in mijn script
In mijn html staat een form, en de gegevens hiervan worden in mn php script gebruikt voor te mailen.
dit is mijn php bestand, kan iemand me even helpen hoe ik dit toepas in mn script?:

<html>
<head><title>PHP Mail Sender</title></head>
<body>
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
<?php

/* All form fields are automatically passed to the PHP script through the array $HTTP_POST_VARS. */
$emailverz = $HTTP_POST_VARS['emailverz'];
$emailontv = $HTTP_POST_VARS['emailontv'];
$subject = $HTTP_POST_VARS['subject'];
$message = $HTTP_POST_VARS['message'];

/* PHP form validation: the script checks that the Email Verzender field contains a valid email address and the Subject field isn't empty. preg_match performs a regular expression match. It's a very powerful PHP function to validate form fields and other strings - see PHP manual for details. */
if (!preg_match("/\w+([-+.]\w+)*@\w+([-.]\w+)*\.\w+([-.]\w+)*/", $emailverz)) {
  echo "<h4>Invalid email address</h4>";
  echo "<a href='javascript:history.back(1);'>Back</a>";
}
elseif ($subject == "") {
  echo "<h4>No subject</h4>";
}

/* PHP form validation: the script checks that the Email Ontvanger field contains a valid email address and the Subject field isn't empty. preg_match performs a regular expression match. It's a very powerful PHP function to validate form fields and other strings - see PHP manual for details. */
if (!preg_match("/\w+([-+.]\w+)*@\w+([-.]\w+)*\.\w+([-.]\w+)*/", $emailontv)) {
}
}

$emailverz = 'From: [email protected]' . "\r\n" .
   'Reply-To: [email protected]' . "\r\n" .

/* Sends the mail and outputs the "Thank you" string if the mail is successfully sent, or the error string otherwise. */
elseif (mail($emailontv,$emailverz,$subject,$message,$headers)) {
  echo "<h4>Thank you for sending email</h4>";
}
else {
  echo "<h4>Can't send email to $email</h4>";
}

?>

</body>
</html>

Robert Deiman

Robert Deiman

08/09/2006 21:25:00
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php
$to
      = '[email protected]';
$subject = 'the subject';
$message = 'hello';
$headers = 'From: '.$emailverz."\r\n" .
   'Reply-To: '.$emailverz . "\r\n" .

?>

ff aangepast zodat het nu nog duidelijker moet zijn.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert Deiman

Daniel

Daniel

08/09/2006 21:31:00
Quote Anchor link
omfg, hij doet het nog steeds niet, dit is mijn code van mn php bestand:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
<?php

/* All form fields are automatically passed to the PHP script through the array $HTTP_POST_VARS. */
$emailverz = $HTTP_POST_VARS['emailverz'];
$emailontv = $HTTP_POST_VARS['emailontv'];
$subj = $HTTP_POST_VARS['subject'];
$msg = $HTTP_POST_VARS['msg'];

$to      = '$emailontv';
$subject = '$subj';
$message = '$msg';
$headers = 'From: '.$emailverz."\r\n" .
   'Reply-To: '.$emailverz . "\r\n" .

?>

en dit is de code van mn html bestand:

<html>
<head><title>Mail sender</title>
</head>
<body>
<form action="test.php" method="POST">
<p><b>Email Ontvanger</b> <br>
<input type="text" name="emailontv" size=40>
</p>
<p><b>Email Verzender </b><br>
<input type="text" name="emailverz" size=40>
</p>
<p><b>Subject</b><br>
<input type="text" name="subj" size=40>
<p><b>Message</b><br>
<textarea cols=40 rows=10 name="msg"></textarea>
<p><input type="submit" value=" Send ">
</form>
</body>
</html>

Daniel

Daniel

08/09/2006 21:32:00
Quote Anchor link
en ja, ik weet t, ik ben niet echt handig met php, ben tijdje geleden begonnen en is er alweer even niet van gekomen

Frank -

Frank -

08/09/2006 21:33:00
Quote Anchor link
Misschien wat lullig, maar:
From = engels voor 'van'
Reply-to = engels voor 'antwoord aan'

Zo moeilijk kan het toch niet zijn...

Verder raad ik je aan om gewoon eens wat te proberen, in het ergste geval lukt het niet in 1x. Maar van je fouten leer je, dus daar steek je meer van op dat kant-en-klare antwoorden van een ander zo maar te kopieeren in je script.

Ps. $HTTP_POST_VARS['emailverz'] is ernstig verouderd, dat moet zijn $_POST['emailverz']. Dit geldt uiteraard voor de andere variabelen die op deze ouderwetse manier zijn genoteerd.

Daniel

Daniel

08/09/2006 21:45:00
Quote Anchor link
hij moet gezien worden als from emailverz (emailverzender) en reply to emailverzender, dus dat klopt wel
maja, voor de rest snapk r geen hol meer van

Frank -

Frank -

08/09/2006 21:51:00
Quote Anchor link
Quote:
maja, voor de rest snapk r geen hol meer van
Tja, welke rest? En wat heb je al geprobeerd om deze 'rest' voor jezelf alsnog duidelijk te krijgen? Op deze manier maak je het anderen onmogelijk om jou te helpen, geen mens die weet wat jij verstaat onder 'de rest'.

Daniel

Daniel

08/09/2006 22:03:00
Quote Anchor link
ik snap niet wat r four is in mn script
heb gewoo geddaan wat jullie hebben gezegd

Leroy Boerefijn

Leroy Boerefijn

08/09/2006 22:09:00
Quote Anchor link
trouwens de:
Code (php)
1
2
3
$to      = '$emailontv';
$subject = '$subj';
$message = '$msg';

is zinloos en als je dit gebruikt moet het iniedergeval zonder de ' zijn dus zo:
Code (php)
1
2
3
$to      = $emailontv;
$subject = $subj;
$message = $msg;

voor de rest weet ik het ook niet egt..

wat je altijd ook nog kan proberen is alle variabele echo'en om te kijken of ze wel bestaan

Leroy Boerefijn

Leroy Boerefijn

08/09/2006 22:11:00
Quote Anchor link
(zonder de ' is omdat het variabele zijn)

Frank -

Frank -

08/09/2006 22:14:00
Quote Anchor link
Quote:
ik snap niet wat r four is in mn script
En dan nog eens een keer in het Algemeen Beschaafd Nederlands en dan zonder spel- en of tikfouten graag.

(die andere regel kan ik nog net ontcijferen, al had je ook daar wel wat extra moeite voor mogen doen. We zijn hier om elkaar te helpen, niet om topics te ontcijferen.)

Daniel

Daniel

14/09/2006 19:54:00
Quote Anchor link
sorry, kwas een paar dagen afwezig, en heb nu helaas even niet veel tijd vanwege mijn stage
zodra ik tijd heb proberen we t weer
Grtz
D@niel

K i p

K i p

14/09/2006 20:15:00
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
<?php

/* All form fields are automatically passed to the PHP script through the array $_POST. */
$emailverz = $_POST['emailverz'];
$emailontv = $_POST['emailontv'];
$subject = $_POST['subject'];
$message = $_POST['message'];
$headers = 'From: '.$emailontv."\r\n" .
   'Reply-To: '.$emailontv."\r\n" .

/* PHP form validation: the script checks that the Email Verzender field contains a valid email address and the Subject field isn't empty. preg_match performs a regular expression match. It's a very powerful PHP function to validate form fields and other strings - see PHP manual for details. */
if (!preg_match("/\w+([-+.]\w+)*@\w+([-.]\w+)*\.\w+([-.]\w+)*/", $emailverz)) {
}
}

/* PHP form validation: the script checks that the Email Ontvanger field contains a valid email address and the Subject field isn't empty. preg_match performs a regular expression match. It's a very powerful PHP function to validate form fields and other strings - see PHP manual for details. */
if (!preg_match("/\w+([-+.]\w+)*@\w+([-.]\w+)*\.\w+([-.]\w+)*/", $emailontv)) {
}
}

/* Sends the mail and outputs the "Thank you" string if the mail is successfully sent, or the error string otherwise. */
elseif (mail($emailverz,$subject,$message,$headers)) {
  echo "<h4>Thank you for sending email</h4>";
}
else {
  echo "<h4>Can't send email to $email</h4>";
}

?>

Daniel

Daniel

14/09/2006 20:38:00
Quote Anchor link
OMG, hij deed t bijna perfect, even 1 paar lettertjes gewijzig in zn POST gedoe en hij werkt
dank u 10000 maal =D

K i p

K i p

14/09/2006 21:18:00
Quote Anchor link
Geen probleem :-)

Daniel

Daniel

14/09/2006 21:39:00
Quote Anchor link
alleen 1 probleempje, of hotmail is zeeer sloom, of hotmail verwijdert m automatisch, wat nu....

PHP Newbie

PHP Newbie

14/09/2006 21:52:00
Quote Anchor link
En nu, nu heb je een werkend script, en snap je zelf dus niet waar de fout zat.

Oftewel, je hebt er niks van geleerd, en volgende keer komt deze vraag weer.

Voor je volgende vraag zou ik even zoeken op php mail headers

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.