Mailserver

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end developer E-Commere

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als front-end developer heb je een adviserende rol en sta je aan het eindpunt van alles wat met designs te maken heeft. Je overlegt met klanten en collega’s, en zet je in om ideeen om te zetten tot unieke concepten. Je bent het aanspreekpunt voor de klant en bewaakt tevens de planning. Eisen

Bekijk vacature »

Senior Lead Front End Developer

Functieomschrijving Voor Stichting Waternet zijn wij op zoek naar een senior Lead Front End Developer. Binnen het DevOps team Online zijn we op zoek naar een Senior Lead Front End developer met kennis van toegankelijkheid. Deze developer zal zich bezighouden met development van webpaginas die in verbinding staan met systemen uit het back office. Taken Ontwerpen, ontwikkelen, implementeren, documenteren en beheren van webapplicaties in een Azure-omgeving Debuggen, analyseren en oplossen van problemen in de OTAPomgevingen Je participeert in het DevOpsTeam Online voor het verder uitwerken en implementeren van gebruikerswensen Je bent betrokken bij toegankelijkheid audits en het implementeren van WCAG

Bekijk vacature »

Junior full stack developer

Functie Als full stack developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Back-end developer

Dit ga je doen Development d.m.v. XQuery, JSON/XML en REST API's; Ontwikkelen aan een tof en complex zorgplatform; Koppelingen maken met de NoSQL database; Testen en documenteren van de ontwikkelde functionaliteiten; Samenwerking met andere front- en back-end ontwikkelaars. Hier ga je werken Voor een vooruitstrevende organisatie binnen de zorg in Den Haag zijn wij opzoek naar een Back-end Developer die ervaring heeft met o.a.XQuery en Vue.JS of daarin graag zou willen ontwikkelen. Je zal ontwikkelen aan een tof en complex zorgplatform en koppelingen maken met de NoSQL database. Ook het testen en documenteren van de ontwikkelde functionaliteiten behoort tot jouw

Bekijk vacature »

Fullstack developer (NodeJS, React, AWS)

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam, maar zoals gezegd komt er veel meer bij kijken dan alleen maar ontwikkelen. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden maar hiernaast doe je doorlopend onderzoek naar de inzet van bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Maar waar staan ze nu? Na een onderzoeksfase van ruim een jaar zijn

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel verder en laat wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot aantal creatieve en ambitieuze ontwikkelaars. Ze

Bekijk vacature »

.NET Developer te Naarden

Bedrijfsomschrijving Voor mijn klant ben ik op zoek naar een .NET Developer om het huidige team te komen versterken. Deze organisatie bevindt zich in de logistieke sector, en zij hebben een eigen ERP systeem ontwikkeld dat zij inzetten ter optimalisatie van de logistieke processen van haar eindklanten. Deze organisatie bestaat inmiddels al ruim 20 jaar, waarbij zij een duidelijke missie hebben, namelijk: het werk van de eindklant makkelijker maken door de systemen die zij leveren. Ze werken over heel de wereld, wat deze organisatie een echte internationale speler maakt. Binnen de organisatie kenmerken ze zich door een dynamische en professionele

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Ben jij een senior .NET developer en heb jij tevens ervaring als teamlead? Ben jij iemand met een helikopterview en denk jij graag mee met de klanten? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor een geweldig bedrijf zijn wij namelijk op zoek naar een ervaren .NET developer. Het bedrijf houdt zich bezig met het ontwerpen en bouwen van websites, portalen en applicaties voor met name zorg- en onderwijsinstellingen en overheidsinstanties. Jouw taken: Het fungeren als Lead Developer; Het meedenken met de business (dit vergt commercieel inzicht); Het begeleiden van diverse projecten (van klein tot groot); Het ontwerpen

Bekijk vacature »

Typescript Developer / Cloud platform

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het cloud platform; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het cloud platform; Sparren met de business. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er veel voor. Als Typescript ontwikkelaar word je onderdeel van het team gericht op de (door)ontwikkeling van hun eigen cloud platform welke wordt

Bekijk vacature »

PHP developer (Laravel, Docker, Gitlab-CI)

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit 4 ontwikkelaars. Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. Een groot deel van de systemen is gebouwd met behulp van het Laravel framework en PHP (minimaal 7.2), Docker voor lokaab gebruik en Gitlab-CI voor het deployen

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Dit ga je doen Met behulp van diverse programmeertalen ontwikkelen van Front-end software; Het begeleiden van het front-end team; Het oplossen van incidenten; Het bijhouden van een backlog; Je hebt een actieve bijdrage in de wekelijkse overleggen met de omliggende teams; Je houdt trends bij en adviseert het management hierover waar nodig; Helder communiceren met de stakeholders om hen zo mee te nemen in projecten en laten inzien wat de duur en toegevoegde waarde van bepaalde projecten is. Hier ga je werken Deze organisatie heeft circa 40 miljoen bezoekers per maand en heeft innovatie hoog in het vaandel staan. Het

Bekijk vacature »

C# ontwikkelaar

Functie omschrijving Werk jij graag met C# en het .NET framework in een leuk familiebedrijf? Lees dan snel verder! Jouw takenpakket hierbij is: Je gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving (ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de omgeving van Best en is een echt familiebedrijf. Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you work together in a multidisciplinary development team with 1-2 Senior .NET developers, two front-end developers, Data Scientists and one UX designer. As a team you work on developing a Cloud based application and making this application more stable. Unit testing will also become very important in your new position. Together with the Senior .NET developer you will be responsible for developing the API. You work with a lot of data and occasionally there will also be data issues and some queries will have to be run. This means that you will work a lot

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Pieter Boussaer

Pieter Boussaer

16/08/2006 13:43:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik wil op men windows XP een mailserver installeren. Ik heb nu een apache webserver.
Maar ik weet niet goed welke servers er bestaan en welke goed is.

Kunnen jullie mij helpen.

Grtzz Pieter
 
PHP hulp

PHP hulp

07/05/2024 08:41:45
 
- wes  -

- wes -

16/08/2006 13:44:00
Quote Anchor link
sendmail , postfix goede veel gebruikte stabiele systemen
 
Jasper

jasper

16/08/2006 13:45:00
Quote Anchor link
dit kan je op verschillende manieren aanpakken. Er zijn pakketten met een eigen web interface of je kan bv je mailserver uitlezen met een IMAP client dat dan op je apache server draait.
 
Niek s

niek s

16/08/2006 13:48:00
Quote Anchor link
postfiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiXX!!! yeah! :p
 
Pieter Boussaer

Pieter Boussaer

16/08/2006 13:53:00
Quote Anchor link
En hoe installeer je dat?

Ik heb een .tar.gz gedownload ofzoiet?

Hoe pak je dit uit?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Pieter Boussaer
 
- -

- -

16/08/2006 13:57:00
 
Pieter Boussaer

Pieter Boussaer

16/08/2006 14:00:00
Quote Anchor link
ja en dan?
 
- wes  -

- wes -

16/08/2006 14:00:00
Quote Anchor link
Ik zou het van de officele sites halen, tis very active project. betekend elke week wel een update. Download.com is meestal oud spul
 
Ponzi

Ponzi

16/08/2006 14:03:00
Quote Anchor link
Wel, ik zoek ook al een tijdje zoiets.

Is het mogelijk om bijvoorbeeld (via PHP) om de 5 minuten je mails binen te halen en dan via Outlook te bekijken. Op de Server binnenhalen dan hé ;) en dan dat outlook ze van de server thuis haalt?

Of moet je daar special software voor gebruiken?
 
- SanThe -

- SanThe -

16/08/2006 15:10:00
Quote Anchor link
Ponzi:
Wel, ik zoek ook al een tijdje zoiets.

Is het mogelijk om bijvoorbeeld (via PHP) om de 5 minuten je mails binen te halen en dan via Outlook te bekijken. Op de Server binnenhalen dan hé ;) en dan dat outlook ze van de server thuis haalt?

Of moet je daar special software voor gebruiken?

En wat is daar het nut van?
 
- SanThe -

- SanThe -

16/08/2006 15:11:00
Quote Anchor link
Pieter:
En hoe installeer je dat?

Ik heb een .tar.gz gedownload ofzoiet?

Hoe pak je dit uit?

Dat is voor Unix/Linux.
 
Pieter Boussaer

Pieter Boussaer

16/08/2006 15:13:00
Quote Anchor link
Waar kan ik dan de versie voor windows downloaden?
 
Ponzi

Ponzi

16/08/2006 15:19:00
Quote Anchor link
@ SanThe: Dan is mijn mailbox bij mijn provider altijd leeg ;) Snappie, dan kan hij als ik bv op vakantie ga, nooit volgeraken :) en ik heb op mijn server thuis altijd een back-up. (je weet maar nooit)

Edit:
@ Pieter: normaal moet er ergens ook een zip-bestandje staan
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ponzi
 
- wes  -

- wes -

16/08/2006 15:23:00
Quote Anchor link
Postfix is pearl, in principe voor Linux/Unix (nooit op windows gezien dus ga ervan uit dat het niet kan)

maar daarbij komt, Linux is er echt voor gemaakt, windows kan hier echt niets mee. Zou zelf zeggen zet een linux bakje neer en ga ermee stoeien, vragen kan je altijd kwijt hier.

Postfix = de standaard
sendmail = de internet explorer van mailservers, werkt wel maar eigenlijk is het kudt
 
- SanThe -

- SanThe -

16/08/2006 15:44:00
Quote Anchor link
wes:
sendmail = de internet explorer van mailservers

Juist.
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

16/08/2006 15:50:00
Quote Anchor link
Kerio Mailserver is wel een goede voor Windows. En als het gratis moet kan je eens kijken naar Mercury. Zorg ervoor dat je niet als een open-relay de wereld in gaat want ik schop je persoonlijk naar China.
 
- SanThe -

- SanThe -

16/08/2006 15:56:00
Quote Anchor link
Arjan:
Zorg ervoor dat je niet als een open-relay de wereld in gaat.

Kun je hier testen.
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

16/08/2006 16:08:00
Quote Anchor link
Ponzi:
@ SanThe: Dan is mijn mailbox bij mijn provider altijd leeg ;) Snappie, dan kan hij als ik bv op vakantie ga, nooit volgeraken :) en ik heb op mijn server thuis altijd een back-up. (je weet maar nooit)


Neem toch eens gmail :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Klaasjan Boven
 
Ponzi

Ponzi

16/08/2006 16:11:00
Quote Anchor link
Ik heb gmail, maar vind het niet handig... het werkt ook niet lekker met outlook vind ik...

EN het is nog steeds in BETA, als Google morgen zegt,
: nee het wordt niks, dan is het gedaan. Bij mijn provider is die kans stukken kleiner ;) !
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

16/08/2006 16:18:00
Quote Anchor link
Ponzi:
EN het is nog steeds in BETA, als Google morgen zegt,
: nee het wordt niks, dan is het gedaan. Bij mijn provider is die kans stukken kleiner ;) !


De kans dat jou provider failliet gaat is groter dan dat Google de stop uit GMail trekt.
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

16/08/2006 16:46:00
Quote Anchor link
En ik heb geen problemen met de combinatie Outlook en Gmail.
Gmail rules imo. Lekker chatten zonder rommel met Googletalk. KOrtom alles wat nodig is en nix overbodigs. Dat kun je van Messenger niet zeggen
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.