Master PHPer gezocht voor gigantisch project

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Emian huizen

emian huizen

02/11/2007 11:57:00
Quote Anchor link
Beste phpers,

Voor een gigantisch project ben ik opzoek naar een meester in php en mysql. Over de inhoud van het project kan ik niet al te veel zeggen, toch hier de belangrijkste punten:

Inleiding

Het project word een webgids dat op regionaal gebied afgestemt is. Dit houd in dat alles van die regio vindbaar is op die webgids. Het plan is om voor elke regio in nederland een webgids te maken (zon 450 regios). Elke webgids is indentiek aan elkaar, dus er word gedupliceerd.

Volgens de planning word er per week 1 de lucht in geknalt. Je kan dus nu de omvang hiervan zien!

- Per webgids hangt er een compleet en zeer uitgebreid cms achter.
- Snelheid en vindbaarheid (SEO) zijn zeer belangrijke punten.
- De webgidsen moeten gegarandeerd snel blijven, dus maandelijks code bij werken zou voor kunnen komen?

Veel meer kan ik niet zeggen omdat de inhoud nog geheim moet blijven. Alleen serieus geinteresseerde kunnen contact opnemen om meer informatie te vergaren.

Wie zoeken wij?

- Iemand met hbo / universitair denk niveau
- Minimaal 2 jaar ervaring
- Master in php en mysql
- Genoeg tijd (het eerste systeem moet snel gebouwd worden, daarom vraag ik voor de eerste weeken 20 uur tijd)
- Tijd om maandelijks code bij te werken (1/2 uur per webgids?)

Mogelijk werk je met iemand samen (1/2 mensen gaan aan het project werken + project leider). Het eerste systeem moet zo snel mogelijk staan omdat er snel op de internet markt gereageerd moet worden.

Werk relatie
Contract kan op freelance basis / onderneming / loondienst. Mogelijkheden genoeg dus.

Beloning
Voor het eerste systeem word een vaste prijs afgesproken, daarna per webgids en per uur voor het onderhoud. Uur tarief is marktconform, word verhoogt namate alles op poten staat. Begin uurtarief ligt tussen de 40 en 60 euro excl.

Contact
Alleen serieus geinteresseerde graag in dit topic reageren, en eventueel een PM sturen.

Overige
Wij staan open voor technisch advies en mogelijkheden, ook hiervoor ben je dus inzetbaar!

Met vriendelijke groet,
Emian
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Emian huizen
 
PHP hulp

PHP hulp

30/04/2024 01:33:18
 
- wes  -

- wes -

02/11/2007 12:01:00
Quote Anchor link
emain, kleine tip
ga geen sites/cms systemen/databases dupliceren.
laat alles voeden uit een centrale database met een goede opmaak en gebruikersrechten. scheelt je weer 1278812 uur werk

en frank wordt dan minder boos op je
 
Jason de Ridder

Jason de Ridder

02/11/2007 12:02:00
Quote Anchor link
Je kan zonder dat je je project 'weggeeft' wat meer over de 'webgids' vertellen. Wat moet het CMS kunnen e.d.

En wat is die vaste prijs voor het eerste project? En hoeveel uur staat daar tegenover?
 
Emian huizen

emian huizen

02/11/2007 12:10:00
Quote Anchor link
Oke,

Webgids
Op de regionale webgidsen vind je content zoals: Bedrijvengids, winkelgids, sport en vrije tijd, uitgaan, vraag en aanbod, vacaturebank, actiepagina, nieuws, colums, links, en nog meer!

CMS
Het cms is gigantisch en heeft voor elk onderdeel uitgebreide opties.

Uren (schatting)
Ik kan hier helaas vrij weinig overzeggen, omdat ik zelf geen professionele programmeur ben kan ik alleen mededelen dat het eerste systeem tussen de 100-200 uur zal kosten (en zelfs dat is een schatting).
 
Frank -

Frank -

02/11/2007 12:30:00
Quote Anchor link
Quote:
Elke webgids is indentiek aan elkaar, dus er word gedupliceerd.
Dat kan slimmer! Gewoon 1 webgids met 1 database gebruiken en wellicht slechts een deel van de data op een bepaald domein beschikbaar stellen.

Dupliceren levert je gigantische problemen op met bouwen, debuggen, onderhoud, etc. etc. Dat kan alleen maar fout gaan.
 
Emian huizen

emian huizen

02/11/2007 12:34:00
Quote Anchor link
We staan natuurlijk ook open voor technische adviezen, ook daarvoor word je ingezet! Overigens ligt het begin uurtarief tussen de 40 en 60 euro excl. Ik zal even mijn hoofdpost wat updaten
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door emian huizen
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

02/11/2007 12:56:00
Quote Anchor link
Ik ben zeer geinteresseerd. Ik PM je even mijn e-mailadres.
 
Frank -

Frank -

02/11/2007 14:54:00
Quote Anchor link
Quote:
Master in php en mysql

MySQL en dan ook nog snelheid verlangen? Zie deze test op Tweakers.net wat de performance-verschillen zijn tussen MySQL en PostgreSQL. Het is welliswaar een test met hun database, maar het geeft wel een aardig beeld van wat je kunt verwachten: Gemiddeld levert MySQL slechts 50% van de presetaties die PostgreSQL levert.

Daarnaast heeft MySQL grote problemen met het beheren van jouw data, lees en huiver.

Je hebt overigens de beschikking over een eigen webserver en een eigen databaseserver? Dus 2x een dedicated server, dat is met deze omvang wel een minimale vereiste.
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

02/11/2007 15:44:00
Quote Anchor link
emian schreef op 02.11.2007 11:57:
[...]Het plan is om voor elke regio in nederland een webgids te maken (zon 450 regios). [...]

Volgens de planning word er per week 1 de lucht in geknalt. [...]Het eerste systeem moet zo snel mogelijk staan omdat er snel op de internet markt gereageerd moet worden.[...]
Ff muggenziften, want dat vind ik leuk... :) Iemand enig idee hoe lang 450 weken is?

Juist, met een gemiddelde van 52,5 week per jaar is dat ruim 8,5 jaar! Daar zit iets fout in de planning, of bij het begrip snel reageren.

Maar goed, dit is dus precies wat mensen al eerder zeggen: maak een systeem die je op meerdere domeinen wegzet. Dan knal je niet 450 keer 1 website online, maar 1 keer 450 websites.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.