Mailserver

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end Angular developer

Functie In jouw rol als Front-End developer werk je samen met de backend developers om middels tweewekelijkse sprints het platform naar een hoger niveau te tillen. Hiernaast heb je affiniteit met data en werk je graag samen met het team om de gegevensintegriteit en -beveiliging te waarborgen, om ervoor te zorgen dat de gebruiker wereldwijd de beste SaaS-services heeft. Deze organisatie heeft meer dan 100 mensen in dienst, waarvan er 45 in Nederland werken. Het ontwikkelteam bestaat uit 10 mensen en is verdeeld in 2 scrumteams. Het eerste team bestaat uit Java en Scala ontwikkelaars. Het tweede team, waar jij

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Heb je kort geleden jouw HBO diploma ICT development behaald? Of zit je nog aan het begin van je carrière en heb je affiniteit met C#.NET? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Oosterhout zijn wij op zoek naar een fullstack developer. Als C#.NET developer werk je samen met een vooruitstrevend team aan het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten. Je hebt affiniteit met SQL, maar nog belangrijker is dat je kennis en ervaring hebt met C#.NET. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het ontwikkelen van onze high-availability en high-performance backend; Je begint de dag rond 8:30

Bekijk vacature »

Back-end developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde SQL Developer/ functioneel consultant. Jij wordt verantwoordelijk voor zowel het ontwerpen en implementeren van SQL-databases als voor het in kaart brengen van de bedrijfsprocessen van een organisatie en het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Ontwerp en implementatie van SQL-databases: Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Analyse van bedrijfsprocessen: Je analyseert de bedrijfsprocessen van de organisatie om de behoeften van de klant te begrijpen en te vertalen naar

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Psst hé jij daar! Op zoek naar een nieuwe uitdaging als developer? Wacht niet langer en reageer direct. In deze functie ga je bij een familiebedrijf werken als developer. Je gaat maatwerk software ontwikkelen met de Microsoft stack. Je gebruikt technieken als C#, ASP.NET en MVC. Je werkt in een leuk team van andere developers. Je krijgt veel vrijheid in je werk en kan flexibel werken. Dagje thuiswerken? Geen probleem! Daarnaast is er veel ruimte om écht mee te denken met het bedrijf en met de klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Vanaf

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een gewaardeerde werkgever in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Veel begeleiding en de kans om je verder te ontwikkelen als software developer. Dat kunnen wij jou bieden bij deelname aan deze leuke traineeship. Je krijgt een mentor toegewezen die jou alle kneepjes van het vak leert. Heb jij al wat ervaring als software developer? Daar worden wij heel blij van! Lees snel verder! Bedrijfsprofiel Als software developer neem je deel aan een trainings programma in de omgeving van Haarlem waar je persoonlijk wordt begeleidt, zodat je alle kneepjes van het vak leert. Aan de hand van jouw kennis en ervaring krijg je een persoonlijk opleidingstraject. Je gaat

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Create elegant interfaces using VueJS for thousands of users? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Front-end Developer. Thanks to your efforts, our services are always presented in style. As a Front-end Developer you are responsible for website development and improving customer experience based on data analyze. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Front-end Developer you score by: Writing elegant, testable components without side-effects to provide functionality to the users Website development, adding

Bekijk vacature »

Python Developer

Dit ga je doen Als Python Developer ben je verantwoordelijk voor: Het ontwikkelen van Stuurprogramma's in Python zodat er verbindingen kunnen worden gelegd tussen besturingssystemen en (AV) hardware; Het testen en debuggen van Stuurprorgamma's; Het communiceren met noodzakelijke partijen in gevallen waar extra technische details nodig zijn om een Stuurprogramma te ontwikkelen of problemen op te lossen; Het maken van de nodige technische documentatie (in het Engels); Het participeren in een Scrum/Agile omgeving. Hier ga je werken Deze internationale organisatie is wereldwijd een succesvol producent en leverancier van professionele AV hard- en software. Klanten gebruiken de producten o.a. voor het

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer (React)

Functie Met een ontwikkelafdeling van ruim 20 collega’s is dit zo ongeveer de helft van alle medewerkers. De software(ontwikkeling) is dan ook de drijvende kracht binnen de organisatie. Ze werken aan het verbeteren dan de bestaande, maar zeker ook nieuwe producten. De software bestaat uit verschillende (React) webapplicaties, maar ook een mobile (React native) app. Hierdoor kom je met verschillende uitdagingen in aanraking en is Mobile kennis natuurlijk mooi meegenomen. De software wordt door vele duizenden professionals dagelijks gebruikt en bevatten grote hoeveelheden data. Aan het team de uitdaging om hierin de best mogelijke gebruiksvriendelijkheid neer te zetten door gebruik

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail; Verantwoordelijk voor de front-end werkzaamheden; Naast de front-end werk je ook aan de backend. Hier ga je werken Als Full Stack Developer komt je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development

Bekijk vacature »

Back-end PHP Developer

Dit ga je doen Her- en uitbouwen van het inhouse softwareplatform dmv PHP; Onderhouden van bovengenoemd platform in PHP; Sparren met het team; Meedenken over nieuwe functionaliteiten, security etc; Jouw input leveren aan het proces door op de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen etc. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de omgeving van Alkmaar, levert wereldwijd oplossingen op het gebied van IT. Dag in dag uit werken zij met veel passie aan hun product waarmee ze streven naar verbeteringen binnen zorg. Voor onze klant zijn we op zoek naar een medior PHP Developer. Je komt te werken

Bekijk vacature »

IT Manager team PaaS

TenneT is hard groeiende om haar ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Lead PaaS die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je wordt de Teammanager (Lead) van een nieuw team binnen de afdeling Basic van Information Technology and Facilities (ITF) van TenneT. Het team heet Platform as a Service. Hier wordt elke dag in een goede sfeer met zijn allen hard gewerkt om vanuit IT

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

Software developer (Python)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en houden ze zo nu en dan pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Je hebt in je werk oog voor kwaliteit, risico’s en het klantbelang. Communicatie met

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Pieter Boussaer

Pieter Boussaer

16/08/2006 13:43:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik wil op men windows XP een mailserver installeren. Ik heb nu een apache webserver.
Maar ik weet niet goed welke servers er bestaan en welke goed is.

Kunnen jullie mij helpen.

Grtzz Pieter
 
PHP hulp

PHP hulp

08/05/2024 00:36:30
 
- wes  -

- wes -

16/08/2006 13:44:00
Quote Anchor link
sendmail , postfix goede veel gebruikte stabiele systemen
 
Jasper

jasper

16/08/2006 13:45:00
Quote Anchor link
dit kan je op verschillende manieren aanpakken. Er zijn pakketten met een eigen web interface of je kan bv je mailserver uitlezen met een IMAP client dat dan op je apache server draait.
 
Niek s

niek s

16/08/2006 13:48:00
Quote Anchor link
postfiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiXX!!! yeah! :p
 
Pieter Boussaer

Pieter Boussaer

16/08/2006 13:53:00
Quote Anchor link
En hoe installeer je dat?

Ik heb een .tar.gz gedownload ofzoiet?

Hoe pak je dit uit?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Pieter Boussaer
 
- -

- -

16/08/2006 13:57:00
 
Pieter Boussaer

Pieter Boussaer

16/08/2006 14:00:00
Quote Anchor link
ja en dan?
 
- wes  -

- wes -

16/08/2006 14:00:00
Quote Anchor link
Ik zou het van de officele sites halen, tis very active project. betekend elke week wel een update. Download.com is meestal oud spul
 
Ponzi

Ponzi

16/08/2006 14:03:00
Quote Anchor link
Wel, ik zoek ook al een tijdje zoiets.

Is het mogelijk om bijvoorbeeld (via PHP) om de 5 minuten je mails binen te halen en dan via Outlook te bekijken. Op de Server binnenhalen dan hé ;) en dan dat outlook ze van de server thuis haalt?

Of moet je daar special software voor gebruiken?
 
- SanThe -

- SanThe -

16/08/2006 15:10:00
Quote Anchor link
Ponzi:
Wel, ik zoek ook al een tijdje zoiets.

Is het mogelijk om bijvoorbeeld (via PHP) om de 5 minuten je mails binen te halen en dan via Outlook te bekijken. Op de Server binnenhalen dan hé ;) en dan dat outlook ze van de server thuis haalt?

Of moet je daar special software voor gebruiken?

En wat is daar het nut van?
 
- SanThe -

- SanThe -

16/08/2006 15:11:00
Quote Anchor link
Pieter:
En hoe installeer je dat?

Ik heb een .tar.gz gedownload ofzoiet?

Hoe pak je dit uit?

Dat is voor Unix/Linux.
 
Pieter Boussaer

Pieter Boussaer

16/08/2006 15:13:00
Quote Anchor link
Waar kan ik dan de versie voor windows downloaden?
 
Ponzi

Ponzi

16/08/2006 15:19:00
Quote Anchor link
@ SanThe: Dan is mijn mailbox bij mijn provider altijd leeg ;) Snappie, dan kan hij als ik bv op vakantie ga, nooit volgeraken :) en ik heb op mijn server thuis altijd een back-up. (je weet maar nooit)

Edit:
@ Pieter: normaal moet er ergens ook een zip-bestandje staan
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ponzi
 
- wes  -

- wes -

16/08/2006 15:23:00
Quote Anchor link
Postfix is pearl, in principe voor Linux/Unix (nooit op windows gezien dus ga ervan uit dat het niet kan)

maar daarbij komt, Linux is er echt voor gemaakt, windows kan hier echt niets mee. Zou zelf zeggen zet een linux bakje neer en ga ermee stoeien, vragen kan je altijd kwijt hier.

Postfix = de standaard
sendmail = de internet explorer van mailservers, werkt wel maar eigenlijk is het kudt
 
- SanThe -

- SanThe -

16/08/2006 15:44:00
Quote Anchor link
wes:
sendmail = de internet explorer van mailservers

Juist.
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

16/08/2006 15:50:00
Quote Anchor link
Kerio Mailserver is wel een goede voor Windows. En als het gratis moet kan je eens kijken naar Mercury. Zorg ervoor dat je niet als een open-relay de wereld in gaat want ik schop je persoonlijk naar China.
 
- SanThe -

- SanThe -

16/08/2006 15:56:00
Quote Anchor link
Arjan:
Zorg ervoor dat je niet als een open-relay de wereld in gaat.

Kun je hier testen.
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

16/08/2006 16:08:00
Quote Anchor link
Ponzi:
@ SanThe: Dan is mijn mailbox bij mijn provider altijd leeg ;) Snappie, dan kan hij als ik bv op vakantie ga, nooit volgeraken :) en ik heb op mijn server thuis altijd een back-up. (je weet maar nooit)


Neem toch eens gmail :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Klaasjan Boven
 
Ponzi

Ponzi

16/08/2006 16:11:00
Quote Anchor link
Ik heb gmail, maar vind het niet handig... het werkt ook niet lekker met outlook vind ik...

EN het is nog steeds in BETA, als Google morgen zegt,
: nee het wordt niks, dan is het gedaan. Bij mijn provider is die kans stukken kleiner ;) !
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

16/08/2006 16:18:00
Quote Anchor link
Ponzi:
EN het is nog steeds in BETA, als Google morgen zegt,
: nee het wordt niks, dan is het gedaan. Bij mijn provider is die kans stukken kleiner ;) !


De kans dat jou provider failliet gaat is groter dan dat Google de stop uit GMail trekt.
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

16/08/2006 16:46:00
Quote Anchor link
En ik heb geen problemen met de combinatie Outlook en Gmail.
Gmail rules imo. Lekker chatten zonder rommel met Googletalk. KOrtom alles wat nodig is en nix overbodigs. Dat kun je van Messenger niet zeggen
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.