"marktplaats" Script gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Rio-man

Rio-man

21/12/2005 17:54:00
Quote Anchor link
Ik ben opzoek naar een script voor mijn website waarin ik een soort van marktplaats achtig systeempje krijg op mijn site. Wie kan dit voor mij krijgen?
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 20:36:05
 
Leon Kunst

Leon Kunst

21/12/2005 17:58:00
Quote Anchor link
Webveiling script bedoel je? Begin eerst maar aan een script waarbij personen zich aanmelden, dit heb je iig nodig;

Aanmeldscript
Plaatsen script (naar database)
Uitleesscript (veilingdingen laten zien)
Biedscript (naar database)
Mailscript (mensen op hoogte houden)

etc
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

21/12/2005 18:00:00
Quote Anchor link
Is het opzoek naar een standaard script? Moet iemand het gaan maken voor je? Of ga je het zelf maken en heb je hulp nodig?
 
Rio-man

Rio-man

21/12/2005 18:19:00
Quote Anchor link
ik ben in principe opzoek naar een script wat al gemaakt is, dat makkelijk aan te passen is.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.