map maken op thuis pc

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Edward dietrich

edward dietrich

01/12/2010 15:51:37
Quote Anchor link
ik ben ben op zoek naar een routine waarmee ik in een php programma wat ik aan het maken ben een map met eventuele submappen kan aanmaken op de werk pc dus niet de webserver.
is dat mogelijk??
ik heb vroegen altijd in visual basic 6 geprogrammeerd en daar mijn komplete expeditie programmas mee gemaakt, nu echter met de nieuwe windows 7 worden de vb6 files niet meer ondersteund en ben ik ondertussen bezig php een beetje onder de knie te krijgen.
ik ben ook op zoek naar iemand die mij af en toe wat kan helpen met de toekomstige te verwachte problemen.

hopelijk is er iemand die mij kan helpen.
eventueel bereikbaar via [telefoonnummer weggehaald]

Op de eerste plaats is PHPhulp geen servicedesk waar we ook telefonisch problemen afhandelen. Dat gaat via het forum, zodat andere mensen er ook nog wat van op steken. Ten tweede wil ik je adviseren zorgvuldig op internet met prive gegevens om te gaan. Om deze laatste reden heb ik je telefoonnummer weggehaald.

Indien je daadwerkelijk hulp van 1 specifiek persoon zoekt kan je het beste een vacature plaatsen.[/modedit]
Gewijzigd op 01/12/2010 17:08:49 door Bas IJzelendoorn
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 23:37:43
 
TJVB tvb

TJVB tvb

01/12/2010 15:59:26
Quote Anchor link
Meteen bellen lijkt mij niet de bedoeling.

Je kunt de php bestanden natuurlijk thuis op je pc zetten. Om ze te testen zal je normaal gesproken toch een webserver nodig hebben. Dit kan al met xampp o.i.d.
(Een uitzondering zijn command line applicaties in php, dan heb je alleen php nodig)
 
Kris Peeters

Kris Peeters

01/12/2010 17:44:20
Quote Anchor link
Vanuit de server kan je niet prutsen aan de pc van de gebruiker.

Jij zou het ook niet leuk vinden mocht je naar een website surfen waarna je merkt dat een hoop mappen zijn bijgemaakt of verwijderd.

Zoals hier boven vermeld: als je (bv. met xampp) locaal werkt, lukt het, maar dan werkt je eigen pc als server.
Gewijzigd op 01/12/2010 17:45:26 door Kris Peeters
 

01/12/2010 17:54:38
Quote Anchor link
Vb6 kan gewoon op win7, de studio en volgens mij gedeployde apps ook:
http://forums.cnet.com/7723-19411_102-343485.html
http://news.softpedia.com/news/Visual-Basic-6-0-on-Windows-7-but-Not-on-Windows-8-105474.shtml
http://www.vbmonster.com/Uwe/Forum.aspx/vb/33424/VB6-on-Windows-7-64-bit

En anders is het een mooie gelegenheid om een nieuwere versie van vb te leren.
Wat je wilt, kan niet met php zonder allerlei trucjes.
 
Niels K

Niels K

01/12/2010 18:55:11
Quote Anchor link
Bedenk ook. Waarvoor is php gemaakt? Juist ja, voor het realiseren van web applicaties. Het is ook geen programmeer taal maar een script taal.
 

01/12/2010 19:06:45
Quote Anchor link
Niels Kieviet op 01/12/2010 18:55:11:
Bedenk ook. Waarvoor is php gemaakt? Juist ja, voor het realiseren van web applicaties. Het is ook geen programmeer taal maar een script taal.


Naj, je kunt wel met gtk gaan klooien, maar dat is dus klooien...
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.